На весняному OldCarLand-2017 також широко презентували найрізноманітніші мотоцикли. Більшість із них були вихідцями з колишнього комуністичного об’єднання, однак були зразки і з дальшого закордоння. Західний автосвіт краще розвинений у сфері старовинної техніки, скажімо, німецькі авто сайти пропонують безліч цікавинок різних років випуску, у тому числі й мотоциклів. Мотоцикли ви зможете побачити нижче у новій публікації по OldCarLand 2017 року. Не забувайте відвідувати наш блог і надалі – буде ще більше цікавого з фестивалю OldCarLand.
Цей Дніпро-9 був не лише виставковим експонатом – його намагалися продати за чисто символічну суму – 850 доларів. Звісно, про такий мотоцикл не розповість 34 канал чи 5 канал або будь-які інші ЗМІ, однак він справді виглядає дуже гарно. На цьому екземплярі встановили абсолютно нову поршневу групу, також до нього ще залишилася каляска:
Мотоцикли DKW серії NZ представили у бюллетенях для дилерів ще 28 грудня 1937 року, випустивши дві модифікації з кубатурою на 250 і 350. А в листопаді 1938 року перші мотоцикли почали сходити з конвеєра серійно. Науковий центр DKW розробляв цю серію впродовж багатьох років. Особливістю мотоцикла були:
- нова сталева рама, що виготовлялася на пресі;
- естетичніша форма двигуна;
- чотиришвидкісна коробка передач;
- новий механізм стартера.
Значної уваги здобула саме рама. Її виготовляли за допомогою електричного зварювання зі штампованих сталевих елементів. Протягом виробництва мотоцикл здобув кількох змін, зокрема, вони стосувалися задньої підвіски (вона була наявна лише на першій партії продукції), електричної розподільчої коробки, сидінь, декорації паливного баку. На мотоциклі могли стояти глушники двох типів: Eberspacher або Leistritz. Модифікацію NZ-250 припинили виробляти у червні 1940 року, а от об’ємніша версія відтепер постачалася лише для вермахту. Зі змін – швидкості коробки передач отримали нижчі передавальні числа, що дозволяло мотоциклу впевненіше рухатися по нерівних шляхах не менших швидкостях. Мотоцикл DKW NZ-350-1, наявний на фото, з’явився внаслідок нових вимог Вермахту. По суті це була адаптація для військової служби, тож змін було небагато. Вони торкнулися матеріалів деталей двигуна, повітряного фільтру, котушки запалювання, форми переднього крила і деяких інших деталей. Мотоцикли випускалися у трьох основних забарвленнях: чорно-сірому, темно-сірому і бежевому, ще відомому під назвою “Сахара”. Технічні характеристики цього мотоцикла виглядаються таким чином:
- габаритна довжина – 2110 мм.;
- габаритна ширина – 710 мм.;
- габаритна висота – 935 мм.;
- кліренс – 120 мм.;
- суха вага мотоцикла – 150 кг.;
- максимальна швидкість – 90 км./год.;
- об’єм паливного баку – 15 л.;
- запас ходу по трасі – 160-180 км.;
- пальне – бензин з автолом 10-18 у пропорції 25:1;
- глибина броду – 300 мм.;
- зчеплення – багатодискове, у мастильній ванній;
- хід поршня – 85 мм.;
- діаметр циліндру – 72 мм.;
- кількість циліндрів – 1;
- робочий об’єм циліндра – 346 куб. см.;
- ступінь стиснення – 5,8;
- максимальна потужність – 11,5 к. с. при 4000 об./хв.;
- охолодження – повітряне;
- система змащування – спільна з пальним;
- тип карбюратора – Bing AJ/24;
- передача двигуна – безроликовий ланцюг, передавальне число – 2,17;
- коробка передач – чотириступенева, двоходова;
- передача від коробки на заднє колесо – роликовий ланцюг, передавальне число – 2,33;
- рама – штампована, зварена;
- передня вилка – пружинна, паралелограмного типу;
- задня підвіска – відсутня;
- тип гальм – колодкові;
- тип коліс – легкоз’ємні, з тангентнорозташованими спицями;
- розмір шин – 3,25-19”:
Багато експонатів, привезених на фестиваль, продавалося, як і цей чехословацький Jawa 634-7 (350), що являється предком відомого Ява 638. Однак на відміну від Ява 350, 638 стала останньою, саме чехословацькою, моделлю Jawa:
Які мотоцикли презентували на осінньому OldCarLand-2016, можна переглянути тут!