29 вересня на Паризькому автосалоні пройде презентація нового двигуна від Infiniti зі змінюваним ступенем стиснення. У самій компанії чомусь вважають цей мотор проривним та революційними, хоча нині якось проривними називають технологію, що тією чи іншою мірою пов’язані з екологічністю та переходом на відновлювані джерела пального.

Яким чином досягли реалізації цієї технології? Інженери взяли турбований 2,0-літровий мотор, що насправді належить материнській компанії Nissan і встановили новий колінчатий вал. Особливістю останнього є те, що він не жортско поєднаний з циліндром, а через таке собі коромисло. Зліва до валу прикріпили шатун, а справа – важіль, який покликаний керувати електромотором. Шатун здатен змінювати своє положення відносно колінчатого валу. Це відбувається за рахунок дії важеля. Уся ця конструкція, таким чином, сприяє ступеню стиснення від 8:1 (для вищої продуктивності) до 14:1 (вища ефективність).

Вивчивши показники новинки, її творці з Infiniti прийшли до висновку, що цей двигун кращий за нині використовувану 3,5-літрову бензинку V6 приблизно на 27%, що не так погано для модернізації двигуна внутрішнього згоряння. Технологію назвали VC-T і Роланд Крюгер, президент компанії, сказав, що вона є революційним кроком у оновленні ДВЗ. Що ще більш приємно для компанії – такі мотори дешевше виготовляти, ніж турбодизелі.

Офіційно показники двигуна невідомі, однак вже є підозри, що вони становитимуть 268 к. с. і 390 Нм, що, погодьтесь, не так мало для всього лише 2,0-літрового мотора. Попередньо його почнуть встановлювати на автомобілі Infiniti QX50 у 2017 році, тож очікуємо його повноцінного входження в автомобільне життя і тоді дізнаємося, чи дійсно вказані характеристики відповідатимуть реальності. Можливо, новий мотор стане двигуном року всього лише через рік.