Цікаво, як можна максимально полегшити автомобіль настільки, щоб він вийшов і швидшим, і керованішим? Є багато способів це зробити, але японська компанія Honda застосувала найрадикальніший спосіб і створила концепт Project 2&4, яке зайняв перше місце в конкурсі Global Design Project.
Шасі виготовлено з карбону, довжина 3 040 мм, ширина — 1 820, висота – 995, а маса дорівнює всього 405 кг. Колеса зроблені відкритими на зразок формульних болідів, а крісло водія одне, але воно не в центрі, а з боків відкрите всім вітрам і мошкам. Двигун стоїть посередині шасі для кращого балансу. Він узятий від спортивного мотоцикла Honda RC213V. Щоб не збільшувати вагу автомобіля, японці відмовилися від повного приводу і зробили його задньопривідним. Трансмісія стоїть шестиступенева роботизована. Потужність – 215 к.с. з крутним моментом у 118 Нм при 10500 об/хв.
Про його серійне виробництво і мова не йде, але теоретично подібна модель цілком зійшла б за конкурента таким дрібносерійним трековим “ракетам” як Ariel Atom, KTM X-Bow або BAC Mono.