Американці вміють жити на широку ногу і мимоволі залучають до цього решту світу. Цього разу вони вирішили показати японцям, що вони дещо забули додати до їхньої і так ідеальної Mazda MX-5 (або Miata, саме так називають MX-5 в США). А забули вони, на думку американців, либонь про головне – кінські сили. Напевно, десь так собі думали кілька янкі з майстерні Flyin’ Miata, яка, зважаючи на назву, схоже спеціалізується на доведенні родстерів Mazda MX-5. Глибоко занурюватися у конструкцію японського спорткара у Flyin’ Miata не стали. Вони просто взяли готовий родстер Mazda MX-5… 6,2-літровий мотор на 525 к. с. від Chevrolet Corvette… і засунули другий у першу. Не питайте мене, як у них це вийшло – я не маю жодного уявлення, наскільки це взагалі реально, однак факт є фактом. Багатолітровий двигун від американського спорткара знаходиться у маленькому японському родстері, розрахованому на мотори десь так літрів на 2,0…
Крім двигуна розміром з ледь не із саму Mazda MX-5, під капот примудрилися вмістити і 6-ступеневу коробку передач Tremec T56 Magnum. Машину укомплектували заднім диференціалом підвищеного тертя, новими піввісями, карданним валом, дещо іншим рульовим управлінням, паливною та випускною системами. Щоб зупинити машину з нових шалених швидкостей, яких дозволяє тепер досягати монстр від Corvette, в колесах помістили 6-поршневі гальмівні механізми Wilwood DynaPro. За допомогою цих змін людський вид зможе хоч якось приборкати цього міні-звіра.
Інколи деяких автовиробників охоплює релігійний екстаз, коли їм вдається ціною неймовірних зусиль полегшити якесь своє дітище на кілька грамів. Безсоромні брехунці з Flyin’ Miata, запхнувши в один з найлегших родстерів гігантський мотор, стверджують, що вага машини змінилася не надто сильно. Що ж, якщо кілька десятків кілограмів, якщо не ціла сотня – це “не дуже багато”, тоді справді я можу повірити, що вага машини стала не такою вже й великою. До того ж конкретних показників невідомо. Однак чи справді середньостатистичний американець, прокачуючи свій автомобіль, женеться за зайвими грамами?.. Навряд. Гадаю, його більше вразить наступний показник: розгін до 100 км./год. складає всього 4 с.(!) Це на рівні нового Porsche 911, який ми нещодавно тестували. Mazda MX-5 від Flyin’ Miata – ідеальне авто для драг-рейсінгу. І пересічний американець зможе його собі дозволити. Адже творці обіцяють продукувати, а точніше прокачувати Mazda MX-5 всього за 50 000 доларів. Навіть якщо скласти докупи покупку автомобіля та її наступну прокачку – це все одно буде дешевше, ніж придбати Porsche 911. Залишається лише шкодувати, що в нашій країні можна придбати лише одну з цих двох машин…