Ось уже протягом багатьох років перед деякими автовласниками постає питання, чи варто ставити на свій автомобіль ксенонове світло? Класичним аргументом проти такого кроку завжди було те, що часто поставлений в гаражних умовах ксенон сліпить вночі водіїв зустрічних авто. Однак час минає, СТО “у дяді Васі” стає все менше, а спеціалізованих майстерень все більше. Тому цей аргумент часто знімається первинним правильним налаштуванням фар, адже засліплення колег на дорозі розв’язується простим регулюванням професійними майстрами. При цьому потрібно бути готовим викласти хорошу суму за грамотну роботу.
Попередньо сказане автоматично означає те, що самотужки, яким би гарним майстром ви себе не вважали, ксенонове освітлення встановлювати на автомобіль не можна. До того ж не слід використовувати таке світло на старих моделях автомобілів, у яких немає коректора фар (передусім йдеться про машини виробництва часів СРСР). Цікаво, що у деяких країнах без цієї опції ксенон на такому авто заборонений. Рекомендується також при заміні лампочок заміняти повністю усю фару, що дорого, зате з іншого боку ви будете впевнені у правильній роботі ксенонових фар і їхній повній справності. Так чи інакше у питанні ксенону відповідь така ж, як і у випадку інших додаткових пристроїв на авто – при грамотному встановленні і експлуатації будь-який прилад буде працювати довго та надійно.