Цього разу я трохи відійду від тематики суто легкових автомобілів і зосереджу увагу на техніці, яка повинна чудово підійти для транспортування малогабаритних вантажів або перевезення невеликої кількості людей. Відповідно всі комерційні авто з мого огляду будуть мати повну масу не більше 3,5 т. і здатні брати на борт не більше 9 людей разом із водієм. Тож “пігнали”!
Opel Zafira Life стала зовсім іншим авто. Тепер це не мінівен, а утилітарніший мікроавтобус. Про те, що новачок не має нічого спільного зі своїм попередником повинен говорити додаток Life. Щоправда, за рахунок іншої філософії машина стала універсальнішою і більше підпадає під визначення “комерційні авто”. Та й не варто забувати, що по суті це Peugeot Traveller і Citroen Spacetourer. Ну звісно, іншої долі в наступного покоління Zafira після переходу Opel під крило PSA бути не могло. З іншого боку, автомобіль максимально цивільний, на що натякає дуже навіть непоганий список конфігурацій моделі. Наприклад, двигунів два, як і коробок передач. Шкода лише, що їхні пари суворо зафіксовані. З 2,0-літровим дизелем на 150 к. с. можна замовити виключно 6-ступеневу механіку, тоді як 180-сильний варіант того ж мотора продається лише з 8-ступеневим автоматом. Але обидва силових агрегата відповідають екологічним нормам Euro VI. Так само є дві комплектації й два варіанти довжини. Якщо базовий двигун не вдасться взяти у дорожчому оснащенні, то потужніший доступний і для базового Enjoy, і для багатшого Business Innovation. А от довжина кузова не прив’язана до жодної категорії – і довгу, і коротку машину можна взяти в будь-якій комплектації з будь-яким мотором. Найпростіше авто зі 150-сильним 2,0-літровим дизелем, короткими звісами і в простішому оснащенні коштуватиме 1 133 400 грн., тоді як найупакованіший мікроавтобус з більшою довжиною та 180-сильним агрегатом потягне на 1 535 900 грн. Нижче подаю технічні характеристики і список комплектації авто на фото, представленого в дорожчому варіанті з коротким кузовом:
Характеристики кузова
Варіант довжини
L1
Характеристики двигуна
Тип двигуна
Дизельний з AdBlue і системою Start/Stop
Об’єм двигуна, л.
2,0
Потужність, к. с.
180
Характеристики КП
Тип КП
Автоматична 8-ступенева
Експлуатаційні характеристики
Еконорми
Euro VI
Комплектація Business Innovation
Антиблокувальна система гальм ABS і система допомоги під час екстреного гальмування AFU, а також електронна система розподілу гальмівних зусиль EBD
Електронна система стабілізації ESP й антибуксувальна система ASR
Система допомоги під час рушання на схилі Hill Start Assist
Система автоматичного запуску і зупинки двигуна під час короткої зупинки Stop&Start
Круїз-контроль з обмежувачем швидкості
Система моніторингу тиску в шинах
Фронтальна подушка безпеки водія і переднього пасажира
Бокові подушки безпеки для передніх і задніх пасажирів
Шторки безпеки для передніх і задніх пасажирів
Система кріплення дитячих автокрісел ISOfix на другому і третьому рядах сидінь
Центральний замок
Електронне керування “дитячим замком”
Металевий захист двигуна
Акумуляторна батарея з максимальною ємністю, стартер і генератор збільшеної потужності
Електрогідропідсилювач керма
Регулювання керма за висотою і глибиною
Електросклопідіймачі передніх дверей
Двозонний клімат-контроль для водія і переднього пасажира
Додатковий кондиціонер для заднього ряду сидінь
Програмований передпусковий підігрівач двигуна Webasto з дистанційним керуванням
Підігрів сидіння водія і переднього пасажира
Камера заднього огляду із задніми й передніми датчиками паркування, а також системою контролю сліпих зон
Проекційний Head Up дисплей
Атермальне лобове скло
Підігрів форсунок омивачів лобового скла
Додаткове тонування скла бокових вікон і вікон задніх дверей з рівнем непрозорості 90%
Складані зовнішні дзеркальця заднього огляду з електрорегулюванням і підігрівом
Зсувні задні праві й ліві двері
Задні бокові зсувні двері з електроприводом і системою безключового доступу Keyless Entry, а також система Hands Free Access із сенсором під заднім бампером для відкриття/закриття бокових дверей
Задні відкидні засклені двері з підігрівом і склоочисником
Скло задніх дверей, що відчиняється окремо
Задні бокові сонцезахисні шторки другого ряду сидінь
Шкіряне оздоблення керма
Встелена килимом підлога з підсвіткою підніжки
Сидіння водія з регулюванням за висотою і поперекової підтримки, а також підлокітником
Індивідуальне пасажирське сидіння з підлокітником
Електрорегулювання сидіння водія з масажем
Електрорегулювання сидіння переднього пасажира з масажем
Оздоблення салону шкірою Claudia Black
Другий ряд з двома індивідуальними VIP-сидіннями з оздобленими шкірою підлокітниками
Тримісний третій ряд з трьома окремо складаними спинками
Встановлені на рейках сидіння другого і третього рядів із повздовжніми регулюваннями
Полиця в багажному відсіку
Розкладний стіл у пасажирському відсіку
Мультимедійна система преміум-класу з 7-дюймовим сенсорним екраном, USB-роз’ємом, bluetooth, керуванням на кермі, десятьма динаміками, Hi-Fi-системою і Mirror Screen (Android Auto та Apple Car Play)
Розетка на 220 В
Денні ходові LED-вогні
Ксенонові фари
Система автоматичного увімкнення переднього склоочисника і фар, а також дзеркальце заднього огляду з електрохромним покриттям
Протитуманні фари з функцією освітлення поворотів
Легкосплавні колісні диски на шинах розміром 215/60 R17C
Повнорозмірне запасне колесо
Передній і задній бампери у колір кузова
Боковий захисний молдинг. ручки дверей і корпуси зовнішніх дзеркалець заднього огляду в колір кузова
Кузов, пофарбований у білий колір
З огляду на непоганий набір функціоналу в стандартних двох комплектаціях, не дивує наявність лише двох платних опцій для Opel Zafira Life. По-перше, це будь-який інший колір. За нього доведеться доплатити чималу суму – 16 100 грн. Ще одне сумнівне доповнення – пакет персоналізації Black Edition. У нього входять лише пофарбовані в чорний глянець бокові молдинги і корпуси дзеркалець. Але коштує це 8050 грн. Сумніваюся, що справжні комерційні авто дійсно потребують таких опцій. З іншого боку, авто приправлене нормальною гарантією в 3 роки або 100 000 км. пробігу.
