Концепт Acura DN-X – північноамериканський дебют, який відбувся наприкінці 2002 року. Концепт показували на Токійському автосалоні під назвою Honda Dualnote, «подвійна нота». Треба сказати, назва добре відображала подвійну суть автомобіля – люксового і спортивного седана одночасно. Але на американському ринку моделі Acura традиційно позначаються літерами – NSX, RSX, MDX. Напевно, тому Honda Dualnote в США перетворилася на DN-X.

Отже, технічні характеристики автомобіля. Він має гібридну силову установку. Встановлений перед задньою віссю бензиновий 3,5-літровий двигун V6 i-VTEC потужністю 300 к.с. приводить у рух задні колеса. Ще 100 к.с. розвиває електромотор системи IMA, що обертає передні колеса. У сумі маємо повнопривідний седан з силовою установкою потужністю 400 к.с. Коробка шестиступенева, може працювати в автоматичному і ручному режимах. Габарити 4390х1830х1216 мм, колісна база 2870 мм, чотиримісний кузов виготовлений з алюмінію і композитів.

Всі системи управління – drive-by-wire, «по дротах». «Електронною» дросельною заслінкою вже нікого не здивуєш, електромеханічні гальма теж зустрічалися, а ось «руліж по кабелю» – новинка. Поворот передніх коліс в Acura DN-X здійснюється електромагнітними виконавчими механізмами. Крім очевидних переваг (зниження ваги, підвищення точності, можливість програмувати різні характеристики), така схема дозволила застосувати систему Lane Keeping Assistance (LKA). Діє вона приблизно так: дві телекамери стежать за лініями дорожньої розмітки, і якщо автомобіль починає йти зі смуги, лунає застережливий сигнал, і LKA самостійно «ставить його на місце».

Ще є «розумний круїз-контроль» з лазерним далекоміром, система нічного бачення з ІК-камерами, «активні фари», що міняють кут і напрямок світлового потоку в залежності від швидкості і напрямку руху, система стабілізації курсової стійкості.