Незабаром наступить осінь, а з нею і черговий OldCarLand-2018. На весняному ж OldCarLand-2018 багато місця займала техніка слубова: автобуси, вантажівки та інші спеціальні одиниці. З-поміж них окремий майданчик виділили для зразків від Київавтодору різних років. Унікальною виставковою одиницею був німецький напівгусеничний тягач, якого по світу залишилося не так багато зразків, а в Україні взагалі лише він один і є – Sd. Kfz. 11.
ДУ на OldCarLand-2018
Зміст
- 1 ДУ на OldCarLand-2018
- 2 ЛАЗ на OldCarLand-2018
- 3 КО на OldCarLand-2018
- 4 ПСК на OldCarLand-2018
- 5 Blue Bird на OldCarLand-2018
- 6 Boschung на OldCarLand-2018
- 7 Citi Cat на OldCarLand-2018
- 8 Crafco на OldCarLand-2018
- 9 Dodge на OldCarLand-2018
- 10 Lifestyle Camper на OldCarLand-2018
- 11 MAN на OldCarLand-2018
- 12 Mercedes-Benz на OldCarLand-2018
- 13 Nysa на OldCarLand-2018
- 14 RAF на OldCarLand-2018
- 15 Sd. Kfz. на OldCarLand-2018
- 16 Volkswagen на OldCarLand-2018
Київавтодор привіз на OldCarLand-2018 деяку свою техніку, з-поміж якої був справжній раритет – український гладковальцевий каток ДУ-49 1985 року випуску. Вага цієї конструкції складала 12 т.:
ЛАЗ на OldCarLand-2018
Традиційно, ЛАЗ, що потроху відходить в забуття, привіз на весняний OldCarLand-2018 свою відносно нову машину ЛАЗ 183 N1 2015 року випуску. Автобус по суті нічим не відрізняється від тих, що зараз їздять вулицями Києва, зокрема. Це так само міський низькопідлоговий автобус, що обладнаний двигуном MAN, зкомпонованим з 6-ступеневою автоматичною КП:
КО на OldCarLand-2018
На службі у Київавтодору є снігонавантажувач родом з Білорусі моделі КО-206 “Золоті ручки” 1990 року випуску. До останнього часу машина, звісно, була занепала, однак 2016 року снігонавантажувач все ж відновили. Технічні характеристики КО-206 “Золоті ручки”:
- Робоча ширина – 2 м.
- Виробнича потужність – 300 т./год.:
ПСК на OldCarLand-2018
Пересувний телевізійний комплекс (ПСК-1) було розроблено 1987 року. Кузов створило фінське “карросері” Ajokki BANGA, телеобладнання запозичили у Шауляйського телевізійного заводу. На той час комплекс був унікальним, оскільки відрізнявся автономністю роботи і змогою передавати сигнал на дуже далекі відстані. Усього машина має три відсіки і два входи, не враховуючи двері до кабіни водія (про них – нижче). Габарити ПСК-1:
- Довжина – 10,5 м.
- Ширина – 2,2 м.
- Висота – 3,4 м.:
ПСК-1, як і, вочевидь, деякі інші пересувні телестанції, отримували свого часу назви квітів. Це могли бути такі, як лотос чи магнолія, що частково перетиналося з ефірним різнобарв’ям. Водночас цифри й додаткові літери біля цих назв позначали модифікації телеапаратурної начинки:
Всередині комплексу ПСК-1 було відтворено своєрідний музей колишньої техніки працівників телевізійних каналів.
Крім робочої кімнати, в ПСК-1 розмістили й так звані побутовий і задні відсіки. У побутовому знаходилися:
- чотири спальні місця для персоналу
- кухонний блок
Конкретно у цій машині відійшли від канонів і переобладнали побутовий відсік під робоче місце для звукорежисера. Все-таки то були часи не такі далекі від Радянського Союзу, де людина не цінувалася в принципі, а от роботу хтось мав виконувати. З іншого боку, цілком імовірно, що комплекс не їздив на далекі відстані, тож намагалися використати з максимальною користю усі шпаринки, що знайшли в кузові авто.
