При тому, що Macan надзвичайно подібний до старшого брата Cayenne (стилістично звісно), все ж у компанії зуміли створити нішову модель, яка справді займає своє почесне місце. Це не класичний передньопривідний кросовер, а справжнісінька задньопривідна модель (80% тяги йде на задні колеса, а решта, через додатковий кардан – на передні). Німецька компанія зуміла додати справжньої перчинки, чи то ізюминки, у своє нове авто, те, за що завжди любили Porsche. До того ж спортивний стиль марки підкреслює все – починаючи від заниженого дизайну кузова з плавними аеродинамічними обводами до самої посадки в салоні, де ноги фактично перебувають у горизонтальному положенні, мов у якомусь Lotus Elise.

Porsche Macan, Diesel, S, Turbo

Автори дизайну змогли надати автомобілю унікально легку стилістику, немов легкового спортивного авто

Porsche Macan, Diesel, S, Turbo

Палітра двигунів включає всього три мотори, але які!

Porsche Macan, Diesel, S, Turbo, щиток

Колодязів приладів, на відміну від 911 зробили всього три. Хоча пустим щиток не виглядає – навпаки – це надає спортивного шарму

Porsche Macan, Diesel, S, Turbo, кермо

Кермо поєднує стилістику такого на перших 356, осмислену на сучасний лад

Палітра двигунів для цього спорт-позашляховичка складається з трьох моторів. Це дві бензинки: Macan S (3,0 л., 340 к. с., 460 Нм) і Macan Turbo (3,6 л., 400 к. с., 550 Нм), обоє V6 із твін-турбо. Також для тих, хто ще пам’ятає стрекіт дизелів тракторців у полі, доступна версія Macan Diesel (3,0 л., 258 к. с., 580 Нм). На вибір дається або 7-ступенева “механіка”, або ж фірмовий автомат PDK з двома зчепленнями.

Що ж, вже не терпиться покататися на цьому красені по наших дорогах!