Наші чиновники почали вихвалятися тим, що одразу дві європейські компанії висловили бажання побудувати першу концесійну дорогу в Україні. Обрали відрізок між населеними пунктами Львів і Краковець. Міністр інфраструктури Андрій Пивоварський на брифінгу повідомив також, що обидві компанії ще не бачили конкурсних умов, але вже готові долучитися до будівництва. Слід зазначити, що одна з цих компаній-любителів екстриму походить із Польщі, тому тамтешні підприємці вочевидь знають, як побудувати до “совка” зруйновану, а після нього понищену інфраструктуру європейської якості. Принаймні це логічний висновок, що напрошується, з огляду на історію нашого західного сусіда.
Повідомлено, що за два тижні вже буде готова конкурсна документація, а паралельно Міністерство готує масштабне реформування існуючих дорожніх структур. Зокрема, йдеться про децентралізацію: “Дороги місцевого значення відходять на місця, дороги республіканського – залишаються в управлінні державного органу, який буде створено з реорганізованого Укравтодору”. Міністр не забув додати, що разом з дорогами у регіони піде й фінансування та техніка на їхнє утримання. Що ж, поки що це лише слова, чи буде така ініціатива реалізована – побачимо з часом, питання, чи вона спрацює взагалі.
На брифінгу було зазначено, що на сьогоднішній день в Україні є монополіст, який фактично позбавлений зовнішнього втручання. Він планує, розробляє, будує, а потім сам себе ще й контролює. Задля створення конкуренції передбачають провести зміни в технологічному процесі експлуатації і будівництва, а також конкурсних умов для експлуатанта. Крім цього необхідний незалежний контроль якості виконання робіт, що передбачає і залучення громадськості. Говорячи про технології Андрій Пивоварський повідомив, що будівництво за нинішніми технологіями змушує міняти полотно через 5-7 років, в той час, як сучасніші дозволяють не турбуватися про дорогу років 25-30.
31 березня 2015 року міністр інфраструктури запропонував членам уряду погодити умови на будівництво концесійної дороги Львів-Краковець. Слід відзначити, що ще у вересні 2013 року Кабінет Міністрів дозволив побудувати три автомагістралі, з умовою їхнього подальшого платного використання. Крім уже зазначеної це Ульянівка-Миколаїв-Херсон-Красноперекопськ-Сімферополь і Новомосковськ-Запоріжжя-Мелітополь-Джанкой-Сімферополь. Запланований нині проект вимагає інвестицій близько в 13 млрд. грн.. Хоча спочатку планували залучити 10 млрд. грн..