Без сумніву, Lamborghini LM002 один з найшикарніших і найексклюзивніших автомобілів. Але так уже повелося, що з ексклюзиву намагаються зробити дещо більш ексклюзивніше. І цим ексклюзив-ексклюзивнішим став “універсальний” варіант зазначеного авто, а саме Lamborghini LM002 Estate. Раніше вже зазначалося, що автомобіль був надзвичайно великий, при цьому для пасажирів місця було все ж обмаль, оскільки їх суттєво “притісняв у правах” широченний центральний тунель. Можливо, саме з цих міркувань і з’явилася машина з кузовом універсал, щоб додати салону простору, хоча б візуального. Саме такий автомобіль відобразила у своїх литтях майстерня TMTmodels.

Попри те, що на капоті позашляховика красується традиційний бик, сама машина була створена не на заводі Lamborghini. Путівку у світ машині дав талановитий італійський конструктор – Сальваторе Діоманте. Володіючи невеличкою майстернею Autoconstruzioni SD, він фактично спеціалізувався на створенні більших, у будь-якому сенсі цього слова, варіантів моделей автомобілів. Так, ще 1976 року Діоманте створює кілька подовжених версій Fiat 131. Ця праця не залишилася непоміченою, і скоро королівська сім’я Саудівської Аравії замовляє італійцю видовжити їхні й так немаленькі Rolls-Royce Silver Spirit. На цьому історія не закінчилася і на “операційний стіл” Сальваторе Діоманте потрапили Maserati Quattroporte і навіть… позашляховичок Fiat Campagnola. Ставши відомим як якісний виконавець забаганок багатіїв, майстер не зміг відмовити і султану Брунею. Спочатку це були банальні замовлення на переробку під праве кермо кількох Maserati, а ось 1986 року з’явився і потрапив до замовника сам 7-місний універсал LM002 Estate, відображений у масштабній копії від TMTmodels.

Над кузовом автомобіля добряче попрацювали, щоб він задовольняв вимоги султана щодо простору і дороговизни обробки. Першого домоглися тим, що перш за все повністю зрізали дах і задню частину. Натомість встановили новий дашок, який був на 20 см. вищим, а кузов пікап замінили на просторий універсальний, де було 3 широких дивани – така собі лаундж-зона. Для легшого доступу на задній ряд праве крісло зробили ледь не вдвічі меншим за ліве повноцінне. З другим пунктом розібралися простіше – повністю поміняли обробку салону, шкіра і дерево були зовсім іншими, дорожчими. Усі крісла мали електричні регулювання, як і великий люк над заднім рядом.

TMTmodels, Lamborghini LM002 Estate, султан Брунею, Сальваторе Діоманте, Autoconstruzioni SD

Як видно на фотографіях, салон було оздоблено розкішно, з усіма опціями, які могли існувати у кінці 1980-х рр.. Особливо вражає задній “лаундж-майданчик”.

В центральну тумбу тунелю на задньому ряду помістили телевізор (щоправда не дуже великих розмірів, що було зумовлено простором, у який його вмонтували), VCR-плеєр, дехто вважає, що був навіть CD-плеєр, однак ця думка не до кінця доведена. Висувають ідеї, що CD/DVD з’явилося у 1995 році, тож вони були на другій версії автомобіля. Загальновизнаною є думка, що була лише одна така машина. Однак Юрій Нємченко вважає, що було не менше трьох таких Lamborghini, що різнилися передусім висотою і формою даху.

TMTmodels, Lamborghini LM002 Estate, султан Брунею, Сальваторе Діоманте, Autoconstruzioni SD

Той самий другий варіант універсала LM002 для султана Брунею.

Наприклад, перший варіант (умовно) був відповідно першим зібраним зразком, що фігурує на заводських фотографіях у білому кольорі з кремовим інтер’єром. Пізніше авто з такою ж формою даху уже мало сріблястий колір і чорний салон. Машину виготовили у 1986 році. Другий і третій варіант існували у білому і зеленому кольорі відповідно. Правдоподібно, що першопочатково висота універсала у задній частині була вказана у техзавданні – це приблизно 170-185 см., тоді як висота самого султана Брунею Хасаннала Болкіаха складала приблизно 165-170 см. Юрій Нємченко припускає, що перший автомобіль не задовольнив замовника саме висотою даху, тож машину пізніше продали, лишень не відомо, коли її перефарбували.Натомість був виготовлений другий варіант, з вищим дахом, певно, він і залишився у колекції султана. Якщо його виготовили у 1990-х рр., тоді там уже міг бути той же CD/DVD-плеєр.

