“Автомобілі-мільйонники” (тобто ті, пробіг яких перевищує 1 мільйон кілометрів) – це явище, яке ніколи не обходиться без особистої історії їхнього власника. Адже майже завжди водій такої машини не змінюється протягом усього рекордного пробігу. Не виключенням стала і нова історія, головним героєм якої є німець Міхаель Нікль.
Все почалося в далекому 1992 році. Міхаель Нікль, який працював на компанію Daimler, зважився на покупку Mercedes-Benz 200 D W124 – свого першого автомобіля. Оскільки в ті часи грошей у німця було не дуже багато, чоловік вирішив купити машину в базовій комплектації. До того ж, свою роль зіграла і знижка, що надається заводом своїм співробітникам.
Так Нікль став володарем автомобіля синього кольору з тканинною обробкою салону, в оснащенні якого не було навіть таких благ, як кондиціонер і електросклопідйомники. За свою покупку житель ФРН заплатив 40 523 марки 81 пфеніг. У рух Mercedes-Benz E-класу приводиться дволітровим дизельним двигуном, що розвиває 75 к. с. і 126 Н•м. Свою покупку німець урочисто отримав 16 липня 1992 року, виїхавши на ній з території заводу в Зіндельфінгені.
Німець планував, що поїздить на машині рік-другий, а потім продасть її дорожче, ніж придбав. У ті роки це була досить поширена практика, однак планам не судилося збутися. Вся справа в тому, що все більше людей в ті часи відчували упередженість стосовно дизельних двигунів через шкідливі викиди. Тому продати автомобіль якнайдорожче не вийшло, і Нікль вирішив залишити машину собі.
У підсумку Міхаель Нікль досі їздить на все тому ж Mercedes-Benz E-класу. Зараз чоловікові 55 років, він досі працює на заводі в Зіндельфінгені. Його машині – майже 25 років. І, як зізнається сам власник, за час експлуатації у автомобіля не виникало великих поломок. Єдиний виняток – несправність, що виникла 16 листопада 2003 року. При пробігу близько 445 000 км у “Мерседеса” на трасі вийшло з ладу зчеплення. “Автомобіль працював голосніше і голосніше, потім перестала вмикатися передача, і, врешті, я був змушений зупинитися і викликати евакуатор”, – згадує Нікль.
Також чоловік розповів, що за час експлуатації був змушений поміняти елементи гальмівних механізмів, генератор, водяний насос, прокладку головки циліндрів і шини. Також у 2004 році Нікль потрапив у ДТП, в’їхавши в автомобіль, який їхав попереду. Підсумком аварії стала заміна двох фар, решітки радіатора, кришки капота і переднього бампера. Всі деталі, за винятком останньої, чоловік підібрав на місцевому автомобільному звалищі, що дозволило йому заощадити на ремонті.
Зараз Mercedes-Benz 200 D W124 знаходиться практично в ідеальному стані. До речі, німець скрупульозно підрахував, скільки грошей було витрачено на цю машину, крім вартості покупки. Якщо перевести на сучасні гроші, виявилося, що за 25 років чоловік витратив 58 563 євро на обслуговування машини та 53 786 євро на пальне. При цьому, незважаючи на рекордний пробіг свого транспортного засобу, Нікль зізнається, що відноситься до свого “Мерседесу” по-утилітарному та іноді навіть забуває його помити.