Mazda CX-5 з бензиновою ізюминкою
Зміст
Вона блимає вогнями… Я сідаю всередину і закриваю двері… Опиняюся в повністю ізольованому просторі… Залишаюся сам на сам із нею… Mazda CX-5.
Я не збрешу, якщо скажу, що давно чекав зустрічі з цією крихіткою. І безумовно в першу чергу мене вабив її дизайн. Водночас я зовсім не розумів, чому конструктори з Mazda не бажають злазити з голки бензинових моторів і так вперто за них тримаються. І хоч Mazda CX-5 2019 року вже презентували, кардинально вона не змінилася, тому для мене це була ще й можливість зрозуміти, у чому ж ізюминка такої стратегії ось уже протягом кількох років?!..
Mazda готує абсолютно новий двигун, який назве SkyActiv-X. Що він собою являє – читайте у нашій публікації!
До речі, пишіть у коментарях, як вам машина, що думаєте про неї, а також, що би ви хотіли бачити у наших майбутніх випробуваннях?Хто ти, Mazda CX-5?
Машину було презентовано 15 листопада 2016 року на автошоу в Лос-Анджелесі, і тоді японці зчинили певний фурор своїм новим дизайном. Пересуваючись вулицями Києва, Mazda CX-5 не могла не привертати уваги. Де б я не припаркувався, всюди чулося слово Mazda. Люди говорять про неї, люди нею милуються… людям вона подобається. І це безумовно. Не в останню чергу машина завдячує цим вдосконаленому кольору Soul Red Crystal, який, запозичивши з машини першого покоління, довели до ще більшої глибини фарби. Непогано впливають на загальну стилістику й чорно-сріблясті колісні диски з гумою розміром 225/55 R19. Саме з їхньою допомогою найлегше відрізнити топову комплектацію кросовера.
Автомобіль виглядає як звір, що, прищурившись, готовий атакувати будь-кого. І той, хто його приручив, може дійсно гордо позирати на всіх інших, адже Mazda CX-5 здатна багато що протиставити своїм конкурентам, і скажу відверто – виглядає вона надзвичайно виграшно! На минулому поколінні авто кришку багажного відділення ще доводилося відкривати вручну, а от на нинішньому (на тесті була Mazda CX-5 2017 року випуску) за вас це зробить електропривід, що зручно і вже не є чимось дивним з огляду на однокласників.
Та, мушу зізнатися, був час, коли автомобілі Mazda асоціювалися в мене з машинками для дівчаток та метросексуальних хлопчиків. Тим не менше, авто цього японського виробника змінилися. У модельній лінійці з’явилося кілька кросоверів, які відтепер займають левову частку всіх продажів марки. А з-поміж кросоверів найпопулярнішим безумовно є середньорозмірний CX-5. І недарма. Він має всі атрибути, що приваблюють покупців до сучасних моделей Mazda – велетенська решітка радіатора з чорного глянцевого пластику, соти якої нагадують численні ряди зубів акули, широченна хромована планка, яка підтримує передню оптику й решітку, високий прямовисний бампер, а також неймовірно чуттєві «м’язи» боковин кузова. Ззаду ж кузов видається дещо короткуватим, однак таке враження складається виключно через довжелезний капот. У цьому плані органічніше виглядатиме старша CX-9, та й ціна там вже буде зовсім інша. Щоправда, рівень комфорту та статусу також зростають до захмарних.
З-поміж недоліків оздоблення кузова вкажу на його… переваги?! Наприклад, зовнішні рамки дверей, зроблені зазвичай з чорного пластику, на CX-5 мають глянцеве оздоблення! Виглядає дуже круто і виграшно порівняно з конкурентами, однак… це поки не виїдеш із салону. Тестова машина має майже 33000 км. пробігу і рамки всіяні мікроподряпинами. Крім цього, пластикові накладки по низу порогів заходять аж за дно, захищаючи їх від бруду. Та в умовах тісної парковки, утворений таким чином виступ накладки зачіпаєш ногою під час висадки, тож доводиться бути акуратним. Якщо вже зовсім придиратися, то арки задніх коліс сильно виступають в отвір задніх дверей, тож всідаючись в салон, іноді сідаєш спершу на ущільнювач вздовж арки, а потім, вовтузячись, пересовуєшся на сидіння.
