Автошоу в Лос-Анджелесі продовжує дивувати світовими новинками, які будуть цікавими і для українців. Так, на ньому було показано доволі популярний в Україні кросовер Mazda CX-5 другого покоління, який здобув більше виразності та масивності у дизайні.
Рік тому була презентована Mazda CX-9 однією з перших випробувала новий фірмовий стиль марки, тож творці дизайну CX-5 вирішили у деяких деталях повторити стилістику старшого брата. А от шасі та двигуни зарекомендували себе досить позитивно, тож їх вирішили не змінювати порівняно з попередником.
Так, для покупців будуть доступні вже знайомі по попередниках бензинові мотори об’ємом 2,0 л. і 2,5 л., а також дизельний на 2,2 л. Відомо, що європейське перше покоління з подібними моторами мало 160 к. с. з 2,0-літрового двигуна і з переднім приводом та 165 к. с. із цим же мотором, але з повним приводом. Топова “бензинка” мала 192 к. с., а дизель – дві модифікації на 150 і 170 к. с.
Конструкція підвіски оновленого кросовера не являє собою якихось новацій – спереду це цілком знайомий McPherson, а ззаду – багатоважілька. Разом із тим, стійки підвіски стали товщими, що має сприяти надійності, а втулки тепер наповнені рідиною. Механізм керма відтепер матиме більш жорстке кріплення.
Наразі відомо, що Mazda CX-5 буде ширшою на 10 мм., однак про інші габаритні розміри ще нічого не відомо. Разом з тим повідомляють, що й так велике багажне відділення стане більшим на 5 л. і складе вже 505 л. – погодьтесь, гідний об’єм для середньорозмірного кросовера.
Конструктори намагалися не псувати хороше, тому загалом дизайн інтер’єру залишився без змін. Однак без новацій не обійшлося й тут: над центральною консоллю вивищується новенький екран мультимедійки, нових форм набули дефлектори обдуву і блок кліматичної системи, а кермо стало пухкішим за аналогією до такого ж на Mazda 3.
Творці Mazda CX-5 другого покоління обіцяють для неї серйозний функціонал, куди, зокрема, входитимуть під’єднуваний повний привід, оригінальна система G-Vectoring Control, яка повинна замінити собою блокування переднього диференціала, а також адаптивний круїз-контроль, аудіосистема Bose із 10 динаміками, система розпізнавання дорожніх знаків, проекційний дисплей та деяке інше оснащення.
Читайте також нашу публікацію про американське бачення популярного родстера – Mazda MX-5 або Miata.