Комерційні авто Renault Trafic
Особливо популярні пасажирські комерційні авто в модельному ряді Рено – мікроавтобуси Renault Trafic. Вони доступні у дев’яти варіантах забарвлення. Принаймні так було раніше. Починаючи із 46 тижня 2020 року, три кольори прибрали з гами. В один із тих, які прибрали, забарвлений Trafic на фото. Називається він Сіра касіопея (KNG). Попри те, що я не фанат сірого, є якась харизма у цього відтінку. І до рестайлінгу авто було красивим. А зараз так взагалі космоліт (не плутайте з космолотом : ). До того ж на користь цієї машини говорить і їхня велика кількість на дорогах у кузові минулого покоління, а також 34 офіційних центри обслуговування лише в нашій країні. Перевагою можна було б назвати цілодобову службу Renault Assistance. Але, наскільки мені відомо, вихлопу з таких служб небагато. Хромована решітка радіатора і характерний С-подібний вигин всередині головної оптики підводять мікроавтобус до загальної стилістики моделей марки. З практичного боку додали повністю світлодіодні фари. На моє глибоке переконання, лише заради однієї цієї опції варто було проводити рестайлінг варто було проводити. На вибір пропонується три варіанти оформлення коліс. Стандартними будуть мініковпаки для 16-дюймових сталевих дисків, як на машині з фото.
Комерційні авто Renault Trafic можуть перевозити 8 пасажирів, не враховуючи водія. Авто далеко не напхане опціями, але за рахунок тонкої обшивки бортів у салоні неймовірно багато місця. Хоча, звісно, стояти в повен зріст не вдасться. Що стосується посадки і багатьох інших деталей, про це можна прочитати в моєму вже готовому тест-драйві дорестайлінгового Renault Trafic. У новій машині попрацювали переважно над якістю, тож суттєво вони не відрізняються. На жаль, веселі світлі вставки на торпедо поступилися місцем темним під назвою Dark Carbon. Але хром-пакет суттєво звеселяє вигляд салону, трохи компенсуючи нестачу кремових панелей. Маю підозру, що новий важіль КП значно зручніший у використанні, адже старий штурпак був затонким та ковзав у долоні. Як і раніше, за доплату пропонується вбудована мультимедійна система із власною картографією. А до карт Renault у мене претензій ніколи не було. Самих мультимедійок тепер дві на вибір. Знайома за попереднім Trafic Media Nav Evolution і R-Link Evolution. Тим не менше, обидві спроможні відображати на екрані вміст смартфона через Android Auto чи Apple CarPlay. Навіть простіша Media Nav здатна скеровувати дзвінки через систему Hands-free і транслювати музику зі смартфона через штатні динаміки. Натомість R-Link надає більше інформації про автомобіль і навігацію TomTom. Вздовж бортів і на торпедо розкидано кілька розеток на 12 В, хоча мені здається, що в наш час більшою популярністю користуватиметься USB-порт. Сидіння тепер обшиваються симпатичнішою обшивкою Java, яка вирізняється візерунком з діагональних ліній, які утворюють ромбоподібні фігури.
Навіть за трирядної конфігурації салону ще залишається великий об’єм вантажного відсіку. Маючи ж два ряди, комерційні авто Renault Trafic легко перевезуть два велосипеда з купою різного іншого краму. Перевіряв особисто під час першого тест-драйву Renault Trafic (фото додані).
Попри комерційне спрямування Renault Trafic може бути оснащений кількома плюшками, які здебільшого встановлюються лише на легкові автомобілі. Звісно, для цього мікроавтобуса це не новинка, проте я просто повинен сказати, що система Hill Start Assist встановлюється на нього стандартно. Знявши ногу з педалі гальм, HSA ще 2 секунди утримує тиск у гальмівній системі, щоб авто не почало скочуватися назад. А це дає змогу спокійніше переносити ногу на педаль газу. Протитуманні фари здобули нову цікаву функцію. Коли машина рухається з невисокою швидкістю, протитуманки вмикаються автоматично. Це дозволяє краще бачити узбіччя дороги, а також проглядати поворот. Ще на Trafic можна встановити задні парктроніки і навіть камеру заднього огляду, зображення з якої буде виводитися на екран мультимедійки. У свою чергу парктроніки підтримають картинку, збільшуючи частоту попереджувального звукового сигналу, коли авто наближається до перешкоди. Якщо ж сигнал набридне, парктроніки можна відключити окремою кнопкою на торпедо. Нижче подаю список стандартного оснащення, встановлюваного на комерційні авто Renault Trafic:
Повністю світлодіодні фари та денні ходові вогні С-подібної форми
Обрамлення емблеми із хромованими “крилами”
Решітка радіатора з хромованою накладкою
Хромовані декоративні накладки в інтер’єрі: на панелі приладів, повітроводах, динаміках, ручці КПП та ін.
Оздоблення торпедо під карбон
Тканинна обшивка Java
Оздоблення бампера у двох тонах
Ключ-карта “вільні руки”
Кондиціонер кабіни й пасажирського відсіку
Камера заднього огляду з парктроніком
Сидіння водія підвищеного комфорту
Ліві бічні зсувні двері
Датчики світла та дощу
Мультимедійна система
З-поміж додаткових опцій комерційні авто Renault Trafic можуть похизуватися ключ-карткою “Вільні руки”. Така легкова функція виглядає дивно на авто комерційного спрямування. Але якщо Renault Trafic використовуватиметься в ролі сімейного мікроавтобуса, вона здатна суттєво полегшити експлуатацію. Натиснув на дверну ручку чи кнопку запуску двигуна і всі двері відімкнулися, а мотор відповідно запустився. Ключ-картки Renault широкі й пласкі, але доволі благенькі. Щоб її випадково не розламати в процесі керування авто, для неї передбачено спеціальний слот справа від панелі приладів. Також голова сім’ї повинен належно оцінити обшивку керма натуральною телячою шкірою. У далекій дорозі здасться корисною опція круїз-контролю, поєднана з функцією обмежувача швидкості. Тобто можна як обмежити максимальну швидкість авто, так і встановити своєрідний автопілот, коли машина сама підтримуватиме постійний заданий ліміт. За окрему платню Trafic можуть дооснастити пасажирською фронтальною і боковою (за умови замовлення лише одного крісла збоку від водія) подушками безпеки. Якщо є потреба встановити дитяче крісло проти напрямку руху, фронтальну подушку можна буде відключити. Крім цього, машина комплектуватиметься і шторками безпеки. Разом із ними працюватимуть підголівники на всіх рядах сидінь і триточкові ремені безпеки з переднатягувачами й обмежувачами зусиль.
