На фестивалі OldCarLand-2016 презентували не лише автомобілі, але також організували експозицію зі старовинних меблів і радіоапаратури, виробленої з 1940-х до 1980-х рр.. Ця цікавинка містилася в одному з ретроавтобусів. Але звісно ж цього ми вам не покажемо. Натомість у сьогоднішньому матеріалі можна роздивитися автомобілі марки Ford, що приїхали на це свято. Їхні власники добре доглядають своїх металевих коней, тож сподіваємося, що вони не перетворяться на зламані нерухомі “меблі” та ще не один рік тішитимуть як знавців, так і просто любителів цих машин.
Ford Mustang Boss 302 1970 року. Машини 1970 модельного року отримали лінії по типу “хокейної клюшки” і дві фари з двома ж вентиляційними отворами по боках
Ford Granada Coupe. Ранні купе цієї моделі (1972-1973), як на фото, дещо стилістично відрізнялися від пізніших моделей за рахунок більшої вираженості дизайну по типу “пляшки коли” з плавнішими обводами кузова
Капітально затюнінгований Ford Granada 1977 року випуску. Модель була запущена у продаж в березні 1972 як представницький автомобіль на заміну британському Ford Zephyr і німецькому P7-series
Репліка Ford Escort RS1600 1978 року. Це було вже друге, рестайлінгове, покоління масової моделі Escort, випущене у січні 1975 і виконане у більш “квадратному” дизайні
Після модернізації 1978 року Ford Escort у комплектації L здобув квадратні передні фари, що раніше були доступні лише для дорожчих GL i Ghia. Крім цього, здійснили оновлення інтер’єру машини
Ford Escort IV покоління, що вийшов у продаж в березні 1986 року і насправді був глибокою модернізацією попереднього, третього покоління
Ford Taunus. Дводверний седан останньої специфікації. Машини Taunus і Cortina 4 покоління у той час були майже ідентичні, виключаючи елементи комплектації для різних ринків
Ford Taunus 1979 року. Ця модель була поставлена на конвеєр у листопаді 1975, також мала назву серія “GBTS”
Ford Taunus. Ці машини вироблялися компанією Ford або її дочірніми заводами ледь не у всьому світі, зокрема, у Європі, Аргентині та навіть в Азії
Ford Scorpio 1986 року випуску. Першопочатково автомобіль існував під кодовою назвою DE-1, поділяючи вижовжену платформу моделі Sierra і продовжуючи стилістику тієї ж таки Sierra і третього покоління Escort
Хетчбек Ford Probe базувався на платформі Mazda GD і комплектувався 4-циліндровим 2,2-літровим SOHC двигуном Mazda F2
Ford Probe 1995 року. Цікаво, що у цей період компанія Lear Seating Corporation отримала нагороду від Ford “Most Valued Supplier” (приблизно “Найнадійніший суміжник”) за постачання сидінь саме до моделі Probe
Ford Probe специфікації 1997 року. В останній рік виробництва модель стала надавати більше можливостей для комплектування машини. Зокрема, пакет GTS можна було дозамовити до рівня оснащення GT