Шведський виробник суперкарів Koenigsegg представив свою нову модель One:1, яку по праву можна вважати не супер-, і навіть не гіперкаром, а першим серійним мегакаром.
Подібний епітет One:1 заслуговує хоча б тому, що потужність 5,0-літрового V8 Twin Turbo на цьому автомобілі досягла рівно одного мегавата (МВт), що в перекладі на звичні нам показники становить 1341 к. с. Крім того показник потужності один в один відповідає спорядженій масі машини. Власне тому цей мегакар і отримав своє ім’я One:1 – «один до одного».
З особливостей конструкції відзначимо кузов з карбону і кевлару, активні (причому з роздільним керуванням по лівій і правій сторонах) аеродинамічні елементи, активне шасі зі змінним дорожнім просвітом і жорсткістю амортизаторів, контроль руху в режимі Track за допомогою 3G- і GPS-даних про дорожню обстановку , спеціально розроблена 7-ступенева коробка передач з двома зчепленнями і деякі інші, менш значущі компоненти.
Характеристики мегакара – відповідні. Розрахункова максимальна швидкість повинна досягати 440 км/год (як відзначають шведи, головна проблема – у відповідних шинах і місці, де цю швидкість можна було б розвинути, а потім встигнути зупинитися). Розгін до 400 км/год займає 20 секунд, а гальмування з цієї швидкості вимагає вдвічі менше часу.
А ще тут вражає … процес посадки в автомобіль. Потрапити туди (повірте, це не журналістське перебільшення), то ціле акробатичне мистецтво. Спочатку треба зігнутися втричі і у цьому положенні переступити-перекотитися через широченний (габаритами з який-небудь Renault Twizy) поріг. Якщо після цього вдасться розігнутися, в сидіння влаштовуєшся майже без екстриму. Тут навіть затишно! Ось тільки з оглядом проблеми – сидиш у «ковшику» незвично низько, а вузька смужка скла розташована високо щодо очей. Але в цілому з ергономікою (принаймні в статиці) – без проблем.