Нещодавно ми писали про імовірну небезпеку для монополіста у сфері випуску серійних електромобілів збільшеного пробігу на одній зарядці – Tesla. Цією небезпекою може стати витвір компанії Porsche, що прямо мітить у сегмент Tesla Model S. Разом з тим Франкфуртський автосалон показав чимало інших новинок, які покликані зробити наше життя технологічнішим, довершенішим. Попри це монополіст залишається монополістом і єдиним вибором серед престижних, повністю електричних, автомобілів залишається Tesla.

Інші ж виробники намагаються видавлювати зі своїх бензинових і дизельних моторів рекордні показники економічності, а Porsche, як ледь не перша марка, що зуміла створити електромобіль сам по собі, демонструє свої досі лідерські якості у цій сфері. Та потенційна машина Porsche буде боротися на преміальному рівні, а Tesla потроху цілиться на дешевші рівні (умовно, звісно, навряд ціна навіть у 50 000 євро може бути прийнятною для наших громадян). Як альтернативу цій екологічності багато виробників пропонує сумісність з пристроями на платформі типу iOS i Android, які є ледь не у кожної людини і супроводжують її на роботі та навіть в домашніх умовах. Однак до повної інтелектуальності бортових систем досі ще далеко. Тож пропонуємо ознайомитися з кількома цікавими новинками минулого автосалону Франкфурту.

Lexus запропонував ознайомитися зі своєю, вочевидь, найпопулярнішою новинкою RX, що стала надзвичайно подібною до ранішої моделі NX. Традиційно зміни торкнулися зовнішності та інтер’єру. Додано функцію співпраці зі смартфоном, а для виведення інформації використовується або 8-дюймовий дисплей, що керується за допомогою спеціального контролера, або ж 12,3-дюймовий сенсорний екран. На вибір пропонуватиметься і передньо- і повнопривідна модифікації, а “штовхати” автомобіль буде один з трьох моторів: 2,0-літровий турбований на 238 к. с., 3,5-літровий атмосферник з 296 к. с. Важко уявити Lexus без гібридної модифікації, тож і тут вона є – разом з топовим 3,5-літровиком компонуються два електромотори.

 

фото Lexus RX, NX, Франкфуртський автосалон 2015, Citroen DS4, Crossback, CarPlay Apple, Renault Megane, GT, Porsche Mission E, Tesla Model S, смартфон, Audi A4, S4, Suzuki Baleno, VW Tiguan, Android Auto, Infiniti Q30, QX30, Nissan, Mercedes-Benz, Сандерленд

І так маючи підвищений кліренс, Citroen DS4 здобуде спеціальну позашляхову версію.

Citroen показав один зі своїх преміальних флагманів – DS4 – з новим стайлінгом, повністю світлодіодною оптикою, футуристичним інтер’єром, а також досить динамічними моторами. Особливістю француза є те, що є цілих 38 можливостей індивідуалізації свого авто (саме стільки опцій воно пропонує). Та найголовніше заявили про повну сумісність з протоколом CarPlay від Apple. ековерсій тут немає, однак виробник подумав про те, щоб можна було забруднити вихлопом якомога більше територій, в тому числі пересіченої місцевості, і вигадав версію Crossback. Вона має збільшений на 30 мм. кліренс, накладки на крила, а також інтелектуальну систему антипробуксовувальну систему поєднувану з повним приводом.

фото Lexus RX, NX, Франкфуртський автосалон 2015, Citroen DS4, Crossback, CarPlay Apple, Renault Megane, GT, Porsche Mission E, Tesla Model S, смартфон, Audi A4, S4, Suzuki Baleno, VW Tiguan, Android Auto, Infiniti Q30, QX30, Nissan, Mercedes-Benz, Сандерленд

Новий Megane буде хизуватися такими опціями як адаптивні амортизатори і кольоровий дисплей на лобовому склі.

Renault вирішив принципово змінити стайлінг своєї масової моделі Megane, надавши їй бумерангоподібної форми фар і опцій, які більш типові для машин класом вище. Зокрема, незвично виглядають адаптивні амортизатори та кольоровий дисплей на лобовому склі. Це вже не говорячи про більш якісні матеріали оббивки салону. В гамі двигунів особливих змін не очікується, але почнуть продаж зарядженої GT-версії з повним приводом, а от моторчик об’ємом 1,6 л. з 6-ступеневою механікою зможе витрачати менше 4 л./100 км.

фото Lexus RX, NX, Франкфуртський автосалон 2015, Citroen DS4, Crossback, CarPlay Apple, Renault Megane, GT, Porsche Mission E, Tesla Model S, смартфон, Audi A4, S4, Suzuki Baleno, VW Tiguan, Android Auto, Infiniti Q30, QX30, Nissan, Mercedes-Benz, Сандерленд

Porsche буде бити козирі Tesla можливістю зарядження до 80% ємності батарей за 15 хвилин.

Вже заторкувана нами тема Porsche Mission E покликана відбити інтерес від Tesla Model S. Два електромотори потужністю 600 к. с. здатні розігнати концепт до “сотні” всього за 3,5 с. Дальність ходу в машини складає цілком терпимих 500 км., в наш час навіть деякі бензинки стільки не їдуть. Основною перевагою порівняно з Tesla є здатність зарядитися до 80% ємності батареї всього за 15 хвилин, тоді як американець мусить стояти 30. привід у машини повний. Кузов Porsche зроблений з легких матеріалів – алюмінію та карбону, всередині встановили 4 розкішних спортивних крісла. Замість панелі приладів встановлено 3D-екран, що за допомогою спеціальних датчиків відслідковує положення голови водія і обертає зображення так, щоб йому завжди було його максимально добре видно. “Смартфонізація” авто також на високому рівні.