Є й кілька цікавих аксесуарів, які можна встановити на ці комерційні авто. Повальне захоплення велосипедами може зачіпати й багатьох власників Renault Trafic. Але щоб не возити їх у вантажному відсіку, варто дозамовити спеціальний зовнішній тримач разом зі складаним фаркопом для імовірного причепа. Є аксесуар у вигляді багажних леєрів на дах під назвою QuickFix. Виробник стверджує, що для їхнього монтажу не потрібен спецінструмент. І до леєрів можна закріпити ті ж велосипеди, лижі або навіть додатковий багажний бокс. Останній, між іншим, також є у списку аксесуарів, до того ж оснащений замком. Опційні текстильні килимки на двох застібках повинні полегшити чистку салону. Адже в протилежному випадку все доведеться вимітати із салону вручну. Також, якщо немає бажання бігати по магазинах у пошуку найкращого дитячого сидіння, його можна замовити і в Renault. Крісло Isofix Kidfix групи 2-3 може встановлюватися в трьох положеннях, одне з яких передбачене для сну. При цьому спинка має охоплюючу форму, а підголівник регулюється.
Ще один цікавий момент. Renault спробували створити щось на зразок власної соціальної мережі під назвою My Renault. Загалом нічого нового, схожих проектів багато в інтернеті. Але за створення сторінки на свої комерційні авто, а також легкові обіцяють якісь бонуси. На жаль, перевірити не можу, бо не являюся власником Renault.
Комерційні авто Renault Trafic з технічними характеристиками для варіанту Combi L2H1:
Характеристики кузова
Довжина/Ширина (з дзеркальцями/без дзеркалець)/Висота, мм.
5399/(2283/1956)/1967
Колісна база, мм.
3498
Передній/Задній звіс, мм.
933/968
Кліренс, мм.
160
Завантажувальна висота, мм.
552
Ширина (на рівні 600/100 мм. від підлоги)/Висота отвору бокових зсувних дверей, мм.
(907/1030)/1284
Ширина на рівні 70 мм. від підлоги/Висота отвору розпашних задніх дверей, мм.
1391/1320
Глибина (в похідному стані/зі складеним третім рядом/5-6 місць)/Ширина (загальна/між колісними арками)/Висота вантажного відсіку, мм.
(1136/1552/2050)/(1662/1268)/1369
Радіус розвороту від бордюру до бордюру/від стіни до стіни, м.
Максимальна маса причепа (з гальмами/без гальм), кг.
2000/750
Об’єм паливного бака, л.
80
Характеристики двигуна
Модель двигуна
Energy dCi 140
Об’єм двигуна, куб. см.
1598
Тип двигуна
Дизельний, Common Rail з турбонаддувом Twin Turbo
Кількість циліндрів/клапанів
4/16
Потужність, к. с. / об./хв.
140 / 3500
Крутний момент, Нм / об./хв.
340 / 1500
Норми токсичності
Euro V
Характеристики трансмісії
Тип КП
Механічна 6-ступенева
Ходові характеристики
Максимальна швидкість, км./год.
181
Розгін 0-100 км./год., с.
10,8
Витрати пального (місто/траса/змішані), л./100 км.
7,2/5,7/6,2
Викиди CO2, г./км.
164
Передні/Задні гальма (діаметр і товщина), мм.
Дискові вентильовані (296х28)/Дискові (280х12)
Система Stop&Start
Є
Режим ECO
Є
ABS, EBA, EBV, ESP й ASR
Є
Гарантія, р./км.
3/100 000
Вантажно-пасажирські комерційні авто
Комерційні авто Renault Master
Комерційні авто Renault Master відомі у світі ще з 1980 року. І в Україну завозилися зразки ще першого покоління, які подекуди досі експлуатуються паралельно з новими автомобілями, придбаними в автосалонах. Минулого року ці машини отримали нову зовнішність із доволі утилітарною на вигляд вертикальною лінією передка, трохи іншою хромованою решіткою радіатора і новими фарами, які отримали денні ходові вогні у формі літери С. Тепер цей легкий коммерс відповідає загальній стилістиці модельного ряду Renault. Хоча на мою думку, дизайн став значно простішим порівняно з попередником. Комерційний Renault Master пропонується у на диво широкій палітрі кольорів – аж 10 відтінків. Причому поміж них є не один яскравий варіант. Авто на фото показане в стандартному білому лаку маркування QNG. Що стосується коліс, то покупець може залишити стандартний варіант сталевих дисків на 16 дюймів з ковпаками Mini або ж замовити ковпаки вишуканішого дизайну.
Тепер комерційні авто Renault Master можуть похизуватися набагато цікавішим з практичної точки зору інтер’єром. Сидіння можуть мати три види обшивки. На демонстраційному екземплярі була базова чорна тканина із сірими вставками. Речовий відсік на 10,5 л. тепер може бути висувним, за що отримав власну назву Easy life. За двома тест-драйвами Renault Captur я вже знаю, що це доволі зручно. Тим паче, що у випадку простору великого фургона чи мікроавтобуса ящик не повинен бити передніх пасажирів по колінах. Над відсіком можна дозамовити висувну поличку-столик, що має ту ж власну назву. За потреби сюди й ноутбук вміститься. Передбачено для нового покоління Master і систему бездротової зарядки смартфона. Шкодую лише про одне – нічого із вищезазначеного не є базовим оснащенням, що демонструє екземпляр, у якому мені вдалося посидіти. У Renault стверджують, що замки авто посилені, тобто повинні витримувати звичайні зусилля грабіжників. На крайній випадок, в машину можна довстановити сигналізацію, а ключ з керуванням центральним замком трьома кнопками повинен входити до базової комплектації. Хоча це не точно. Опційно для Renault Master пропонуються кондиціонер і додаткове оздоблення хромом. Зокрема, ці опції були встановлені на машині, яку я оглядав.