TMTmodels, Lamborghini LM002 Estate, султан Брунею, Сальваторе Діоманте, Autoconstruzioni SD

Добре видно, наскільки вищий дах у цього варіанта.

Третій варіант суттєво відрізнявся формою даху від двох інших автомобілів, також цей Lamborghini має додаткову світлотехніку, а номери у нього британські. На сайті ж http://www.lamborghiniregistry.com/ зазначається, що автомобіль наразі перебуває у Південній Африці, а до султана Брунею відношення він уже не мав. Імовірно, це ще більш пізня машина з усіх універсалів. Таким чином орієнтовно існує три автомобіля: перший – білого кольору, створений для султана Брунею, однак з незручною для нього висотою даху над задніми сидіннями, пізніше проданий і перефарбований у сріблястий колір; другий – ідентичний першому, однак з вищим дахом, нині має перебувати у Брунеї; третій – виготовлений для невідомого замовника, який або певний час проживав у Британії, а потім переїхав у Африку, або ж продав машину комусь в Африку.

TMTmodels, Lamborghini LM002 Estate, султан Брунею, Сальваторе Діоманте, Autoconstruzioni SD

Перший варіант належав навіть Бернду Пішетсрідеру – колишньому голові BMW i VW.

Цікаво, що другим власником першого варіанту був колишній виконавчий директор BMW i VW – Бернд Пішетсрідер. 2009 року автомобіль продавався всього за 150 000 євро, включаючи нове зчеплення вартістю 20 000 євро. Одометр машини тримався на відмітці якихось 6500 км. У квітні 2012 року машину зафіксували у Швеції.

TMTmodels, Lamborghini LM002 Estate, султан Брунею, Сальваторе Діоманте, Autoconstruzioni SD

Останні два фото першого варіанту, зроблені у Швеції.

TMTmodels, Lamborghini LM002 Estate, султан Брунею, Сальваторе Діоманте, Autoconstruzioni SD

Масштабна копія від майстерні TMTmodels

Отже, якщо ви хочете зустріти легенду краще за все починати зі Швеції :). Ну, а ми скажемо кілька слів про модель цього прекрасного авто, яке виготовила українська майстерня TMTmodels. Робота розпочалася у грудні 2014 року для замовника з Канади, матеріали: смола (поліуретан), гума, метал, фототравлення і декалі. Масштабна копія складається зі 104 деталей. Тираж також ексклюзивний – 43 штуки. Хочемо висловити особливу подяку Юрію Нємченку, представнику TMTmodels, як консультанту та ідеологу серії статей про легендарний Lamborghini, який неможливо забути!

TMTmodels, Lamborghini LM002 Estate, султан Брунею, Сальваторе Діоманте, Autoconstruzioni SD

Нижче пропонуємо вам ознайомитися з кількома фото масштабних моделей, виготовлених київською майстернею TMTmodels на запит канадського замовника.

TMTmodels, Lamborghini LM002 Estate, султан Брунею, Сальваторе Діоманте, Autoconstruzioni SD

TMTmodels, Lamborghini LM002 Estate, султан Брунею, Сальваторе Діоманте, Autoconstruzioni SD

TMTmodels, Lamborghini LM002 Estate, султан Брунею, Сальваторе Діоманте, Autoconstruzioni SD

TMTmodels, Lamborghini LM002 Estate, султан Брунею, Сальваторе Діоманте, Autoconstruzioni SD

Lamborghini LM002 Estate, султан Брунею, Сальваторе Діоманте, Autoconstruzioni SD, TMTmodels

Висловлюємо подяку Нємченку Юрію за допомогу в підготовці матеріалу!

Джерело:

http://www.drive2.ru/b/2203653/

 

PS: Якщо Ви власник або один з майстрів певного виробника масштабних копій моделей автомобілів, пропонуємо співпрацю в плані написання статей про Вашу роботу і проекти. Із цими питаннями Ви можете звернутися за номером (093) 975-38-74 до Коваленка Артема.

Очікуємо на плідну і взаємокорисну співпрацю!