Раніше ми писали про те, що компанія Mercedes-Benz продовжує виставляти свої шикарні спорткари в якості пейс-карів на кільцевих змаганнях, однак на той момент це була проста дорожня версія Mercedes-Benz AMG GT, що лише нюансами відрізнялася від оригіналу: здебільшого наклейками на кузові та “люстрою” на даху. Та не всі вважають, що Mercedes-Benz AMG GT має задовольнятися тим, що отримано із заводу, тому німецьке тюнінг-ательє McChip-DKR підготувало пакет доопрацювань стокового варіанту, який тепер розвиватиме 590 к. с. і 750 Нм з 4,0-літрової “вісімки”. Динамічні і швидкісні показники відповідні – розгін до “сотні” займає всього 3,6 с., а максимальна швидкість складає цілих 320 км./год. Причому таку ж модернізацію можна замовити і для моделі C63 S, яка в такому випадку отримає співрозмірну потужність, а от крутний момент буде навіть більшим – 780 Нм! Причому коштує це всього якихось 1899 євро! Погодьтесь, небагато, як для власників спортивних болідів…

фото Mercedes-Benz AMG GT by McChip-DKR, tuning, тюнінг, C63 S, GT3

Дивно, але ця модель Mercedes-Benz нагадує Porsche 911 останньої генерації

А вже зовсім скоро компанія Mercedes-Benz випустить на дороги загального користування монстра під назвою AMG GT3. Базою для нього слугуватиме наш сьогоднішній герой, але машина матиме безліч відмінностей: розширені колісні арки, нові бампери, збільшений повітрозабірник, додаткові вентиляційні отвори, велике антикрило, каркас безпеки, інші бокові юбки і задній дифузор. Під капотом стоятиме не такий потужний звір, як на звичайній тюнінгованій версії, але також із гідними показниками – з 4,0-літрового твін-турбованого V8 зніматимуть 550 к. с. Однак кому все ж здасться, що це несерйозно, то машині пророкують і інший, більший мотор на 6,3 л., також V8. Компонуватимуться двигуни із шестиступеневою трансмісією.

фото Mercedes-Benz AMG GT by McChip-DKR, tuning, тюнінг, C63 S, GT3

У підкапотному просторі тісно – важко було вмістити такий серйозний табун коней – цілих 590!

фото Mercedes-Benz AMG GT by McChip-DKR, tuning, тюнінг, C63 S, GT3

Хоч це й суперспортивна версія, однак зайве полегшувати автомобіль не стали, а залишили увесь перелік засобів комфорту для водія