Підійшов до найважливішого – особливостей перевезення вантажів. Щоб полегшити щоденну роботу, скажімо, експедитора, тут спробували максимально опустити дверні пороги. Задні двері здатні відкриватися на кут до 270 градусів. У боковому дверному отворі передбачена ручка, щоб застрибувати у вантажний відсік було зручніше. На жаль, у вантажно-пасажирському варіанті я її не побачив. Отже, також доведеться дозамовляти. Повноцінна вантажна версія надає можливість закріпити важкі предмети за допомогою 12 такелажних петель. Залежно від варіанту довжини та версії, Renault Master здатен вмістити від 8 до 22 куб. м. вантажу.
Комерційні авто потроху обростають системами підвищення комфорту керування, тож для нового покоління Renault Master кілька з них також доступні. Наприклад, система контролю сліпих зон. Щойно автомобіль досягає швидкості 30 км./год., індикатори у зовнішніх дзеркальцях заднього огляду починають інформувати про наявність перешкоди в мертвій зоні. Діють індикатори до 140 км./год. Як доволі великому автомобілю Renault Master притаманний ефект вітрильника, коли машину буквально здуває з курсу боковим вітром. На цей випадок передбачено систему стабілізації руху за подібних умов, хоча працює вона тільки на швидкостях вище 70 км./год.
Залежно від потреби, можна обрати передньо- чи задньопривідний Renault Master. І відмінність не лише у вісі, яка штовхає це авто. Справа в тому, що передньопривідник має на 13 мм. нижчу завантажувальну висоту. Разом із трьома варіантами довжини кузова це створює трохи легші умови роботи із завантаженням і розвантаженням машини. Зате в автомобілі з заднім приводом може бути спарена задня вісь. До того ж він здатен тягнути причеп повною масою до 3,5 т.
На складних ділянках дороги повинна допомогти опційна система Extended Grip. Аналізуючи її роботу на тому ж таки Renault Captur після рестайлінгу, я б сказав, що основна її заслуга в можливості додавати стільки тяги на колеса, скільки потрібно, без зайвих обмежень з боку електроніки. У деяких випадках вільне прокручування передніх або задніх коліс повинне дозволити виїхати із грунтової пастки… ну, або ще глибше заритися.
Що стосується різноманіття доступних варіантів, то, певен, більша частина Renault Master буде у версії вантажного фургона. При цьому, щоб менше дряпати метал кузова, є опція обшивки вантажного відсіку зсередини дерев’яними листами. Як його модифікація, певну популярність повинні здобути рефрижератори. Врешті-решт, є навіть можливість замовити цю машину з бортовою платформою позаду кабіни.
Комплектація Renault Master E1 Comfort:
LED денні ходові вогні C-shape
Хромовані елементи передньої частини (планка під фарами і верхня частина бампера)
система утримання на схилі HSA, а також оптимізації зчеплення коліс Extended Grip
система стабілізації руху за бокового вітру SWA
датчики дощу і світла
електродзеркальця заднього огляду з підігрівом
сидіння водія з регулюванням у двох площинах і підлокітником
подвійне пасажирське сидіння
металева перегородка
праві зсувні двері
захист стін і дверей “стандарт” на половину висоти вантажного відсіку
такелажні петлі у вантажному відсіку
Що стосується цікавого додаткового обладнання, то для Renault Master можна дозамовити два світлодіодних світильника у вантажному відсіку. Один розташовується над боковими зсувними дверима, а другий над задніми. Тест-драйв Renault Trafic дав змогу зрозуміти, наскільки все-таки корисна камера заднього огляду. Особливо на комерційному авто. Тож цілком можу рекомендувати дозамовляти її до Renault Master. Залежно від наповнення, картинка виводиться або на екран мультимедійної системи, або транслюється через салонне дзеркальце заднього огляду. Сумнівна, на мою думку, додаткова опція – тримач для планшета на центральній консолі. Як на мене, якщо водій і потребує якогось програмного забезпечення чи роботи з додатком у дорозі, він використовуватиме смартфон. Тим не менше, така опція є, тож поплескаймо в долоні. Між іншим, про смартфон. Корисною функцією може стати індукційна зарядка в ніші торпедо. Ми потребуємо смартфон практично постійно, а от заряд сучасні гаджети досі доволі погано тримають. Тож для комерційного авто можливість бездротової зарядки може стати рятівною. Цікавий і практичний додатковий аксесуар – багажні дуги на даху. Для Master пропонується два їхніх варіанти: дві дуги вантажопідйомністю 89,5 кг., а також чотири дуги на 181,5 кг. Своєрідне доповнення до дуг – поворотний тримач для драбини. Згодиться будівельникам або, наприклад, хлопцям, що замінюють банери на рекламних щитах. Навіть підлога пасажирського відсіку Renault Master встелена пластиковими щитами, а не ковроліном, як на легкових авто. Тим не менше, дилери можуть запропонувати додаткові гумові килимки, що кріпляться на двох кліпсах. Рішення особливо нічого не змінює, хіба що гумовий килимок легше витягти і струсити, ніж вимітати сміття із салону віником. Цікаве рішення – фаркоп, який за відсутності потреби можна швидко зняти. Корисне рішення – замок Mul-T-Lock на двері. Оскільки я особисто працював з продукцією цього бренду, можу від себе сказати, що в такому випадку легше розбити вікно, ніж зламати замок.
У технічних характеристиках подаю показники для Renault Master, зображеного на фото. Проте не у варіанті вантажно-пасажирський фургон, а передньопривідного вантажного з цільнометалевим кузовом:
Характеристики кузова
Варіант довжини і висоти
L2H2
Довжина/Ширина (з/без дзеркалець)/Висота, мм.
5575/(2470/2070)/2499
Передній/Задній звіс, мм.
869/1024
Передня/Задня колія, мм.
1750/1730
Кліренс, мм.
178
Об’єм вантажного відсіку, куб. м.
10,8
Довжина/Ширина (між арками)/Висота вантажного відсіку, мм.
3083/1765 (1380)/1894
Ширина/Висота бокових зсувних дверей, мм.
1270/1780
Ширина (169 мм. над підлогою)/Висота задніх дверей, мм.
1580/1820
Висота порогу (мін./макс.), мм.
545/562
Мінімальна споряджена/Повна маса, кг.
1962/3500
Максимальна вантажопідйомність, кг.
1538
Максимальне навантаження на передню/задню вісь, кг.
1850/2100
Максимальна маса причепа (з гальмами/без гальм), кг.
2500/750
Радіус розвороту від бордюру до бордюру/стіни до стіни, м.
13,6/14,1
Характеристики двигунів
Модель двигуна
dCi 125
Тип двигуна/ кількість циліндрів і клапанів
Дизель, Common rail з безпосереднім впорскуванням і турбонаддувом/4 і 16
Об’єм, куб. см.