Задній відсік виконував роль багажного відділення. У ньому зберігалися телекамери, штативи і стійки.
Разом зі знімальною групою також їздили так звані верхолази – спеціальні співробітники ПТС-бригад, що обирали найоптимальніше місце для телестанції, встановлювали допоміжні антени, кабелі й троси на підвищення з міркувань забезпечення кращого сигналу відео і звуку. Тоді, до появи супутникового телебачення, репортажу міг бути зіпсований ледь не будь-якою перешкодою, що траплялася на шляху сигналу.
Нижче, на фото, презентовано Тележурналістський комплекс (з мудруватою абревіатурою ТЖК) виготовлений у Німеччині 1979 року. До його складу входять:
- Відеокамера Bosch
- Відеомагнітофон BCH-20 Sony
- Навушники-гарнітура
- Бобіни з плівкою в коробці Ampex
Між собою уся ця техніка поєднувалася кабелем. Комплекс, одразу після його виготовлення, потрапив до Києва в 1979-1980 роках і найчастіше використовувався для репортажів зі спортивних змагань як у межах України, так і за кордоном. Цей комплекс уможливив більшу мобільність тележурналістів, притому, що 1980 року подібної апаратури було всього два комплекти. Примітно, що для перевезення відеомагнітофона і бобін було обладнано спеціальний візок:
В апаратному відсіку, що видно нижче на фото, знаходилися:
- відеорежисерський пульт DFS-700A на 8 входів і блок для зв’язку Kaison
- звукорежисерський пульт Saundckaft на 13 звукових доріжок
- апаратура для налаштування роботи техніки
- чотири стійки для контролю зображення з моніторами Sony
- генератор, кондиціонер, телефонний комутатор для надійного зв’язку з місцем зйомки:
Було показано японський відеопульт Sony BVE-800 1987 року випуску. Цей мікшерний пульт або автоматичний блок керування редагуванням уможливлював роботу і контроль трипостової відеомонтажної апаратної. За його допомогою комутували сигнал з двох джерел на третє. Функцію записуючого магнітофона виконував пристрій JVC. Відеопульт було оснащено 10 ключовими вхідними скретч-блокнотами, функцією автоматичного пошуку і спліт-редагування. Цей Sony BVE-800 допомагав монтувати відеопередачі, монтуючи відео з двох магнітофонів-плеєрів на третій – рекорд. Крім показаного, на початку 1990-х в Україні використовували також відеопульти Betacam BVE-10, а також E BVE-4:
Blue Bird на OldCarLand-2018
Boschung на OldCarLand-2018
В лінійці моделей від Київавтодору був і швейцарський роторний снігоочисник Boschung B4 1998 року випуску. До наших днів її державні власники напевно вже встигли її запаскудити, тож 2017 року було проведено відновлення машини. Продуктивність Boschung B4 складає 800 т./год.:
Citi Cat на OldCarLand-2018
Citi Cat-2020 2015 року випуску був одним із найновіших зразків серед експозиції прибиральної техніки на OldCarLand-2018. Ця підмітально-прибиральна машина побудована в Швейцарії та здатна працювати взимку. Об’єм її бункеру складає 2 куб. м., а витрата пального дорівнює 6,5 л./год.:
Crafco на OldCarLand-2018
Без тіні сумління Київавтодор виставив і заливника швів від американської компанії Crafco Super-Shot 2015 року випуску. Одразу зрозуміло, чому в нас такі погані дороги: техніка вже ніби є, всі думають, де вона, а вона тут. Технічні показники Crafco Super-Shot такі:
- Витрата мастики – 2-3 кг./п.м.
