Щоб не робилося з українською автопромисловістю, але є виробник, який не створюючи нічого принципово нового, цілком таки залишається на плаву. Це КрАЗ. Нещодавно фахівці заводу випустили новий автомобіль за іноземним спецзамовленням, призначений для роботи в кар’єрі. І в цьому немає нічого дивного. Адже поки світові виробники намагаються вдягнути на парадний костюм гумові чоботи і відправити машину на важку роботу, КрАЗ від початку одягнений у стару подерту сорочку з купою латок, яку не шкода добряче замастити. Його не треба спеціально пристосовувати до важких умов. Він народжений з ногою 43 розміру, а його молодість пройшла у важких і бідних умовах, тож його ремонт також не стане головоломкою для майбутнього власника. Базовою машиною для нової розробки стало шасі КрАЗ-5233ВЕ, яке оснащене бортовою платформою і володіє підвищеною прохідністю. На цьому шасі створили так звану ремонтну технічку, що здатна перевозити як різноманітні вантажі, так і бригади робітників. А крім цього машина буде корисною і для буксирування важкого причепа по усіх типах покриття. Силовий агрегат складається з дизельного 4-тактного двигуна на 380 к. с., механічної дводіапазонної коробки передач на 9 швидкостей і сухого однодискового зчеплення.
Технічні характеристики нового КрАЗ-5233ВЕ
Вище відеоогляд базового шасі військового КрАЗ-5233ВЕ
КрАЗ-5233ВЕ отримав четверо дверей, а його кабіна здатна вмістити 7 пасажирів. За практичність відповідає металева платформа ззаду з відкидним заднім бортом. Між кабіною і платформою розташували кран-маніпулятор, який має виліт стріли у 8,2 м., при цьому на максимальному вильоті вантажопідйомність складає 1120 кг. За мінімального вильоту вона вже дорівнює 5580 кг. Вантажний момент стріли складає 93,5 кНм. З одного боку тішить, що КрАЗ досі залишається на плаву, до того ж виготовляє по суті одну й ту ж модель багато років. Та з іншого боку – прикро, що він не випускає нічого принципово нового і сучасного.
Також КрАЗ випускає для потреб армії позашляховики КрАЗ Спартан, про які є суперечливі відгуки. Про нього ми писали раніше!