2299
Потужність, к. с. / об./хв.
125 / 3500
Крутний момент, Нм / об./хв.
310 / 1500
Екологічний стандарт
Євро 5
Система Stop&Start
–
Характеристики трансмісії
Тип КП
Механічна 6-ступенева
Тип приводу
Передній
Експлуатаційні характеристики
Розмір коліс
R16C J6,5
Розмір шин
225/65
Вантажні комерційні авто
Комерційні авто Ford Transit Custom
Комерційні авто Ford Transit Custom Van L1H1
Від Ford Transit Custom, зображеного на фото нижче, залишилося двояке враження. По-перше, такі комерційні авто я більше звик бачити у ролі приватного пасажирського транспорту. По-друге, мені складно сприймати той факт, що повна маса цього малюка сягає близько 3 т. Тим не менше, це так. Тож якщо є потреба перевозити невеликі за габаритами вантажі, але достатньо важкі – схоже, що цей автомобіль підходить для цього якнайкраще. До того ж довжина на рівні легкових автомобілів (4973 мм.) повинна дозволяти почуватися доволі спокійно на завантажених міських вулицях. Під капотом цього легкого коммерса облаштувався дизельний двигун об’ємом 2,0 л. потужністю 130 к. с. Крутний момент на колеса передає 6-ступенева механічна коробка передач. Нижче подаю більше інформації про комплектацію машини на фото і її технічні характеристики.
Характеристики кузова
Марка і модель
Ford Transit Custom Van L1H1
Комплектація
Ambient Plus
Рік виробництва
2020
Країна виробництва
Туреччина
Довжина/Ширина (з дзеркальцями)/Висота, мм.
4973/2272/2000
Колісна база, мм.
2933
Споряджена маса, кг.
2267
Довжина багажного відсіку, мм.
2554
Характеристики двигуна
Тип двигуна, об’єм, л.
Дизельний EcoBlue, 2,0
Потужність, к. с.
130
Характеристики трансмісії
Тип КП
Механічна 6-ступенева
Експлуатаційні характеристики
Міжсервісний інтервал
40 000 км. або 2 роки
Гарантія
3 роки або 100 000 км.
Приблизна ціна на комерційні авто Ford Transit Custom Van L1H1 у комплектації Ambient Plus – 903 019 грн.
Комерційні авто Ford Transit Custom Van L1H1 у комплектації Ambient Plus:
антиблокувальна система гальм ABS
електронна система стабілізації ESP
передня подушка безпеки для водія
обладнання для холодного пуску двигуна за -29 градусів (акумуляторна батарея для складних умов експлуатації)
кондиціонер
регулювання керма в чотирьох напрямках
функція “Проведи мене додому” (затримка вимкнення освітлення)
електросклопідіймачі передніх вікон (водія і переднього пасажира)
електропідігрів лобового скла
задні двері, що відчиняються вбік на кут 180 градусів
зовнішні дзеркальця з електрорегулюванням, підігрівом і вказівниками поворотів
часткове забарвлення переднього бампера у колір кузова
передні й задні бризковики
шини 215/65 R15 на сталевих дисках
сталева перегородка між кабіною і вантажним відсіком
люк у перегородці для довгомірних вантажів
радіо, 4 динаміки, bluetooth, керування аудіо на кермі, USB
Комерційні авто Ford Transit Custom Van L2H2
А на прикладі Ford Transit Custom Van L2H2 можна оцінити, наскільки привабливіше виглядає версія цієї моделі у другому варіанті довжини і висоти. Крім очевидних моментів, на зразок глибшого вантажного відсіку й більшої на 100 кг. спорядженої маси, зауважу, що такі комерційні авто приблизно на 50 000 грн. дорожчі. Рушійною силою залишається той самий дизельний 2,0-літровий мотор на 130 к. с. із 6-ступеневою механікою. Нижче більше деталей щодо технічних характеристик:
Характеристики кузова
Марка і модель
Ford Transit Custom Van L2H2
Комплектація
Ambient Plus
Рік виробництва
2020
Країна-виробник
Туреччина
Довжина/Ширина (з дзеркальцями)/Висота, мм.
5340/2272/2343
Колісна база, мм.
3300
Довжина багажного відсіку, мм.
2921
Споряджена маса, кг.
2365
Характеристики двигуна
Тип двигуна
Дизельний EcoBlue
Об’єм, л.
2,0
Потужність, к. с.
130
Характеристики трансмісії
Тип КП
Механічна 6-ступенева
Експлуатаційні характеристики
Міжсервісний інтервал
40 000 км. або 2 роки
Гарантія
3 роки/100 000 км.
Приблизна ціна на комерційні авто Ford Transit Custom Van L2H2 у комплектації Ambient Plus – 948 125 грн.
Комерційні авто Ford Transit Custom Van L2H2 у комплектації Ambient Plus:
антиблокувальна система гальм ABS
електронна система стабілізації ESP
передня подушка безпеки для водія
обладнання для холодного пуску двигуна -29 градусів (акумуляторна батарея для запуску двигуна в складних умовах експлуатації за низьких температур)
кондиціонер
регулювання керма в чотирьох напрямках
функція “Проведи мене додому” (затримка вимкнення освітлення)
електросклопідіймачі передніх вікон (водія й переднього пасажира)
електропідігрів лобового скла
двері вантажного відсіку, що відкриваються вбік на 180 градусів
зовнішні дзеркальця заднього огляду з електричним регулюванням, підігрівом і вказівниками поворотів
частково пофарбований у колір кузова передній бампер
передні й задні бризковики
шини 215/65 R16 на сталевих дисках
сталева перегородка між кабіною і вантажним відсіком
люк для довгомірних вантажів у перегородці
радіо, 4 динаміка, bluetooth, керування аудіосистемою на кермі, USB
Комерційні авто Ford Transit
Ford Transit давно не здається чимось унікальним на наших дорогах. І його авторитет, особливо у перевізників, навряд викликає сумніви. Само собою у цьому огляді я хотів би зупинитися на машині, повна маса якої не перевищує 3,5 т. І зроблю я це на прикладі кузова фургон. На перший погляд, для такої маси Transit ніби якийсь замалий. Хоча беручи до уваги його вантажопідйомність – 1118-1180 кг. – співвідношення його компактних розмірів і маси сприймаєш простіше. Просто машина сама по собі важка. На практиці комерційні авто з таким кузовом зручні тим, що вони не займають багато місця на дорозі, їх доволі легко експлуатувати в умовах міста, але на борт вони беруть більше тонни. Та й односкатне заднє ошинування повинне економити ресурси під час заміни покришок. Штовхає Ford Transit той самий 2,0-літровий дизель на 130 к. с. і 385 Нм, спарений з 6-ступеневою механічною коробкою передач, яка передає момент на передні колеса. Далі наведу більше технічних характеристик авто на фото і додам його комплектацію.
