При тому, що Macan надзвичайно подібний до старшого брата Cayenne (стилістично звісно), все ж у компанії зуміли створити нішову модель, яка справді займає своє почесне місце. Це не класичний передньопривідний кросовер, а справжнісінька задньопривідна модель (80% тяги йде на задні колеса, а решта, через додатковий кардан – на передні). Німецька компанія зуміла додати справжньої перчинки, чи то ізюминки, у своє нове авто, те, за що завжди любили Porsche. До того ж спортивний стиль марки підкреслює все – починаючи від заниженого дизайну кузова з плавними аеродинамічними обводами до самої посадки в салоні, де ноги фактично перебувають у горизонтальному положенні, мов у якомусь Lotus Elise.
Палітра двигунів для цього спорт-позашляховичка складається з трьох моторів. Це дві бензинки: Macan S (3,0 л., 340 к. с., 460 Нм) і Macan Turbo (3,6 л., 400 к. с., 550 Нм), обоє V6 із твін-турбо. Також для тих, хто ще пам’ятає стрекіт дизелів тракторців у полі, доступна версія Macan Diesel (3,0 л., 258 к. с., 580 Нм). На вибір дається або 7-ступенева “механіка”, або ж фірмовий автомат PDK з двома зчепленнями.
Що ж, вже не терпиться покататися на цьому красені по наших дорогах!