Чи були у Mercedes-Benz коли-небудь автомобілі з типом кузова пікап? Напевно сказати важко. Очевидно, що престижна марка не могла собі дозволити посеред статусних моделей виробляти утилітарну машину, якщо не зважати на ряд вантажівок малої вантажопідйомності та окремих модифікацій, наприклад, на базі легендарного G-Klasse. Однак компанія не стоїть на місці та нещодавно пообіцяла вже у 2018 році випустити новенький пікап.

фото Mercedes-Benz пікап, pick-up, 2018, VW Amarok, Toyota Hilux

на ескізах машина виглядає досить цікаво, однак цілком імовірно, що серійна модель матиме деякі елементи від материнської Nissan Navara.

Так само, як раніше це зробив народний бренд VW, тепер це ж робить і Mercedes-Benz. Однак у Штутгарті пішли простішим шляхом, ніж у Вольфсбурзі. У VW створили повноцінний пікап, який мав абсолютно “фольксвагенівське” начиння. Mercedes же вочевидь уклав угоду з виробником уже доволі відомих пікапів – Nissan, модель Navara якого вже встигла себе зарекомендувати навіть в Україні й свого часу була дуже популярна. Так, прес-служба концерну Daimler AG повідомляє, що нова машина буде виготовлятися там же, де й Nissan Navara – на заводі японців у Кордові (Аргентина) і Барселоні (Іспанія). Власне, основою для Mercedes-Benz пікап послугує той же Navara. Відтак, це не буде чистокровний “Мерс”, а скоріше позашлюбний син.

При цьому, попри простоту материнської моделі Nissan Navara, пікап від Mercedes-Benz не буде зорієнтований на жителів Північної Америки і являтиме собою преміальний автомобіль, що переважатиме найближчих конкурентів VW Amarok i Toyota Hilux за рівнем оснащення, комфорту й ексклюзивності. Так принаймні стверджують у Штутгарті, хоча така думка дивна, враховуючи, що саме зараз американці клюють лише на гіпердобре оснащені пікапи, в яких дійсно є усе необхідне для повноцінної життєдіяльності в межах автомобіля. Якщо йдеться про стиль машини, то це очевидно, що він не буде таким само масивним і гіперболізованим, як у американців.

Попри такі заяви двигун, на мою думку, буде цілком типовим, а точніше простакуватим пікапівським. Це 3,0-літровий дизельний V6, що видає непогані, але далеко не колосальні 258 к. с., потішить хіба що крутний момент – цілих 630 Нм! Отже, чекаємо 2018 року, коли машина потрапить на усі світові ринки. Про наш поки що говорити зарано, оскільки важко сказати, чи до того часу у нашій країні залишаться люди, які матимуть змогу або хотітимуть придбати таку машину.