Мабуть, багатьом власникам дорогих спортивних автівок, які можна використовувати хіба на спеціально відведених кільцях, мріють хоч раз проїхатись на них додому, показатись на дорогах загального користування або ж може навіть жити в них… Та не судилося, закони та правила суворі. Хоча ні, не зовсім. Кожен закон можна обійти. І цього разу Lotus запропонував своє рішення цієї проблеми – Lotus Elise S Cup 2015 модельного року.

Lotus Elise Cup S, Cup R, салон

Традиційно салон Lotus вражає своєю аскетичністю. А тут ще й суперспортивна версія

Lotus Elise Cup S, Cup R, сидіння

Сидіння мають “лейбу” моделі

Це випадок, коли можна поєднати в одному автомобілі безкомпромісний спорткар і машину на кожен день (звісно, якщо Ви не плануєте поїхати на закупки до пікніка). Цей Elise отримав спектр стайлінгу від утисненого в правах суто трекового Cup R: передній сплітер з антикрилами, нові бокові юбки, спойлер та дифузор. Також використано каркас із труб задля вбереження пасажирів у випадку аварії, а спортивні сидіння з логотипом моделі дозволять себе відчути у кріслі справжнього спортивного боліда.

Lotus Elise Cup S, Cup R

Позаду привертає увагу величезний дифузор

Потужність машини складає 217 к. с. при 6800 об./хв.. За ваги в 929 кг. питома потужність складає майже 10 к. с. на 1 кг., що можна зіставити із самим Chevrolet Camaro SS. До “сотні” такий “лайтвейт” розганяється за 4,2 с., а максимальна швидкість складає 224 км./год. Хотілося б сказати максимальна вартість дорівнює 66 000$, але є підозри, що ця вартість лише орієнтовна і, може, навіть мінімальна.

Lotus Elise Cup S, Cup R

Симпатично виглядає трохи оновлена оптика