Нову Mazda CX-5 цілком можна назвати сімейним автомобілем. Наприклад, задній ряд являє собою доволі затишне місце, що досягається також за рахунок тонування скла задніх дверей, причому достатньо щільного тонування!
Зовнішні дзеркальця заднього огляду Mazda CX-5 оснащені електроприводом (стильний грибочок регулювання на водійському підлокітнику). Крім цього, вони також підігріваються в холодну пору року, а окремим перемикачем позаду джойстика регулювання можна «примусити» дзеркальця завжди бути складеними, розкладеними або ж автоматично відкриватися і закриватися під час відмикання/замикання дверей.
Між іншим, саме можливість автоматичного складання зовнішніх дзеркалець заднього огляду, зокрема, відрізняє топову комплектацію Mazda CX-5.
Бампери Mazda CX-5 умисно високі, додають авто певної візуальної міцності та сили, до того ж колір Soul Red Crystal на їхніх вертикальних поверхнях у будь-якій комплектації буде ефектно відбивати навколишні об’єкти. Як і на великого розміру дзеркальцях заднього огляду, що дозволяють бачити позаду машини все і навіть більше.
Між профарбованою частиною зовнішнього дзеркальця заднього огляду і його чорною, пластиковою, частиною розмістили тонку смугу повторювача поворотників, яка на фоні червоного кузова дещо губиться, однак, я певен, додаватиме ізюминки Mazda CX-5 в інших кольорах.
Незалежно від комплектації, будь-який власник Mazda CX-5 отримає LED-фари головного світла, які вночі надають просто неймовірний огляд як уперед, так і з боків, оскільки кут освітлення надзвичайний.
Так само виконані й ліхтарі денного світла – LED-лампочки дозволили створити цікавий візерунок всередині блок-фари Mazda CX-5.
Незалежно від типу оптики на Mazda CX-5 буде встановлено омивач фар, який допоможе тримати їх у чистоті та сприятиме кращій якості освітлення.
Не останню роль у цілісності вигляду Mazda CX-5 відіграють незвично маленькі протитуманні фари. Такий розмір, який ніяк не впливає на силу світла, став можливим знову ж таки за рахунок використання світлодіодних технологій.
Задня оптика Mazda CX-5 відповідає передній «світлодіодній тенденції» і має не менш цікавий, ніж спереду, візерунок LED-лампочок.
У списку базової комплектації Mazda CX-5 значиться також система супровідного освітлення «Проведи мене додому», однак насправді на нашій топовій машині вона чомусь не працювала. Імовірно, через те, що тестовий екземпляр був 2017 року випуску, на ньому вона ще не встановлена.
Якість і комфорт Mazda CX-5
Само собою, з базової комплектації Mazda CX-5 обладнана центральним замком, який зсередини можна задіяти, перемкнувши «прапорець» біля дверної ручки. Дистанційно замок керується з ключа-брелка, який водночас є й карткою–міткою системи безключового доступу (з’являється в топі), двома кнопками – замкнути і відімкнути. Також є кнопка і для відмикання кришки багажника. У плані сигналізації японець також відрізнився, оскільки вона в нього не проста, а одразу йде із датчиком вторгнення.
Між іншим, про салон. Місце, присвячене його величності комфорту, де зустрічаються тиша і спокій, де водій здатен піймати фірмовий дзен, чи то КОДО, Mazda. Сидіння буквально приймають тебе в свої обійми, і ти в них розчиняєшся. Але якщо у вашій сім’ї два водія, тоді, щоб ви не розчинилися одне в одному, Mazda пропонує пам’ять налаштувань сидінь на дві комірки.
