Останнім часом, подорожуючи різними західними містами, неодноразово помічав, що ледь не в кожному, іноді навіть у невеликому містечку, була якась рекреаційна пішохідна вулиця, на якій неможливо уявити автомобіль. Головний пародист столиці України – Віталій Кличко, який ніколи ні на що не має своєї власної думки, як завжди вирішив запозичити подібне привабливе рішення без задньої думки, як можна правильно це організувати. Схоже на те, що бій Кличка за пішохідні зони в Києві почнеться з Подільського району, а саме Контрактової площі та вул. П. Сагайдачного до вул. Андріївської. Саме Контрактова площа, згідно розпорядження, яке підписав Київський міський голова Кличко Віталій Володимирович, позбудеться жвавого руху автомобільного транспорту.
Розпорядження було підписане 28 липня, проходить під номером 912.
Розкинувши мізками, як зробити так, щоб мінімально заважати цим нововведенням щільному столичному руху і при цьому не змінювати все, у тому числі індекси Києва, особливо на Подолі, влада лише дещо реорганізувала схему руху на таких вулицях: лише в одну сторону їхати можна по вул. Братській (від вул. Андріївської до вул. Іллінської), вул. Покровській (від будинку №8 на Контрактовій площі до вул. Андріївської), вул. Іллінській (від вул. Братської до Контрактової площі) і на самій Контрактовій площі (від вул. Іллінської до вул. Григорія Сковороди).
У КМДА вважають, що Контрактова площа та вул. Сагайдачного у пішохідному вигляді допоможе створити кращу історично-туристичну зону в центрі Києва. Та іронія полягає в тому, що просто закривши огидними бетонними блоками частину вулиць міста, значного покращення туристичної сфери не добитися, адже це комплексна проблема. Це все одно, що міняти паркан у ботанічному саду біля університету ім. Шевченка, коли насправді це лише симулякр бурхливої діяльності влади.
Наразі ж схеми руху вже узгодили, чим передбачено також встановлення відповідних дорожніх знаків, які інформуватимуть водіїв про можливості руху на тій чи іншій вулиці Подолу. “Постраждали” від змін і маршрути міського транспорту. Так, Департамент транспортної інфраструктури був змушений внести зміни в роботу тих маршрутних транспортних засобів, що раніше їздили нині закритими вулицями. Та попри нові оголошення, Вінниця, Львів, Тернопіль та інші міста зі спеціальними пішохідними зонами виглядатимуть цікавіше – ніхто не захоче їхати туди, де так зона тупо огороджена бетонними блоками, а навколо хаотична забудова, де давно втратилася ізюминка старовини Києва.
Переглядайте також нашу публікацію, де ми висвітили кілька цікавих автомобілів VW, що їздять як вулицями Києва, так і інших міст.