Усього 10 секунд необхідно новим китайським автобусам для того, щоб зарядити акумулятор на 5 км. їзди! Таку розробку представила Чжучжоуська компанія, що насправді виробляє електровози. І автобус дійсно вийшов як електровоз – такий само довгий (18 м.). З одного боку незрозумілий такий підхід – навіщо 10 секунд заряджати машину, щоб проїхати 5 км, якщо автобуси, наприклад, вночі, стоятимуть в автопарку набагато довше. Секрет полягає у тому, що у випадку оснащення автобусних зупинок відповідними зарядними пристроями швидкої зарядки (судячи з усього передбачається безконтактний тип зарядження автобуса), за той час, поки пасажири виходять і заходять всередину, машина зможе проїхати кілька кілометрів на отриманому заряді.

Тих скептиків, які скажуть, що з такою частотою і кількістю зарядок акумулятор швидко вийде з ладу, має переконати можливість 1 млн. разів перезаряджатися, а взагалі на нього, як і повністю на автобус, надається гарантія 12 років. Більше того – рекуперація енергії нікуди не ділася, і під час гальмування або при русі зі спуску, акумулятор може поповнитися на 80%. Розробники стверджують, що це, у свою чергу, сприятиме економії споживання електроенергії на 30-50%. Економією продиктовано виготовлення кузова з алюмінію, що дозволило зменшити загальну вагу машини на 1,2 т. Керівник компанії Чжоу Цінхе переконаний, що такі автобуси можуть мати попит не лише в Китаї, а й за кордоном. Правда, скоріше за все і за нашим кордоном…