Перше покоління Honda CR-V було презентоване ще на Токійському автосалоні 1995 року і відтоді займає одне з чільних місць серед кросоверів. Машина одразу була орієнтована не стільки на бездоріжжя, скільки на комфорт пасажирів та більшу безпеку і впевненість водія під час процесу керування компактним майже позашляховиком.

фото Honda CR-V 2014, екстер'єр, зад, багажник

За рахунок більш округлих форм отримали більше простору для багажу.

Нинішнє покоління ще більше загубило від позашляховика і стало набагато ближчим до звичайного універсала. Таке враження створює занадто округлий кузов, особливо задня частина, над багажником. З іншого боку за рахунок таких ліній максимально збільшили простір для пасажирів і багажу. Передок цієї моделі завжди відрізнявся певною доброзичливістю. Машина цього покоління попри спроби виглядати агресивніше все одно не загубила “посмішку” решітки радіатора. Всередині авто просторе, місця як спереду, так і ззаду достатньо. Більше того – ззаду немає центрального тонеля, тому навіть середній пасажир повинен почувати себе гідно, хоч сидіння все ж відпрофільовано під двох людей. Водію буде зручне розташування важеля КП на спеціальному приливі – тягнутися до нього не доведеться. На звичному ж місці важеля розмістили додатковий ящик для дрібних речей або ж трьох стаканів.

фото Honda CR-V 2014, екстер'єр, профіль

Машина однак не втратила динаміки профілю

На наш ринок стабільно імпортуються автомобілі з 2,0-літровим двигуном потужністю 155 к. с. (раніше було 150 к. с.). Останнім часом компанія Honda все більше зацікавлюється еко-технологіями у їхньому найбільш доступному вияві, і це дає свій результат – викиди CO2 знизилися у цієї моделі зі 192 г/км до 173 г/км (механічна коробка передач) і зі 195 до 175 г/км (автомати). Лише передній привід зменшить викиди CO2 навіть до 168 г/км.

фото Honda CR-V 2014, інтер'єр, салон, місце водія

Спереду зручний кокпіт і широкі крісла

Система i-VTEC також дозволяє зекономити частину пального. Її суть полягає в тому, що впускні клапани закриваються пізніше, ніж зазвичай, під час такту стискання суміші, коли поршень рухається вгору. Вдітак, частина суміші виходить назад у впускний колектор. Фактично, у цьому випадку робочий об’єм двигуна складає 1,6, а не 2,0 л. Хтось зауважить, що немає сенсу тоді платити за 2,0-літрове авто, якщо можна купити 1,6 л. Але такий економний режим діє лише у рівномірних, ненавантажених режимах, варто лише трохи більше втиснути педаль газу в підлогу, як авто переходить у менш економічний, але більш драйвовий режим роботи. Інший плюс, що забезпечує технологія i-VTEC – зниження витрат пального через насосні втрати, коли під час малонавантаженого руху дросельна заслінка ледь відкрита, відтак двигун змушений витрачати енергію для засмоктування повітря. У CR-V цю проблему вирішили, за рахунок більшого відкриття дроселя на малих обертах. Разом із заходами по зниженню тертя в двигуні інженери Honda отримали мотор, що здатен бути і економним, і активно-драйвовим. Отже, CR-V можна порадити переважно спокійним власникам, що вміють рахувати гроші, однак іноді люблять на пустій трасі піддати газку.

фото Honda CR-V 2014, інтер'єр, багажник

В машині багато місця як для багажу, так і для усіх 5 пасажирів