Фестиваль також порадував постійним музичним супроводом, але, що головне, усі музиканти виступали наживо. Імпровізована сцена була влаштована у кузові причепа, що додавало певної “правильності” і простоти. Для журналістів же зробили сюрприз – прес-конференція проходила на борту пасажирського літака Іл-86.
Наша чергова публікація присвячена ледь не головним німецьким автомобілям – Mercedes-Benz. В основному це машини середини і другої половини XX ст., однак були присутні й кілька ексклюзивчиків, які можна побачити на перших двох фото. Тож насолоджуйтесь справжньою європейською класикою.

Mercedes-Benz W136 – популярна серія німецьких 4-циліндрових автомобілів, що виготовлялися із середини 1930-х аж до 1950-х рр..

Mercedes-Benz W114 1975 року. Післяфейсліфтингова модифікація з низьким капотом, нижчою і ширшою решіткою радіатора, цільним бампером замість двокомпонентного, нижчим розташуванням фар, прибраними кватирками в передніх вікнах, випуклими смужками на ліхтарях, щоб убезпечити їх від грязюки, а також ширшими дзеркальцями заднього огляду

Mercedes-Benz W123 240 1979 року випуску, який комплектувався дизельним або турбодизельним 4-циліндровим мотором OM616 на 64 і 71 к. с. відповідно. W123 вироблялися компанією Mercedes-Benz з 1976 до 1985 року

Весною 1976 року було запропоновано версію купе автомобіля Mercedes-Benz W123, яка була створена на вкороченій базі седана (2710 проти 1795 мм.)

Mercedes-Benz 280 SE 1971 року. Ця модифікація разом з братньою 280S почала продаватися з листопада 1967