Характеристики кузова
Марка і модель авто
Ford Transit V363 MCA Van
Рік випуску
2020
Колір
Frozen White (білий акрил)
Тип кузова
Вантажний фургон
База і висота
L3H3
Довжина/Ширина зі складеними (розкладеними) дзеркальцями/Висота (залежно від завантаження), мм.
5981/2112(2474)/2701-2782
Колісна база, мм.
3750
Об’єм кузова, куб. м.
12,4
Довжина по підлозі/Ширина (між колісними арками)/Висота вантажного відсіку, мм.
3494/1784(1392)/2025
Висота завантаження (залежно від ваги), мм.
632-715
Повна маса, кг.
3500
Вантажопідйомність, кг.
1118-1180
Характеристики двигуна
Тип двигуна, об’єм, л. (куб. см.)
Дизельний, 2,0 (1995)
Потужність, к. с.
130
Крутний момент, Нм
385
Стандарт токсичності
Euro-VI
Характеристики трансмісії
Тип КП
Механічна 6-ступенева
Тип приводу
Передній
Експлуатаційні характеристики
Заднє ошинування
Односкатне
Витрати пального (місто/траса/середні), л./100 км.
9,8/8,8/9,1
Комплектація Ford Transit V363 MCA Van:
Дискові гальма на всіх колесах
Антиблокувальна система гальм ABS
Електронна система стабілізації ESP
Система контролю тяги/протибуксувальна система Traction Control
Система допомоги під час екстреного гальмування EBA
Система запобігання перекиданню ROM
Система допомоги під час рушання на ухилі HLA
Подушка безпеки водія
Імобілайзер
Центральний замок з дистанційним керуванням
Механічний коректор фар
Галогенні лампи ближнього світла
Денні ходові вогні
Додаткова третя лампа стоп-сигналу
Передні протитуманні фари
Передні та задні датчики паркування
Бортовий комп’ютер з керуванням на кермі
Круїз-контроль
Система “Старт-стоп”.
Комерційні авто Iveco Daily
Комерційні авто Iveco Daily 35S14NA8 V
Також я мав змогу познайомитися з двома моделями фургонів Iveco. Спершу покажу короткобазний Iveco Daily 35S14NA8 V. Його ключова ізюминка – 3,0-літровий двигун на 136 к. с., що працює на метані. Пару йому утворює 8-ступеневий автомат. Нижче подаю трохи детальніші технічні характеристики авто на фото:
Характеристики кузова
Назва кольору
52507 – Білий Bianco Ghiaccio
Тип кузова
Цільнометалевий фургон
Ширина, мм.
2200
Колісна база, мм.
3500 мм. (версія з видовженим звісом)
Повна маса, кг.
3520
Об’єм вантажного відсіку, куб. м.
12
Глибина/Висота вантажного відсіку, мм.
3540/1900
Характеристики двигуна
Модель і тип двигуна
F1C, з газовою установкою на метані
Об’єм двигуна, л.
3,0
Потужність, к. с.
136
Характеристики трансмісії
Колісна формула
4х2
Тип КП
Автоматична 8-ступенева
Передавальне відношення
3,308
Характеристики ходової
Передня/Задня підвіска
Поперечна ресора/Параболічні ресори
Експлуатаційні характеристики
Заднє ошинування
Одинарне
Розмір шин
225/65 R16
Далі додаю список стандартного і опційного оснащення:
Стандартне оснащення
Акумулятори ємністю 110 А/год.
Газові балони в задньому звісі
Стандартні бокові двері
Бортовий комп’ютер зі стандартним функціоналом
Бокові панелі без вікон
Бокові зсувні двері
Горизонтальна вихлопна труба по центру бази
Перегородка за сидіннями без вікна
Лобове скло із заводським тонуванням
Генератор 180 А (12 В)
Денні ходові вогні
Навантаження на вісі 1900 – 2240 кг. (стандартна передня підвіска і задня підсилена)
Електросклопідіймачі
Задня підніжка
Задні двері без вікон
Заправочна горловина європейського стандарту
Додаткова шумоізоляція
Розширені колісні арки
Ручне відкриття бокових дверей
Бокові дзеркальця для кузова шириною 2200 мм.
Аудіопідготовка (антена, динаміки й проводка)
Оздоблення салону тканиною
Стіни вантажного відсіку без обшивки
Бензиновий бак на 14 л.
Кольоровий TFT-екран на панелі приладів
Підлога у вантажному відсіку без обшивки
Центральний замок з дистанційним керуванням
Підготовка під буксирування причепа масою 3,5 т. (маса автопоїзда не більше 7 т.)
Лампи освітлення вантажного відсіку
Третій стоп-сигнал
Додаткове оснащення
Сидіння водія з трьома регулюваннями, пневмопідвіскою і паском безпеки
Система моніторингу тиску повітря в шинах
Система електронного блокування диференціала й утримання на схилі
Система адаптивного гальмування в місті й автоматичного екстреного гальмування AEBS
Система автоматичного попередження й утримання (підкеровування) в смузі руху
М’які підголівники сидінь
Відкрита полиця з USB-входом на торпедо
ESP із системою утримання курсу за сильного бокового вітру
Електронні стоянкові гальма
Легкосплавні диски
Задні двері з кутом відкриття 270 градусів
Автоматичні склоочисники й перемикання ближнього/дальнього світла
Регулювання кута нахилу й висоти керма
Газові балони збільшеного об’єму, розташовані по центру кузова
Блок телематики
Паркувальний радар на задній підніжці
Здвоєне сидіння пасажира з пасками безпеки й столиком
Круїз-контроль
Речовий відсік над вітровим склом
Панель приладів у виконанні преміум
Клімат-контроль
Дзеркальця з електроприводом та підігрівом
Протитуманні фари
Кермо з Airbag, оздоблене шкірою
LED-фари головного світла
Посилені задні ресори з підвищеним допустимим навантаженням (модифікація 35S)
Запасне колесо встановлене у вантажному відсіку
Комерційні авто Iveco Daily 35S16HA8 V
Друга модель – Iveco Daily 35S16HA8 V – мала подовжену колісну базу та інший силовий агрегат. Це 2,3-літровий двигун на 156 к. с., але коробка така ж – 8-ступенева автоматична. Нижче додаю технічні характеристики цього авто:
Характеристики кузова
Назва кольору
52481 – Синій Boreale metallizzato
Тип кузова
Цільнометалевий фургон
Ширина, мм.