- Продуктивність – 300-600 п.м./год.:
Dodge на OldCarLand-2018
Lifestyle Camper на OldCarLand-2018
Серед експозиції були присутні й комерційні пропозиції, на зразок цього кемпера від Lifestyle Camper у базовій комплектації X-Line. Технічні характеристики моделі такі:
- Торсіонна оцинкована підвіска AL-KO вантажопідйомністю 750 кг.
- Легкосплавні диски з гумою 215/70 R15
- Корпус із полегшеної фанери з антивандальним покриттям Line-X
- Вуличне LED-освітлення у кількості 2 шт.
- Зовнішній роз’єм під’єднання CEE 17 на 230 В
- 13-контактний роз’єм під’єднання до автомобіля
- Зовнішня заливна горловина аку з водою, укомплектована пробкою
- LED-габарити по периметру
- Передній вантажний відсік з двома люками 349х296 мм.
- Збільшений на 40 мм. кліренс причепа
- Рейлінги на даху причепа вантажопідйомністю 200 кг.
Зона кухні обладнана:
- Акумулятором на 12 В і 90 А/год. із зарядним пристроєм 230/12 В 10 А
- Нержавіючою мийкою з електрокраном
- Баком для води на 50 л. з електропомпою
- LED-освітленням кухні в кількості 3 шт.
- Одним USB-слотом
- Трьома розетками на 230 В
- Однією розеткою на 12 В
- Вольтметром, годинником, таймером і термометром
- Трьома ящиками для зберігання кухонного приладдя
- Органайзером для зберігання ложок і виделок
- Оздобленням столешниці нержавіючою сталлю
- Місцем для холодильника з розеткою на 12 В
- Зовнішнім люком багажного відсіку 349х296 мм.
- Одноконфорочною газовою плитою Dometic
- Інвертором 12/220 В 1000 Вт
- Термоелектричним холодильником на 12 В і 25 л.
- Газовим балоном на 5 л. з редуктором Gok 30
- Двома аудіодинаміками:
Попри те, що модифікація базова, салон дивує розкішним оснащенням:
- Відкривний люк 40х40 см., без вентилятора
- Двоє дверей з відкривними затемненими вікнами кольору “Графіт” і шторками
- Оздоблення салону текстильними матеріалами
- Два багажних відділення для зберігання речей та взуття
- Внутрішнє LED-освітлення у кількості 3 шт.
- Три внутрішніх USB-слоти
- Два гачка для верхнього одягу
- Пінний матрац 200х140х10 см.
- М’який підголівник
- Обробка фасадів HPL-пластиком
- Внутрішня розетка 230 В
- Аудіомагнітола з двома динаміками
- Внутрішня розетка на 12 В
- LED TV з тюнером T2
Коштує таке щастя туриста 7900 євро. Немало, однак і зручність цього кемпера поєднана зі своєрідною компактністю, тож на дорозі з ним не має бути проблем:
MAN на OldCarLand-2018
Попри те, що мова німців жорстка, вони все одно мають гарне почуття гумору і… сплавили в Україну свій прибиральний “щіт”. Цей MAN TGA 18.232 1998 року випуску в нас виконує роль зимової снігоприбиральної машини універсального призначення. Крім снігового відвалу, вантажівка має також солерозкидач:
Mercedes-Benz на OldCarLand-2018
Mercedes-Benz Unimog 1998 року випуску відновили 2017 року. Як і MAN, цей німецький автомобіль також є універсальною снігоприбиральною машиною. Але на відміну від MAN, крім снігового відвалу, вантажівка оснащена роторним снігонавантажувачем:
Nysa на OldCarLand-2018
RAF на OldCarLand-2018
Sd. Kfz. на OldCarLand-2018
Volkswagen на OldCarLand-2018
Дізнавайтеся більше і про легкову класику, презентовану на весняному OldCarLand-2018!
Непогана експозиція ретро велосипедів була презентована на осінньому OldCarLand-2018.