Вражає якість виконання інтер’єру. Про пробіг у 33000 км. нагадують лише подряпини глянцевої поверхні біля важеля КП. Решта обшивки і оздоблення виглядає бездоганно. Це чудова рекомендація як новому, так і потриманому авто. Салон у топовому виконанні, як у нас, обшито шкірою. Причому шкіру ви знайдете як на передній панелі, так і на центральному тунелі біля колін і на дверних карт. Причому шкіра з прострочуванням. Напевно зайве уточнювати, що кермо й важіль КП також обшиті нею, причому важіль обшитий трьома різними відрізками шкіри, а не суцільним, з огляду на його складний дизайн і вставки зі сріблястого пластику. І це не говорячи про комплектацію, яка також вигідно відрізняє автомобіль: триступеневий підігрів сидінь, підігрів керма, два USB-входи (стоять вже у базовій комплектації) з SD-слотом і двома розетками спереду, набір кнопок і перемикачів, за допомогою яких дійсно зручно керувати швидкодіючою мультимедійкою.
З бази Mazda CX-5 укомплектована електроприводом усіх склопідйомників, однак, на відміну від деяких інших японців і європейців, автоматичний режим є на всіх чотирьох дверцятах. До речі, підлокітник, на якому знаходяться кнопки, знаходиться у своєрідній ніші в карті дверей, тож у дощову погоду за відкритих дверцят на них буде потрапляти менше води.
Салонне дзеркальце заднього огляду Mazda CX-5 уночі не доведеться вручну переводити в нічний режим, адже воно затемнюється автоматично, й попутні авто не сліплять водія. З огляду на доволі прогресивне оснащення кросовера я очікував, що й подушок безпеки буде мінімум сім, як і в конкурентів. Однак їх на одну менше – шість: в серцевині керма, передній панелі, у боковинах передніх сидінь і шторки в стійках.
Панель приладів у топовій комплектації Mazda CX-5 відрізняє наявність кольорового дисплея, куди, зокрема, виводиться інформація з борткомп’ютера, а також інші актуальні сповіщення від автомобіля, наприклад, підказка, що треба зробити, аби запустити двигун. Щоб переглядати різноманітну інформацію борткомп’ютера, потрібно почергово натискати кнопку Info на лівій спиці керма.
Так само лише в топі покупець Mazda CX-5 отримає проекційний дисплей на лобове скло (ADD), за допомогою якого в дорозі легше зчитувати різноманітні показники, наприклад, швидкість, а також інформацію круїз-контролю. Кермо Mazda CX-5 дещо перевантажене кнопками, хоча за їхньою допомогою дуже зручно керувати, наприклад, аудіосистемою. Цей блок розміщено на лівій спиці. Всередині неї знаходиться два перемикача, які відповідають кожен за три команди. Крайній зліва – збільшення/зменшення гучності, посередині ж кнопка гучного зв’язку. Правіше – зміна треку (назад або вперед), а також кнопка Info. Під спицею додатково розмістили кнопки прийняття і відхилення дзвінків по з’єднанню Bluetooth. Така опція є на всіх кросоверах.
Передній ряд сидінь Mazda CX-5 оснащений електрорегулюваннями. Причому мова й про пасажирське крісло. Звісно, на відміну від водійського, там є лише повздовжнє регулювання, куту нахилу спинки, а також висоти. У водія ж додатково є кнопки управління валиком поперекової підтримки, а також можливість запам’ятовувати положення під двох водіїв. Це на випадок, якщо, скажімо, крім вас, на машині їздить і ваша дружина або дорослі діти. Доволі зручно, до того ж мінус істерика в родині, що хтось збив налаштування сидіння.
