Без сумніву, Lamborghini LM002 один з найшикарніших і найексклюзивніших автомобілів. Але так уже повелося, що з ексклюзиву намагаються зробити дещо більш ексклюзивніше. І цим ексклюзив-ексклюзивнішим став “універсальний” варіант зазначеного авто, а саме Lamborghini LM002 Estate. Раніше вже зазначалося, що автомобіль був надзвичайно великий, при цьому для пасажирів місця було все ж обмаль, оскільки їх суттєво “притісняв у правах” широченний центральний тунель. Можливо, саме з цих міркувань і з’явилася машина з кузовом універсал, щоб додати салону простору, хоча б візуального. Саме такий автомобіль відобразила у своїх литтях майстерня TMTmodels.
Попри те, що на капоті позашляховика красується традиційний бик, сама машина була створена не на заводі Lamborghini. Путівку у світ машині дав талановитий італійський конструктор – Сальваторе Діоманте. Володіючи невеличкою майстернею Autoconstruzioni SD, він фактично спеціалізувався на створенні більших, у будь-якому сенсі цього слова, варіантів моделей автомобілів. Так, ще 1976 року Діоманте створює кілька подовжених версій Fiat 131. Ця праця не залишилася непоміченою, і скоро королівська сім’я Саудівської Аравії замовляє італійцю видовжити їхні й так немаленькі Rolls-Royce Silver Spirit. На цьому історія не закінчилася і на “операційний стіл” Сальваторе Діоманте потрапили Maserati Quattroporte і навіть… позашляховичок Fiat Campagnola. Ставши відомим як якісний виконавець забаганок багатіїв, майстер не зміг відмовити і султану Брунею. Спочатку це були банальні замовлення на переробку під праве кермо кількох Maserati, а ось 1986 року з’явився і потрапив до замовника сам 7-місний універсал LM002 Estate, відображений у масштабній копії від TMTmodels.
Над кузовом автомобіля добряче попрацювали, щоб він задовольняв вимоги султана щодо простору і дороговизни обробки. Першого домоглися тим, що перш за все повністю зрізали дах і задню частину. Натомість встановили новий дашок, який був на 20 см. вищим, а кузов пікап замінили на просторий універсальний, де було 3 широких дивани – така собі лаундж-зона. Для легшого доступу на задній ряд праве крісло зробили ледь не вдвічі меншим за ліве повноцінне. З другим пунктом розібралися простіше – повністю поміняли обробку салону, шкіра і дерево були зовсім іншими, дорожчими. Усі крісла мали електричні регулювання, як і великий люк над заднім рядом.

Як видно на фотографіях, салон було оздоблено розкішно, з усіма опціями, які могли існувати у кінці 1980-х рр.. Особливо вражає задній “лаундж-майданчик”.
В центральну тумбу тунелю на задньому ряду помістили телевізор (щоправда не дуже великих розмірів, що було зумовлено простором, у який його вмонтували), VCR-плеєр, дехто вважає, що був навіть CD-плеєр, однак ця думка не до кінця доведена. Висувають ідеї, що CD/DVD з’явилося у 1995 році, тож вони були на другій версії автомобіля. Загальновизнаною є думка, що була лише одна така машина. Однак Юрій Нємченко вважає, що було не менше трьох таких Lamborghini, що різнилися передусім висотою і формою даху.
Наприклад, перший варіант (умовно) був відповідно першим зібраним зразком, що фігурує на заводських фотографіях у білому кольорі з кремовим інтер’єром. Пізніше авто з такою ж формою даху уже мало сріблястий колір і чорний салон. Машину виготовили у 1986 році. Другий і третій варіант існували у білому і зеленому кольорі відповідно. Правдоподібно, що першопочатково висота універсала у задній частині була вказана у техзавданні – це приблизно 170-185 см., тоді як висота самого султана Брунею Хасаннала Болкіаха складала приблизно 165-170 см. Юрій Нємченко припускає, що перший автомобіль не задовольнив замовника саме висотою даху, тож машину пізніше продали, лишень не відомо, коли її перефарбували.Натомість був виготовлений другий варіант, з вищим дахом, певно, він і залишився у колекції султана. Якщо його виготовили у 1990-х рр., тоді там уже міг бути той же CD/DVD-плеєр.
Третій варіант суттєво відрізнявся формою даху від двох інших автомобілів, також цей Lamborghini має додаткову світлотехніку, а номери у нього британські. На сайті ж http://www.lamborghiniregistry.com/ зазначається, що автомобіль наразі перебуває у Південній Африці, а до султана Брунею відношення він уже не мав. Імовірно, це ще більш пізня машина з усіх універсалів. Таким чином орієнтовно існує три автомобіля: перший – білого кольору, створений для султана Брунею, однак з незручною для нього висотою даху над задніми сидіннями, пізніше проданий і перефарбований у сріблястий колір; другий – ідентичний першому, однак з вищим дахом, нині має перебувати у Брунеї; третій – виготовлений для невідомого замовника, який або певний час проживав у Британії, а потім переїхав у Африку, або ж продав машину комусь в Африку.
Цікаво, що другим власником першого варіанту був колишній виконавчий директор BMW i VW – Бернд Пішетсрідер. 2009 року автомобіль продавався всього за 150 000 євро, включаючи нове зчеплення вартістю 20 000 євро. Одометр машини тримався на відмітці якихось 6500 км. У квітні 2012 року машину зафіксували у Швеції.
Масштабна копія від майстерні TMTmodels
Отже, якщо ви хочете зустріти легенду краще за все починати зі Швеції :). Ну, а ми скажемо кілька слів про модель цього прекрасного авто, яке виготовила українська майстерня TMTmodels. Робота розпочалася у грудні 2014 року для замовника з Канади, матеріали: смола (поліуретан), гума, метал, фототравлення і декалі. Масштабна копія складається зі 104 деталей. Тираж також ексклюзивний – 43 штуки. Хочемо висловити особливу подяку Юрію Нємченку, представнику TMTmodels, як консультанту та ідеологу серії статей про легендарний Lamborghini, який неможливо забути!

Нижче пропонуємо вам ознайомитися з кількома фото масштабних моделей, виготовлених київською майстернею TMTmodels на запит канадського замовника.
Висловлюємо подяку Нємченку Юрію за допомогу в підготовці матеріалу!
Джерело:
http://www.drive2.ru/b/2203653/
PS: Якщо Ви власник або один з майстрів певного виробника масштабних копій моделей автомобілів, пропонуємо співпрацю в плані написання статей про Вашу роботу і проекти. Із цими питаннями Ви можете звернутися за номером (093) 975-38-74 до Коваленка Артема.
Очікуємо на плідну і взаємокорисну співпрацю!