Начебто нічого нового: знайомі лінії і виштамповки, вже трохи набридла решітка радіатора, але, як не дивно, новий концепт-кар Lexus LF-C2 мене зацікавив. Що мене привабило в цьому автомобілі, запитаєте ви? Ще більш гострі леза кузовних граней? Трьохсекційна світлодіодна головна оптика? Стильні обтічні силові елементи безпеки позаду задніх сидінь? Або, може, зроблений у мінімалістичному стилі білосніжний салон?
Насправді мене привабили ідеальні пропорції автомобіля: кабріолет з посадковою формулою 2+2 виглядає дуже стильно, однак тут немає складного даху. Чому? А тому, що якщо цей автомобіль довжиною в 4,7 метра запустять у серійне виробництво, то складаний жорсткий верх звісно ж зіпсує цей агресивний стиль, не вписуючись у загальну концепцію авто. Цікаво, чи стане серійний відкритий автомобіль заміною нинішньому купе-кабріолету IS-C чи це вже передвісник відкритої версії купе Lexus RC?..