Та для мене набагато значущіший той факт, що вже з базової комплектації Mazda CX-5 має триступеневий підігрів переднього ряду сидінь. Кнопки його увімкнення знаходяться над блоком кліматичної системи, й після першого ж натискання, вмикають «найпекельніший» режим обігріву. Послідовними натисканнями можна збавити нагрів.
Такий же триступеневий підігрів сидінь є й на задньому ряді(!) для крайніх сидінь, однак така опція з’являється лише з топової комплектації Mazda CX-5. З іншого боку, не кожен конкурент навіть у топі може таке запропонувати. До того ж кнопки знаходяться не десь в ногах чи між дверима і диваном, а на видному і зручному місці – на підлокітнику за підсклянниками. Біля кнопок підігріву сидінь Mazda CX-5 знаходиться й кнопка увімкнення підігріву керма. На жаль, з огляду на спекотну погоду під час тест-драйву, ці опції не вдалося випробувати. Можливо, найцікавішим елементом в базовому оснащенні Mazda CX-5 є, на мій погляд, унікальна мультимедійна система MZD Connect, яка вирізняється 7-дюймовим планшетоподібним кольоровим екраном, який оснащено функцією тач-скрін. Причому цікаво те, що під час руху остання функція відключається, завдяки чому водій менше відволікається від керування автівкою. Хоча можливість впливати на внутрішні системи авто у нього залишається за рахунок неймовірно зручного інтерфейсу HMI. І суть зручності полягає навіть не в тому, що його кнопки й регулятори втілюють собою основні й найзапотребованіші функції, а в тому, що саме меню системи до біса просте! При цьому всьому вона оснащена усім, чим потрібно, і навіть більше. Не останню роль у цьому відіграє і правильне розміщення екрану системи – він височіє над центральною консоллю, а значки на ньому достатньо великі. Відтак, надовго відволікатися від дороги не доводиться. Особливо сильно різниця помітна у порівнянні з деякими іншими мультимедійками інших марок. У топовому оснащенні аудіосистема має вже 10 динаміків, причому від Bose, які звучать справді добре – особливо це відчутно на фоні конкурентів (відчуваються якісніші баси). Крім цього, стає можливим програвання MP3-треків з USB-носіїв, причому слотів два – вони розміщені в центральному боксі. Ну й, звісно, аудіосистема авто здатна ловити FM- та AM-хвилі з підтримкою функції RDS, хоча в сучасному світі це вже «маст-хев», на який рідко звертають увагу. Надзвичайно імпонує мені й навігація, якою мультимедійка оснащується в топовій комплектації. Так, пробиваючись крізь зарослі на київських берегах Дніпра, шукаючи місце для фотозйомки, карта бачила цю, скоріше не доріжку, а стежинку, і могла навіть вивести з неї на нормальну дорогу.
Mazda CX-5 може бути оснащена двозонним клімат-контролем, як у нашому випадку. Температура обидвох зон регулюється ручками, що крутяться, з боків блоку кліматичної системи. Посередині лівої вмонтована кнопка увімкнення режиму клімат-контролю, а в центрі правої – увімкнення другої зони. Монохромний екранчик «клімату» розділяє блок кнопок на верхній і нижній ярус. На верхньому двома кнопками зліва представлений режим вимкнення/увімкнення рециркуляції повітря в салоні. Правіше – кнопка увімкнення кондиціонера. З правого боку увімкнення обігріву лобового і заднього скла. На нижньому ярусі зліва-направо знаходяться дві кнопки регулювання швидкості вентилятора, вимкнення системи мікроклімату взагалі, а також дві кнопки регулювання напрямку обдуву. Між іншим, лобове скло Mazda CX-5 підігрівається не повністю, а лише в місці спокою склоочисників. З одного боку, прикро, а з іншого – нівелюється ризик випадкового пошкодження їхніх щіток узимку.
