І знову про Mercedes-Benz! Про цю марку важко не писати, враховуючи ту кількість моделей, яку пропонують німці. Навіть 10 років тому усі ледь не в усіх класах машина мала представників зі свого модельного ряду, а нині заповнені майже усі нішові підкласи. Але зараз не про якусь новинку, а про довгожителя серед “зіркових” авто – Mercedes-Benz G-Klasse. Уже не перший рік керівництво німецького автозаводу погрожує зняти машину з конвеєра, але несподівано їхні слова і курс змінилися на протилежні.

фото Mercedes-Benz G-Klasse, 2015, Land Rover Defender, Вольф-Дітер Курц

Один з небагатьох автомобілів, у якому вдало поєднано класику 1970-х рр. і XXI ст.

У Mercedes-Benz заявили, що легендарний “Гелендваген”, армійський підкорювач бездоріжжя, а нині елегантний, та водночас брутальний бізнесмен, буде жити доти, доки його не перестануть купувати, тобто поки на автомобіль буде попит. Відповідно тепер кінець історії цього авто залежить лише від платоспроможності покупців і, звісно, їхнього бажання придбати цю модель. Судячи зі слів Вольфа-Дітера Курца, віце-президента підрозділу позашляховиків і спортивних автомобілів Mercedes-Benz, в одному з інтерв’ю – машина випускатиметься доти, доки буде запотребована. Для самої компанії, як не дивно, буде важко підтримувати її на конвеєрі, адже необхідно постійно модернізовувати G-Klasse відповідно до нових норм безпеки (згадаймо квадратний кузов машини) і екологічних вимог. Та попри все у компанії готові на такі кроки, аби тільки задовольнити потребу бажаючих придбати цей легендарний, фактично повноцінний, джип.

фото Mercedes-Benz G-Klasse, 2015, Land Rover Defender, Вольф-Дітер Курц

Те, що машину було створенобільше 35 років тому свідчать хіба що передні стійки даху і вузька карта дверей.

Нагадаємо, не всі наважуються на такі кроки, наприклад, британський Land Rover, що має, мабуть, ще більш легендарну модель – Defender -, історія якої тягнеться ледь не з часів Другої Світової війни, змушений скоро призупинити її випуск. Адже настільки квадратний кузов напевно важко підтримувати у сучасному стані. Скажімо, ще на початку XXI століття машина не мала жодної подушки безпеки, єдиним безпечним місцем була м’яка випуклість на кермі, що мала вберегти лоб водія при зіткненні… Оригінально, та це рішення таки було змушене поступитися сучасним системам. Як би там не було, але час іде, і “динозаври” змушені померти. Не сумніваюся, що таке ж станеться і з G-Klasse.