Все в його зовнішньому вигляді, конструкції і звуці шаленого V12 говорить Вам: “Я створений для змагань”. Це про Lamborghini Diablo GTR, який навряд чи можна втиснути у вимоги для дорожніх автомобілів. Ця машина, зокрема, брала участь у моносерії Diablo Supertrophy. А тепер розберемо цього монстра по гвинтиках.

Автомобіль, на відміну від серійного, отримав нове шасі та полегшені підрамники з посиленими точками кріплення двигуна і трансмісії, інтегрованим каркасом безпеки, більш жорсткою підвіскою, зовнішніми масляними радіаторами трансмісії й диференціала, а також заднім антикрилом, яке кріпиться безпосередньо до рами. Двигун має 590 кінських сил – це без каталітичного нейтралізатора. Блок управління двигуном, заснований на запатентованій компанією системі Lamborghini LIE, налаштований на більш агресивне кермування. А після змагання можна оцінити параметри роботи двигуна за допомогою вбудованої функції збору даних Lamborghini Data Acquisition System. Для 5-ти ступеневої МКПП передбачено два варіанти передавальних чисел – звичайний, і з укороченою п’ятою передачею. Важіль розташований асиметрично і близько до керма, що сприяє кращому контролю під час заїздів по закритій трасі. Поведінку автомобіля можна змінити за допомогою штатно регульованих амортизаторів і стабілізаторів поперекової стійкості.

Інтер’єр по-справжньому спартанський, оскільки конструктори зосередилися на тому, щоб зменшити масу до мінімуму. З цією ж метою всі кузовні панелі виконані з карбону і композитів, але з міркувань безпеки Diablo GTR має алюмінієві двері та сталевий дах, що забезпечує більшу жорсткість на зкручування. Довершують картину спортивне кермо, сидіння з шеститочковими ременями безпеки, вогнегасник і запозичені безпосередньо з гоночної версії перемикачі запалювання, стартера, маси і паливних насосів. Можна довго обговорювати технічні особливості автомобіля, але головне те, що в ньому використовується більше гоночних компонентів, ніж у будь-якому іншому Lamborghini. У цьому плані з ним може посперечатися тільки McLaren F1 LM.