Ззаду ж справжній царський простір. Ноги легко підсунути під переднє сидіння, практично повністю витягнувши їх вперед. Комфорту додає й спинка заднього сидіння, яка регулюється в двох положеннях – від нормального до напівлежачого. У підлокітнику дивана заховано не лише підсклянники, але й кнопки триступеневого підігріву крайніх задніх сидінь і речовий відсік, наприклад, для смартфона, адже тут же знаходиться ще два USB–порти, через які можна зарядитися.
Мені сподобалося, що з базової комплектації спинку заднього сидіння Mazda CX-5 можна відрегулювати. З іншого боку, є й кілька незручних моментів. По-перше, положень лише 2, хоч вони й охоплюють як вертикальне, так і лежаче положення, по-друге, ручка регулювання знаходиться в торці спинки, і, сидячи, регулювати спинку надзвичайно незручно.
Натиснувши гумову кнопку над номерним знаком Mazda CX-5, можна відкрити кришку багажника. Щоб закрити її, з тильного боку також є кнопка. Це можна зробити і з ключа, дистанційно. Кришка запам’ятовує положення, тож може відкриватися не на повну, а лише в половину, хоча навіщо це потрібно я не зрозумів.
Візуально багажне відділення вражає, хоча його об’єм середній в класі – 442 л. Тим не менше, ми зміряли його людьми і з’ясували, що його місткість складає два компактних людино-місця. Задній ряд можна скласти з багажника, причому в співвідношенні 40/20/40, адже спинка центрального заднього місця складається окремо, надаючи можливість перевозити довгомірні вантажі.
Запальне серце Mazda CX-5
У топовому виконанні Mazda CX-5 оснащується 2,5-літровим бензиновим двигуном серії Skyactiv-G на 194 к. с. і 257 Нм. Та, крім доволі серйозного показника потужності, автомобіль оснащено перемикачем «вулична магія». Він знаходиться біля важеля КП. За його допомогою вмикається режим Sport, який здатен вбити людину з регулярними мігренями і слабким серцем. Натиснувши педаль газу, пасажирів буквально втискає в сидіння, а серце починає битися частіше. І двигун, що у звичайному режимі навіть не нагадує про своє існування зайвими шумами, починає ревіти як навіжений. Цьому сприяє пара вихлопних труб ззаду.
Двигун Mazda CX-5 запускається кнопкою справа від керма, причому вже з базової комплектації, що вдвічі приємніше! Є в кожній CX-5 і ще одна приємна фішка для тих, кому 2,5 л. об’єму двигуна може здатися забагато. Ця фішка називається i–Stop, що означає функцію короткочасної зупинки роботи двигуна, наприклад, на світлофорі. Це допомагає економити якісь краплі бензину, що потім виливаються в економію у бюджеті. Ще одна цікава система, яка є лише в бензиновій машині й виключно в дорожчій комплектації – i-Eloop. Це система рекуперації енергії, яка дозволяє в процесі гальмування накопичувати певну кількість електроенергії, що пізніше використовуватиметься для живлення різних бортових систем автомобіля, а це означає, що навантаження на двигун буде менше, відповідно й пального на якісь частки відсотка машина їстиме менше.
Коробка являє собою 6-ступеневий автомат з ручним режимом перемикання – штовхаючи назад, підвищуєш передачу, вперед – знижуєш. Хоча ним користуєшся нечасто – автомат досить швидко перебирає передачі, а завдяки відносно великому об’єму двигуна непогано гальмує мотором під час спуску. Увімкнення задньої передачі супроводжується активацією камери заднього огляду, яка має прошивку з траекторними динамічними лініями і доступна в базі. Дивно, та в базі не буде передніх і задніх паркувальних датчиків – вони є лише в топі. Навіть більше – особисто я би додав і бокові датчики, адже буде дуже шкода на парковці подряпати такий красивий кузов.
