Автошоу в Лос-Анджелесі продовжує дивувати світовими новинками, які будуть цікавими і для українців. Так, на ньому було показано доволі популярний в Україні кросовер Mazda CX-5 другого покоління, який здобув більше виразності та масивності у дизайні.

Mazda CX-5, Mazda 3, Mazda MX-5, Mazda Miata, G-Vectoring Control, Bose, Лос-Анджелес, Україна, Mazda CX-9, McPherson

Нова Mazda CX-5 була презентована на автошоу в Лос-Анджелесі

Рік тому була презентована Mazda CX-9 однією з перших випробувала новий фірмовий стиль марки, тож творці дизайну CX-5 вирішили у деяких деталях повторити стилістику старшого брата. А от шасі та двигуни зарекомендували себе досить позитивно, тож їх вирішили не змінювати порівняно з попередником.

Mazda CX-5, Mazda 3, Mazda MX-5, Mazda Miata, G-Vectoring Control, Bose, Лос-Анджелес, Україна, Mazda CX-9, McPherson

Жорсткість кузова порівняно з попередником стала кращою на 15,5 %

Так, для покупців будуть доступні вже знайомі по попередниках бензинові мотори об’ємом 2,0 л. і 2,5 л., а також дизельний на 2,2 л. Відомо, що європейське перше покоління з подібними моторами мало 160 к. с. з 2,0-літрового двигуна і з переднім приводом та 165 к. с. із цим же мотором, але з повним приводом. Топова “бензинка” мала 192 к. с., а дизель – дві модифікації на 150 і 170 к. с.

Mazda CX-5, Mazda 3, Mazda MX-5, Mazda Miata, G-Vectoring Control, Bose, Лос-Анджелес, Україна, Mazda CX-9, McPherson

Новій Mazda CX-5 залишили старі мотори, які себе гарно зарекомендували

Конструкція підвіски оновленого кросовера не являє собою якихось новацій – спереду це цілком знайомий McPherson, а ззаду – багатоважілька. Разом із тим, стійки підвіски стали товщими, що має сприяти надійності, а втулки тепер наповнені рідиною. Механізм керма відтепер матиме більш жорстке кріплення.

Mazda CX-5, Mazda 3, Mazda MX-5, Mazda Miata, G-Vectoring Control, Bose, Лос-Анджелес, Україна, Mazda CX-9, McPherson

Задня підвіска Mazda CX-5 зроблена багатоважільною, натомість передня має традиційний McPherson

Наразі відомо, що Mazda CX-5 буде ширшою на 10 мм., однак про інші габаритні розміри ще нічого не відомо. Разом з тим повідомляють, що й так велике багажне відділення стане більшим на 5 л. і складе вже 505 л. – погодьтесь, гідний об’єм для середньорозмірного кросовера.

Mazda CX-5, Mazda 3, Mazda MX-5, Mazda Miata, G-Vectoring Control, Bose, Лос-Анджелес, Україна, Mazda CX-9, McPherson

Багажник другого покоління Mazda CX-5 став більшим на 5 л. – тепер він складає 505 л.

Конструктори намагалися не псувати хороше, тому загалом дизайн інтер’єру залишився без змін. Однак без новацій не обійшлося й тут: над центральною консоллю вивищується новенький екран мультимедійки, нових форм набули дефлектори обдуву і блок кліматичної системи, а кермо стало пухкішим за аналогією до такого ж на Mazda 3.

Mazda CX-5, Mazda 3, Mazda MX-5, Mazda Miata, G-Vectoring Control, Bose, Лос-Анджелес, Україна, Mazda CX-9, McPherson

Салон Mazda CX-5 також залишив за собою знайомі лінії, однак став набагато якіснішим і серйознішим, здобувши пухкіших форм

Творці Mazda CX-5 другого покоління обіцяють для неї серйозний функціонал, куди, зокрема, входитимуть під’єднуваний повний привід, оригінальна система G-Vectoring Control, яка повинна замінити собою блокування переднього диференціала, а також адаптивний круїз-контроль, аудіосистема Bose із 10 динаміками, система розпізнавання дорожніх знаків, проекційний дисплей та деяке інше оснащення.

Читайте також нашу публікацію про американське бачення популярного родстера – Mazda MX-5 або Miata.