Добре відоме за кордоном видання Autocar повідомило секретну інформацію про можливе оновлення славнозвісного справжнього, але люксового позашляховика Mitsubishi Pajero. Вважається, що нова машина постане перед публікою аж у 2017 році, при цьому будучи ще більш заточеною під комфорт і преміальність. Дехто навіть припускає, що Mitsubishi спробує стати конкурентом ще одного відомого джипа преміального автовиробника Land Rover – Discovery. Суть такого маркетингового ходу полягає в тому, що Pajero, зберігши ті позашляхові здібності, які й зробили його легендою, здобуде тих козирів, якими володіє респектабельно-спортивний англієць. При цьому сам по собі японець буде дешевшим за аристократа з Туманного Альбіону, що й повинно змусити потенційних покупців Land Rover звернути свій погляд на Mitsubishi Pajero.

фото Mitsubishi Pajero 2017, GC-PHEV 2013, Land Rover Discovery, Токійський автосалон

Судячи з концепту, машина повинна позбутися важкості у дизайні і здобути більше спортивності і легкості

Деяке уявлення про новачка повинен дати концепт 2013 року GC-PHEV, який було показано на Токійському автосалоні. Перші дві літери у назві означають слова Gran Cruiser, а іншими чотирма у японській компанії зазвичай позначають гібридні модифікації авто. Відповідно і концепт оснащувався 3,0-літровим V6 в парі з електродвигуном, акумуляторами великої ємності, а обертальний момент передавався через 8-ступеневий автомат.

фото Mitsubishi Pajero 2017, GC-PHEV 2013, Land Rover Discovery, Токійський автосалон

Салон машини навряд піде у серію в такому “повітряному” варіанті, але вочевидь якісь елементи в серії з’являться, наприклад, високий центральний тунель по аналогії з тим же Land Rover Discovery

Ленс Бредлі, голова Mitsubishi Motors UK, коментуючи появу конкурента Land Rover Discovery, зазначив, що Pajero все ж залишиться повноцінним позашляховиком і ніколи не стане дорогою іграшкою в руках студентів. Це буде серйозна машина для комфортного подолання достатньо серйозного бездоріжжя і транспортування відносно великих вантажів по недостатньо хороших дорогах, тим більше, що цей сегмент обмежений і представників у ньому не так багато. Нинішній Pajero ж, не втрачаючи своєї монументальності і розкішності виробляється ще з далекого 2006 року, щоправда літом 2014 здобув дещо оновлену зовнішність. Сьогодні на нього встановлюють бензинові та дизельні мотори V6 об’ємом 3,0, 3,2 і 3,8 л. потужністю від 178 до 250 к. с.