Італійське кузовне ательє Zagato, що в 2014 році святкувало своє 95-річчя, вирішило випустити особливий автомобіль – Lamborghini 5-95 Zagato. Історія співпраці Lamborghini й Zagato триває вже майже півстоліття. Тепер же до італійських стилістів звернувся відомий колекціонер і шанувальник Zagato Альберт Шпісс і попросив створити для нього ексклюзивну модель.
В основі новинки лежить Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera, але зовнішня схожість не дуже й помітна. Він зберігає фірмовий клиновидний профіль, але традиційні для Lamborghini грані поступилися місцем більш плавним роздутим формам. Передній звіс подовжили, а бампер став більш овальним. Великі трапецієподібні фари доповнені світлодіодами. На даху з’явився повітрозабірник, що дозволило зменшити вентиляційні отвори в боковинах. Спеціально для купе розроблені особливі легкосплавні диски діаметром 19 дюймів. Вузька віконна лінія відрізняється оригінальним зламом, а вузьке заднє скло виконане панорамним. Великі круглі ліхтарі нагадують сопла реактивного двигуна, а під ними видно чотири вихлопних труби, врізаних у бампер.
В салоні ж відмінностей від Gallardo менше. Шкіра в обробці поєднується з карбоном. Обід трьохспицевого керма обрізаний знизу. Прилади глибоко врізані в панель: великі спідометр і тахометр розділені екраном бортового комп’ютера, а по краях встановлені покажчики рівня палива в баку і температури двигуна. На нахиленій центральній консолі встановлений дисплей мультимедійної системи. Перемикачі блоків аудіосистеми і клімат-контролю нагадують авіаційні. До послуг водія та пасажира – спортивні ковшоподібні сидіння.
Розташований за спинками крісел бензиновий 5,2-літровий V10 з безпосереднім впорском пального розвиває 570 к. с. при 8000 об/хв. Його максимальний крутний момент дорівнює 540 Нм при 6500 об/хв. З 6-ступеневою роботизованою трансмісією розгін до 100 км/год займає близько 3,5 с, а максимальна швидкість складає 325 км/год. Lamborghini 5-95 зберігає постійний повний привід і карбоно-керамічні гальмівні диски.
Lamborghini 5-95 Zagato залишиться єдиним у своєму роді. Місце для його прем’єри також особливе – конкурс класичних автомобілів в італійському Вілла д’Есте. Після невеликого «туру» по різних автошоу купе займе гідне місце в колекції Альберта Шпісса, де вже присутні інші творіння італійського ательє дизайну – Alfa Romeo RZ і SZ, Aston Martin V8 Zagato і V12 Zagato. Вартість ексклюзивного автомобіля за приблизними оцінками становить не менше півмільйона євро.