Кермо обладнане системою G–Vectoring Control (GVC), яка під час повороту на швидкості, дещо зменшує тягу, водночас збільшуючи навантаження на передню вісь. Завдяки цьому високий кросовер з кліренсом в 200 мм. проходить повороти чіткіше, а суб’єктивно – приємніше. І це з новітнім електропідсилювачем, а не гідроприводом, хоч бувалі водії й кажуть, що гідропривід надає кращі реакції. Щоб кермувати було зручніше, з базової комплектації Mazda CX-5 кермо можна відрегулювати за висотою і глибиною, розблокувавши механізм важелем під валом керма. Крім G-Vectoring Control, за безпеку руху по прямій і в швидкісних поворотах відповідає й система динамічної стабілізації (DSC).
З таким запальним характером мені не вистачило реакції на натискання педалі гальм. Вони працюють тут занадто чесно, як колишні гальмівні системи без підсилювачів – наскільки натиснув, стільки гальмівного зусилля й отримав. Комусь це сподобається, а комусь, може, й ні. З базової комплектації власник Mazda CX-5 отримає електронне стоянкове гальмо. Мені також імпонує й те, що з бази власник матиме й функцію автоматичного ручного гальма Auto Hold. Це дозволяє взагалі забути про затяжку ручника. Хоча на зиму, щоб не примерзали колодки, функцію можна відключити кнопкою позаду перемикача ручних гальм. Як усі сучасні автомобілі, кросовер з бази оснащено антиблокувальною системою гальм (ABS), системою підвищення ефективності під час екстреного гальмування (EBA), системою розподілу гальмівних зусиль (EBD), протибуксувальною системою (TCS), системою запобігання скочуванню під час старту вгору (HLA), а також системою світлової сигналізації під час екстреного гальмування (ESS). А от топ має й систему безпечного гальмування в місті (SCBS). Тобто незалежно від того, чи їде машина вперед або назад, система розпізнаватиме перешкоди (враховуючи пішоходів) і самостійно гальмуватиме!
Спершу я дещо переживав за те, як буде справлятися підвіска з нашими дорогами. І мене в першу чергу турбувало не стільки питання комфорту, скільки шум від неї. Особисто я залишився задоволений. Так, без належного завантаження машина дещо жорстка, однак удари підвіски чуються так далеко, що цю жорсткість можна цілком вибачити. Якщо ж під час подорожі влітаєш в яму і починаєш сумніватися в цілості покришок, на допомогу приходить система контролю тиску в шинах (TPMS), яка стоїть з бази.
На системі адаптивного освітлення ALH у Mazda CX-5 варто зупинитися детальніше. Ця фірмова система, що з’явилася 2014 року, монтується лише на авто зі світлодіодним освітленням, оскільки, залежно від близькості зустрічного автомобіля вночі, здатна відключати один із чотирьох блоків світлодіодів, аби уникнути його засліплення. Та що набагато важливіше для власника цього японця – це не можливість уникнути зайвого перемикання з дальнього на ближнє світло, а можливість постійно мати пучок дальнього без небезпеки для колег по дорозі.
Усі Mazda CX-5 мають датчики дощу та світла, які дозволяють не відволікатися на вмикання/вимикання фар або склоочисників.
Щоб скористатися круїз-контролем, яким оснащується Mazda CX-5 зі стандартної комплектації, треба всього лише натиснути кнопку On на правій спиці керма. Під нею кнопка вимикання системи – Off/Can. Зміна встановленого значення швидкості відбувається з кнопки правіше – Res/+ і Set/-. Якщо водій перетне смугу руху із вимкненим поворотником, у топі автомобіль попередить його про це «порушення» візуальним сигналом системи LDWS. Система зкомбінована з LKA – системою контролю положення машини відносно розмітки. Чудово себе показала система попередження про поперечний рух ззаду (RCTA), яка завчасно сигналізувала про автомобіль або пішохода, які рухалися перпендикулярно моєї машини, коли я здавав назад. У топовій комплектації є й система контролю сліпих зон BSM, яка за допомогою візуального сигналу в дзеркальцях заднього огляду попереджає про автомобіль, що рухається в мертвій зоні. Однак така система, на мою думку, була би доречна і в простішій комплектації.
