Разом із процесом створення самого фестивалю, організатори потурбувалися і про зручність доїзду для відвідувачів. Адже до вул. Медової, 1, де і розташовано музей авіації, від найближчої зупинки біля аеропорту “Київ” ще треба добряче пройтися. Тож “Київпастранс” виділив 3 великих автобуси для довозу бажаючих подивитися це феєричне шоу. Водночас, для автомобілістів діяла достатньо велика безкоштовна стоянка. Хоча і її не вистачило, люди були змушені паркувати автівки вздовж вулиці. Через це трапився випадок, коли автобус не зміг виїхати, оскільки дорогу йому перегородила чиясь Toyota Camry. Щоправда, вже хвилин за 10 питання було вирішене. Вхідні квитки цього разу коштували 80 грн. для дорослих, а для дітей до 12 років вхід був безкоштовний. При цьому різні тематичні групи у соцмережах пропонували виграти безкоштовні квитки. Тож рекомендую слідкувати за новинами, оскільки наступний OldCarLand пройде вже 30 вересня – 2 жовтня.
У сьогоднішній добірці пропоную переглянути світлини іншого великого німецького виробника, який славиться спортивною заточеністю своїх моделей. Звісно, мова йде про BMW.
Серед електрокарів демонструвався один такий від компанії BMW, який в реальності виявився досить великим 5-дверним міським автомобілем
BMW 315 1981 року. Реагуючи на другу “паливну кризу” 1979 року, компанія BMW у 1981 випустила так звану економну версію 315
BMW 316 E21 1982 року випуску. У 1980 4-циліндрові модифікації цієї моделі було модернізовано: 1,8-літровий карбюраторний двигун M10 тепер видавав 66 кВт (89 к. с.) і позначався як 316, а інжекторна версія цього ж мотора отримала позначення 318і, замінивши стару карбюраторну модифікацію 318
BMW E21 – перше покоління нині широковідомої моделі 3 Series. Це була престижна компактна машина, що виготовлялася компанією BMW з 1975 до 1983 року
BMW 320 – така модифікація серії E21 поряд з 316 і 318 замінила стареньку 02 Series
BMW 325i 1985 року з опційним обвісом MTech1. Цікаво, що першопочатково на ринок випустили лише “трійку” у кузові 2-дверний седан, а 4-дверка приєдналася до нього пізніше
BMW E30 1986 року. Машини цього покоління оснащувалися не лише 4-циліндровими моторами, а й потужними рядними “шестірками”. Вперше на цій серії з’явився і дизельний двигун
BMW E30, дебютувавши у вигляді купе, з плином часу здобув цілу палітру кузовів, куди входили 4-дверний седан, універсал, а також кабріолет
BMW 2000 NK 1967 року. Примітно, що провівши у цьому ж році тест-драйв подібної машини, журнал Road&Track зазначав, що седан 2000 має найкращу віддачу від 2,0-літрового мотора, а також чудові підвіску і чітке управління
BMW 520 1985 року випуску. Серія E28 – вже друге покоління 5 Series, що вироблялося з 1982 до 1987
BMW 535 1986 року випуску. Порівняно з попереднім поколінням змінили головну оптику, гумові накладки на бамперах зробили товщими (на експонованому зразку стоїть неоригінальний), а задні ліхтарі видовжили і зробили прямокутними
BMW E34, запущене у виробництво в лютому 1988 року, було вже третім поколінням нині славнозвісної 5 Series
BMW 735i 1985 року. BMW E23 – найперша генерація моделі 7 Series – також була презентована на фестивалі
BMW M G35 CSI 1985 року випуску. Ця модифікація була презентована відділенням BMW Motorsport на Франкфуртському автосалоні в 1983
Справжній ексклюзивчик. BMW Z1 – дводверний родстер, натхненням до створення якого послугував легендарний старенький 507
На OldCarLand-2018 також привезли старі BMW, які стали прикрасою експозиції фестивалю своєю холоднокровною німецькою прагматичністю, але водночас із духом свободи.