Схоже, що новий Ford Focus RS не лише даруватиме надзвичайне задоволення від екстремального керування, але й тішитиме око оточуючих, які задивлятимуться на вигравання пластики форм його кузова під сонячними променями. Настільки красивого бампера, який далеко не виглядає зайвим на цій машині, я вже давно не бачив серед спортивних авто. Здебільшого спорткар, зроблений із серійного сімейного автомобіля, дивитиметься добре, якщо в стилістику вноситься мінімум змін або ж якщо це вже дуже показна спортивна версія, в якої не залишається нічого спільного із базовим варіантом. Цього разу дизайн дуже органічний.
Ця модель Ford була представлена на Женевському автошоу, хоча виробництво планується лише з 2016 року. Вочевидь у компанії вирішили зацікавити потенційних покупців зарання, щоб вони випадково не зірвалися й не купили якогось із конкурентів, типу Renault Megane або авторитетного VW Golf. А почекати до наступного березня є сенс. Як мінімум для того, аби дізнатися, що ж це за таємнича “кнопочка для дрифту”, про яку розповіли представники Ford… і не пояснили, як саме вона працює. Крім неї машина отримає повний привід і лаунч-контроль.
Для Focus RS традиційно передбачено використання цілого комплекту аеродинамічних засобів, серед яких виділяються вже згадані мною бампери, а також антикрило на кришці багажника. Тих, хто захоче доторкнутися до легенди привабить і мотор: це 2,3-літровий EcoBoost… який має потужність 315 к. с., обертовий момент у цілих 433 Нм, а знятий він із самого Ford Mustang. В парі з ним буде стояти 6-ступенева механічна коробка передач, а спеціальна система розподілу тяги оперативно перекидатиме усю потугу моменту на задню вісь у пропорції аж до 30:70. Більше того, кожне колесо може отримувати від 0 до 100% тягового зусилля. Для цього електроніка заміряє дорожню обстановку 100 разів на хвилину і дуже швидко реагує на будь-які зміни.
Відповідно така машина буде запотребована серед тих любителів спортивної їзди, які мають доступ до трас із безліччю крутих поворотів, адже крім зазначеної системи надпотужну машину триматимуть на дорозі величезні 19-дюймові колеса, взуті в шини Michelin Pilot Super Sport або Pilot Sport Cup 2. На жаль, наші дороги не надто підходять для таких автомобілів, але легенди стверджують, що на автодромі “Чайка” ще лишилося кількадесят метрів живого асфальтового полотна.