Настала осінь, і вже традиційно відбувся другий “транш” фестивалю ретро-техніки OldCarLand-2016 за цей рік, що фактично пройшов під гаслом “Ретро-техніка повинна їздити”. Це автомобільне свято запам’яталося не лише ще більшим масштабом (порівняно з весняним етапом приїхало ще 30 нових учасників), але й окремими експозиціями. Зокрема, пильнішу увагу надали старенькій продукції ХВЗ (Харківського Велосипедного Заводу). Зверну вашу увагу на пару цікавих моделей:
Виділявся також і один мопед, що мав приємне червоно-біле розфарбування та плавні обводи елементів конструкції:
Широко була представлена і лінійка важких мотоциклів. З-поміж них були як досвідчені солдати, так і хромовані дорожні монстри. Ось деякі найцікавіші:
Ще не зовсім ретро, але вже доволі старенький КМЗ МВ650М1 відрізнявся не стільки воєнним устаткуванням, скільки специфічним розфарбуванням. Цей мотоцикл проходив по категорії розвідувально-диверсійних машин і навіть надавався танковим підрозділам. Розробляти його почали ще у 1960 році. Як видно на фото, фари й ліхтарі мають спеціальні маскувальні пристрої, що не дозволяли помітити мотоцикл із повітря. Що важливіше – машина мала підвищену прохідність, оскільки був диференціальний привід на заднє колесо і колесо каляски. Також на фото можна побачити турель на передньому краї тої ж каляски. Тут встановлювався кулемет РПК. Боєць, що сидів всередині також мав кріплення для автомата АК-74 і саперної лопати. Навколо мотоцикла розташовувалися кронштейни для лопати, сокири, коробки ЗІП, а також каністри з бензином, що дозволяло підвищити дальність пробігу. Трохи технічних характеристик мотоицикла:
Суха маса – 360 кг. (каляска – 90 кг.).
Габарити, мм.:
довжина – 2430;
ширина – 1700;
висота – 1100.
Двигун – чотиритактний, карбюраторний, верхньоклапанний.
Кількість циліндрів – 2.
Робочий об’єм – 649 куб. см.
Максимальна потужність – 36 к. с.
Максимальний крутний момент – 4,8 кгс./м.
Витрата пального, л./100 км. при швидкості 65-70 км./год. – 8,5.
Витрата мастила, л./100 км. – 0,15.
Коробка передач – чотириступенева з передачею заднього ходу.
Головна передача – карданний вал і пара конічно-спіральних шестерень.
Диференціальний механізм – циліндричний, асиметричний.
Редуктор колеса каляски – циліндричний одноступеневий.
Ромір шин – 3,75-19″.
Напруга в мережі електрообладнання – 12 В.
У наступних публікаціях ми покажемо вже автомобільні цікавинки!