2200
Колісна база, мм.
4100
Глибина/Висота вантажного відсіку, мм.
4680/1900
Об’єм вантажного відсіку, куб. м.
16
Вантажопідйомність, т.
3,5
Характеристики двигуна
Модель двигуна
F1A
Об’єм двигуна, л.
2,3
Потужність, к. с.
156
Характеристики трансмісії
Тип КП
Автоматична 8-ступенева
Передавальне відношення
3,6
Колісна формула
4х2
Характеристики ходової
Передня/Задня підвіска
Поперечна ресора/Параболічні ресори
Експлуатаційні характеристики
Заднє ошинування
Одинарне
Розмір шин
235/65 R16 ECO
Екологічний стандарт
Euro VI
Стандартне оснащення
Додаткове оснащення
Акумулятори ємністю 105 А/год., 950 А
Обшивка підлоги й колісних арок пластиком
Бортовий комп’ютер зі стандартним функціоналом
Сидіння водія з трьома регулюваннями, пневмопідвіскою і паском безпеки
Стандартні бокові зсувні двері
Система моніторингу тиску повітря в шинах
Горизонтальна вихлопна труба по центру кузова
Система електронного блокування диференціала і утримання на схилі
Перегородка за сидіннями без вікна
Система адаптивного гальмування в місті й автоматичного екстреного гальмування AEBS
Вітрове скло із заводським тонуванням
Система автоматичного попередження й утримання (підкеровування) в смузі руху
Денні ходові вогні
М’які підголівники сидінь
Навантаження на вісі 1900 – 2240 кг. (з передньою стандартною і задньою посиленою підвіскою)
Відкрита полиця з USB на панелі приладів
Електросклопідіймачі
ESP із системою утримання курсу авто за умов сильного бокового вітру
Задня підніжка
Електронні стоянкові гальма
Задні двері без вікон
Легкосплавні диски
Додаткова шумоізоляція
Задні двері, що відкриваються на кут у 270 градусів
Ручне відкриття бокових дверей
Автоматичні склоочисники й перемикання ближнього/дальнього світла
Бокові дзеркальця для кузова шириною 2200 мм.
Регулювання керма за глибиною і кутом нахилу
Обшивка сидінь тканиною
Блок телематики
Набір для ремонту шин (компресор і герметик)
Задня підніжка з паркувальним радаром
Паливний бак об’ємом 70 л.
Здвоєне пасажирське сидіння з пасками безпеки і столиком
Заправна горловина баку в задній частині кабіни
Діодні лампи освітлення вантажного відсіку
Підігрів паливного фільтра
Адаптивний круїз-контроль із функцією допомоги в заторі
Кольорова TFT-панель на панелі приладів
Речовий відсік над лобовим склом
Центральний замок з дистанційним керуванням
Панель приладів у преміум-виконанні
Підготовка під буксирування причепа повною масою 3,5 т. (із загальною масою автопоїзда не більше 7 т.)
Клімат-контроль
Розумна зарядка АКБ (Smart)
Звуковий сигнал заднього ходу
Сигналізатор незадіяного паска безпеки
Третій стоп-сигнал і камера заднього ходу
Система Start&Stop
Бризковики передніх і задніх коліс
Фільтр твердих часток
Дзеркальця з електроприводом і підігрівом
Протитуманні фари
Кермо з Airbag оздоблене шкірою
Мультимедійна система Hi-Connect із 7-дюймовим екраном, навігацією, Android Auto/Apple Car Play
LED-фари головного світла
Комерційні авто JAC N35
На диво нестандартна модель для китайського виробника. Я звик, що за комерційні авто в них правлять або мікрокари з вантажопідйомністю легкових авто, або важкі комерційні авто повною масою більше 3,5 т. JAC N35 повною масою не більше 3,5 т. одразу звернув на себе увагу якимось надто японським дизайном кабіни. Але дивуватися тут немає чому – машина розроблена конструкторськими центрами JAC в Італії та Японії. Можливо саме тому той екземпляр, до якого я мав можливість доторкнутися і в якому посидіти всередині, вже було продано. Наразі така вантажівка навіть не висвітлюється на офіційному сайті імпортера JAC, тож не певен, чи буде у когось ще можливість придбати конкретно модель N35. З іншого боку, вантажівки N35 реалізує компанія AGSOLCO. Якщо така машина отримає більш-менш масове поширення, можна говорити про ефективність і дешевизну використання цієї моделі. Адже тоді правомірно розраховуєш на адекватний сервіс і склад запасних частин до N35. А наразі не дуже розумію, як власник цього, потенційно єдиного в Україні, JAC N35 буде справлятися з експлуатаційними проблемами. Як у світі, так і в Китаї намагаються використовувати двигуни перевірених часом марок. Тим не менше, під кабіною цього малотоннажника встановлено мотор авторства JAC, який відповідає екологічним нормам Euro-V. Однак маю підозри, що це грунтовно перероблений чужий зразок. Це китайці робити вміють і роблять це навіть добре. З огляду на розміри кабіни, посадка всередині не зовсім вантажна. Вона скоріше схожа на мікроавтобусну. Нижче наведу детальні технічні характеристики цього авто, а також список оснащення. Також додаю посилання сторінки моделі на сайті AGSOLCO: https://agsolco.com/ua/jac_n35_euro_5_bortovaya_platforma/
Характеристики кузова
Габаритні розміри, мм.
5165 х 1750 х 1955
Колісна база, мм.
2640
Передня/Задня колія, мм.
1485/1320
Кліренс, мм.
140
Внутрішні розміри кузова, мм.
3110 х 1650 х 355
Завантажувальна висота, мм.
761
Споряджена (з бортовою платформою)/Повна маса, кг.
1785/3490
Вантажопідйомність (з бортовою платформою), кг.
1705
Допустиме навантаження на передню/задню вісь, кг.
1345/2145
Зовнішній радіус розвороту, м.
5
Об’єм паливного бака, л.
65
Характеристики двигуна
Тип і модель двигуна
Дизельний, JAC HFC4DB2-1D
Об’єм двигуна, куб. см.
1990
Потужність, кВт/к. с.
100/136
Максимальний крутний момент, Нм / об./хв.