Чи можна закохатися в Mazda CX-5?
Отже, що ми маємо в результаті? Автомобіль з неймовірною зовнішністю, надзвичайно комфортним і якісним салоном, а також із запальним двигуном. Чи достатньо цього для того, щоб звернути увагу на Mazda CX-5? Як на мене, то більш, ніж достатньо. Та чи достатньо цього, щоб закохатися в Mazda CX-5? Чи будете ви готові заробляти трохи більше, щоб заливати в машину якісний бензин, якого вона споживає в місті, ну, мінімум 9,5 л./100 км.? Чи будете ви готові тримати свою красуню в повній чистоті, оскільки вже ніяк не личить цьому кросоверу брутальність і бруд. Чи готові ви до того, що ваша друга половинка замість вас обере ваш автомобіль?! Кожен обирає сам, адже, врешті, є й дизельна модифікація цієї моделі. Я знаю одне – машина точно варта того, щоб познайомитися з нею в автосалоні. Хто зна, можливо, ці відносини матимуть успіх, і якось ви запросите CX-5 на каву?..
Mazda CX-5, характеристики |
|
Характеристики кузова | |
Довжина/Ширина (з дзеркальцями)/Висота (диски R19), мм. | 4550/1840(2115)/1680 |
Колісна база, мм. | 2700 |
Передня/задня колія, мм. | 1595/1595 |
Передній/задній звіс, мм. | 950/900 |
Дорожній просвіт (R19), мм. | 200 |
Ширина переднього/заднього ряду на рівні ліктів, мм. | 1451/1391 |
Відстань від подушки переднього/заднього сидіння до даху, мм. | 1007/991 |
Глибина(з розкладеною/складеною спинкою заднього ряду)/ширина (між арками/отвору) багажного відділення/висота до даху(до шторки), мм. | (965/1696)/(1050/1125)/824(505) |
Об’єм багажного відсіку похідний(до шторки/до даху)/зі складеною спинкою заднього ряду(до шторки/до даху), л. | (442/580)/(919/1377) |
Споряджена/повна маса, кг. | 1588/2140 |
Навантаження на передню/задню вісь,кг. | 1125/1120 |
Максимальна маса причепа з гальмами (при максимальному куті нахилу дороги 12%)/без, кг. | 2000/750 |
Об’єм паливного баку, л. | 58 |
Характеристики двигуна | |
Тип, к-сть циліндрів/клапанів на циліндр | бензиновий, 4/4 |
Об’єм, куб. см. | 2488 |
Потужність, кВт (к. с.) / об./хв. | 143(194)/6000 |
Крутний момент, Нм / об./хв. | 258/4000 |
Ступінь стиснення | 13:01 |
Впорскування | пряме |
Тип пального | А95 |
Клас токсичності | Euro VI dTemp |
Характеристики трансмісії | |
Привід | 4WD |
Коробка передач | автоматична, 6-ступенева |
Ходові характеристики | |
Передня/задня підвіска | МакФерсон/незалежна багатоважільна |
Гальма передні/задні | дискові вентильовані/дискові |
Діаметр передніх/задніх гальмівних дисків, мм. | 297/303 |
Максимальна швидкість, км./год. | 195 |
Розгін 0-100 км./год., с. | 9,2 |
Викиди CO2 у комбінованому циклі (NEDC), г./км. | 164 |
Витрати пального місто/траса/середні, NEDC(на середній швидкості за методикою WLTP), л./100 км. | 9,3/6,4/7,4(8,8) |
Запасне колесо | відсутнє (замість нього електрокомпресор, герметик) у нових автомобілях |
Mazda CX-5, ціна станом на 25.10.2018 р. з 2,5-літровим двигуном – 1 137 700 грн.