Сьогодні поділимося з вами невеликою колекцією Ікарусів, які досить активно накатували кілометри дорогами України протягом тривалого часу, аж до середини 2000-х рр. Вашій увазі – збірка найприкметніших із них протягом обох OldCarLand 2016 року:
Ikarus 260. Цей, до болю знайомий усім киянам, колір вочевидь і зумовив засилля жовтих автобусів на наших вулицях. Так, угорці, які з 1971 до 2002 року таким чином фарбували свої роботи для країн “совка”, змогли вплинути на вигляд Києва. Структура кузова складалася зі зварених трубоподібних профілів, переважно із закритим поперековим січенням
Ikarus 250 – справжній довгожитель конвеєра, вироблявся в Угорщині з 1971 до 2003 року! При тому, що перший екземпляр автобуса було вироблено ще у далекому 1967. За цей час у світ вийшло 130 000 подібних машин довжиною 12 м., деякі з них досі виконують свій обов’язок на міжміських маршрутах. І, зважаючи на суттєву зношеність автопарку України, виконують свою роботу гідно
Ikarus 256 був коротшою на 1 м. версією Ikarus 250. Серійно виготовлявся з 1977 до 2002 року. Попри майже повну уніфікацію з 250, модель мала краще оснащення, у зв’язку з чим її використовували також і на туристичних маршрутах
Ikarus 256. Цей службовий автобус буквально випросили у власника. Адже до цього збиралися перефарбувати один з двох інших Ікарусів, щоб презентувати транспорт футбольного клубу “Динамо”.
Ikarus E94.05 1999 року випуску. Цих автобусів, довжиною 12 000 мм. було випущено всього 5 одиниць. Зайшовши через одні з усього лише двох дверей, всередині салону могло розміститися 38+4 пасажира. Силовий агрегат складається з мотора Сканія DSC915 і автоматичної коробки передач ZF. Шасі використано типу Сканія L94UB4x2