фото Lexus RX, NX, Франкфуртський автосалон 2015, Citroen DS4, Crossback, CarPlay Apple, Renault Megane, GT, Porsche Mission E, Tesla Model S, смартфон, Audi A4, S4, Suzuki Baleno, VW Tiguan, Android Auto, Infiniti Q30, QX30, Nissan, Mercedes-Benz, Сандерленд

Версія S4 від Audi матиме змогу розганятися до “сотні” за 4,7 с.

Audi максимально модернізувала салон своєї моделі A4, додавши туди нових рішень у вигляді мультимедійного екрана, виконаного на зразок планшета. Співпраця з мобільними пристроями також додається. Гама моторів, типово для німецьких виробників, гігантська, адже складається з 4-циліндрових силових агрегатів об’ємом від 1,4 л. до 2,0 л. з турбонаддувом. Коробки передач також різні: це й механіка, і “робот” з двома зчепленнями. Крім зазначеного, найбільш заможним покупцям запропонують 6-циліндрові версії дизельного мотора на 218 к. с. і бензинового на 272. Останній маркуватиметься як S4 і компонуватиметься з повним приводом. Розгін складатиме непоганих 4,7 с.

фото Lexus RX, NX, Франкфуртський автосалон 2015, Citroen DS4, Crossback, CarPlay Apple, Renault Megane, GT, Porsche Mission E, Tesla Model S, смартфон, Audi A4, S4, Suzuki Baleno, VW Tiguan, Android Auto, Infiniti Q30, QX30, Nissan, Mercedes-Benz, Сандерленд

Suzuki Baleno здивує не стільки технічними новинками, як вмінням японців організовувати внутрішній простір своїх машин.

Японці з Suzuki продемонстрували те, що вони вміють робити якнайкраще – оптимізувати простір. Ось і компактний Baleno, маючи менше 4 метрів довжини, здобув просторий салон і багажник об’ємом цілих 355 л. Кузов машини буде легшим за рахунок використання високоміцної сталі. Серед моторів можна буде знайти як традиційний 1,2-літровий “атмосферник” на 92 к. с., так і новітній 3-циліндровий з турбіною і 6-ступеневим автоматом на 112 к. с. Автомобіль сумісний зі смартфонами на iOS i Android, а центральна консоль може похизуватися 7-дюймовим екраном.

фото Lexus RX, NX, Франкфуртський автосалон 2015, Citroen DS4, Crossback, CarPlay Apple, Renault Megane, GT, Porsche Mission E, Tesla Model S, смартфон, Audi A4, S4, Suzuki Baleno, VW Tiguan, Android Auto, Infiniti Q30, QX30, Nissan, Mercedes-Benz, Сандерленд

Традиційно VW запропонує безліч цікавих електронних помічників водія.

Volkswagen, що лише нещодавно провинився і досі не вщухають пристрасті відносно його махлювання з вихлопом, показав оновлений Tiguan. Мультимедійна система сумісна з Android Auto і з Apple CarPlay, а навігаційка самостійно шукає вільні паркувальні місця, вказує інформацію про пробки. Система екстреного гальмування розпізнає пішоходів. Як і у випадку з братньою Audi, VW має велику гаму моторів – аж 8 на вибір від 115 до 240 к. с. В компанії з ними стоїть переважно роботизована коробка з двома зчепленнями. Ця модель не обійдеться без гібридного варіанту з 1,4-літровим двигуном та двома електромоторами з витратою близько 1,9 л./100 км.

фото Lexus RX, NX, Франкфуртський автосалон 2015, Citroen DS4, Crossback, CarPlay Apple, Renault Megane, GT, Porsche Mission E, Tesla Model S, смартфон, Audi A4, S4, Suzuki Baleno, VW Tiguan, Android Auto, Infiniti Q30, QX30, Nissan, Mercedes-Benz, Сандерленд

Infiniti запропонує клієнтам створений разом з Mercedes-Benz компактний хетчбек Q30.

Infiniti пропонує своїм прихильникам новенький компактний хетчбек Q30. Подібний концепт уже було продемонстровано рівно два роки тому тут же, а на цей момент на заводі Nissan в Сандерленді вже повністю готовий  конвеєр для збірки цього авто. Машина матиме передній привід, на відміну від більшості своїх братів. Між іншим надзвичайно сильно помітна подібність із седаном Q50, оскільки участь у розробці дизайну цих двох моделей брав Mercedes-Benz, уклавши договір з Nissan про співпрацю. Між дизельними та бензиновими двигунами паритет – обох типів буде по два: 1,6 л. (154 к. с.) і 2,0 л. (208 к. с.) на бензині та 1,5 л. (109 к. с.) і 2,2 л. (170 к. с.) на дизелі. Хоч більша частина машин комплектуватиметься 7-ступеневим роботом з двома зчепленнями, та опційно можна буде отримати авто з класичною “механікою”. Пізніше в гаму модифікацій додасться кросовер QX30, що виготовлятиметься на тому ж заводі.