285 / 2200-2600
Характеристики трансмісії
Тип і модель КП
Механічна, 6T32
Кількість передач
6+1
Колісна формула
4х2
Характеристики ходової
Підсилювач керма
Гідро
Передня/Задня підвіска
Незалежна торсіонна/Залежна ресорна зі стабілізатором
Передні/Задні гальма
Дискові/Барабанні
Тип гальмівної системи
Гідравлічна
Системи безпеки
ABS, ASR, ESC
Експлуатаційні характеристики
АКБ, А/год.
100
Напруга бортової мережі, В
12
Максимальна швидкість, км./год.
150
Розмір шин
195/70 R15 і 155/75 R13
Комплектація JAC N35:
Однорядна тримісна кабіна з додатковим утепленням і шумоізоляцією
Доступ до моторного відсіку з кабіни
Регулювання сидіння водія в чотирьох напрямках
Складані спинки пасажирських сидінь
Трансформоване в столик-органайзер центральне пасажирське крісло
Ремені безпеки для водія і пасажирів
Центральний замок з дистанційним керуванням через ключ запалювання
Підніжки з антиковзким покриттям
Додаткові поручні для посадки в кабіну
Регулювання керма за висотою та кутом нахилу
Електропривід і підігрів дзеркалець заднього огляду
Кондиціонер
Підігрів сидіння водія
Бортовий комп’ютер
Електросклопідіймачі з автоматичним режимом
Автомагнітола з цифровим радіо (USB/MP3) і чотирма динаміками
Мультифункціональне кермо з керуванням круїз-контролем і магнітолою
Сонцезахисні шторки
Підсклянники
Прикурювач і попільничка
Паливний фільтр-сепаратор
Підігрів паливного фільтра
Паливний бак із замком
Електрорегулювання кута нахилу фар
Протитуманні фари і денні ходові вогні
Звуковий сигнал заднього ходу
Шторка і москітна сітка захисту радіатора
Морозостійкі гумові деталі
Закритий відсік з АКБ
Ящик для інструментів у задній частині рами
Два запасних колеса
Набір інструментів
Знак аварійної зупинки
Попри породу цієї компактної вантажівки, на неї діє гарантія 3 роки або 100 000 км. пробігу. Комерційні авто-конкуренти нашого героя мають співвідносний термін гарантії, що не так погано для китайського новачка.
Комерційні авто Opel Movano
На відміну від спорідненого Renault Master (дивися вище), зовні Opel Movano підкоригували лише окремі штрихи (наприклад, оптику). І хоч тепер він виглядає трохи архаїчніше порівняно з Master, його витриманий часом дизайн мені все ж більше до вподоби. А от всередині й новий Master, і трохи оновлений Movano здебільшого однакові. Вибору моторів для Opel немає. Доступний лише 2,3-літровий дизель потужністю 125 к. с. Разом з іще чинними, але також застарілими еконормами Euro V, він уособлює в собі бажану золоту середину для багатьох потенційних покупців вантажного фургона. КП також одна – 6-ступенева механіка, яка може передавати крутний момент виключно на передні колеса. Заднього приводу немає, попри те, що в гамі моделей є два варіанти довжини – L2H2 (на фото) і L3H2. Вся справа в тому, що повна маса фургона, незалежно від модифікації, завжди дорівнюватиме 3500 кг. Хоча вантажопідйомність ледь помітно відрізняється. Коротша версія здатна взяти на борт 1535 кг., тоді як довша – на 80 кг. менше. Але практичність останньої підвищує більша глибина вантажного відсіку (3733 мм. проти 3083 мм.) і його об’єм (12,5 куб. м. проти 10,3 куб. м.). Врешті, що стосується ціни такого авто, як на фото, то вона дорівнює приблизно 900 800 грн. Варіант із більшою довжиною коштуватиме на 24 000 грн. більше.
Нижче подаю технічні характеристики машини на фото у вигляді зведеної таблички:
Характеристики кузова
Модифікація (приводу і повної маси)
F3500
Варіант довжини і висоти
L2H2
Об’єм вантажного відділення, куб. м.
10,3
Глибина вантажного відсіку, мм.
3083
Вантажопідйомність, кг.
1535
Характеристики двигуна
Модель і тип двигуна
Diesel 2.3CDTI, дизельний
Потужність, к. с.
125
Характеристики трансмісії
Тип КП
Механічна 6-ступенева
Тип приводу
Передній
Експлуатаційні характеристики
Еконорми
Euro V
Нижче можна оцінити рівень стандартної комплектації короткобазної версії Opel Movano:
Антиблокувальна система гальм ABS
Електронна система розподілу гальмівних зусиль EBD
Система допомоги під час екстреного гальмування BAS
Електронна система стабілізації ESP
Антибуксувальна система TCS
Система стабілізації руху під час розгойдування причепа TSM
Система оптимізації зчеплення коліс ETM
Система допомоги під час рушання на схилі Hill Start Assist
Круїз-контроль
Фронтальна подушка безпеки водія
Сталевий захист двигуна
Бокові габаритні вогні
Автоматичне блокування дверей під час руху
Ключ з трьома кнопками, зокрема, блокування/розблокування дверей
Закрита ніша у верхній частині центральної консолі
Висувний ящик для рукавичок
Тримач для планшета формату А4 на торпедо
Висувна поличка і тримач для склянки
Зовнішні дзеркальця заднього огляду з електрорегулюванням і підігрівом
Дзеркальце огляду сліпої зони з боку пасажира
Камера заднього огляду
Хромоване оздоблення повітроводів
Сидіння водія з підлокітником і регулюванням за висотою, глибиною посадки, поперекової підтримки, а також кута нахилу спинки
Здвоєне мультифункціональне сидіння переднього пасажира зі спинкою центрального місця, яка складається, перетворюючись на поворотний столик. Закрита ніша під сидінням
Оздоблення салону тканиною Pulse
Суцільна металева перегородка
Такелажні петлі в підлозі
Радіоприймач з двома динаміками + bluetooth + USB-роз’єм
Світлодіодні денні ходові LED-вогні в передніх фарах
Датчик дощу і світла
Протитуманні фари
Цільнометалеві задні двері, що відкриваються вбік на кут 270 градусів
Цільнометалева ліва частина кузова
Цільнометалеві зсувні двері справа
Стандартні колісні диски на 16 дюймів
Повнорозмірне запасне колесо
Бампери, ручки дверей і корпуси зовнішніх дзеркалець заднього огляду чорного кольору