Цього разу на OldCarLand-2019 було важко відшукати дійсно класичні авто поміж представлених BMW. У кінцевому підсумку назбиралося всього дві машини – 1988 і 1989 років. Водночас значна більшість із них просто таки вражала прекрасним станом, у якому їх утримують їхні власники. Зокрема, один із прикладів я детально розписав нижче. А деякі авто навіть вдалося сфотографувати зсередини, й стан інтер’єру також, м’яко кажучи, вразив. Одним словом, дивіться самі, не пошкодуєте!
Переглядайте також нашу минулу публікацію по BMW з осіннього OldCarLand-2018BMW 3 series
Якими ми звикли бачити німецькі автомобілі баварського виробника, особливо в демократичному кузові E30, як авто на фото? Розвалені, іржаві, які добивають надто перевпевнені в собі непрофесійні водії. Цього не можна сказати про оцей екземпляр 1988 року випуску, що привезли на OldCarLand-2019. Спершу під капотом стояв мотор моделі M40B18, з яким нинішній власник і придбав машину ще в листопаді 2016 року. Відтоді змінилося дуже багато. Заводської оригінальності цьому BMW вже не бачити, але завдяки грунтовному тюнінгу він може довше поїздити. Отже, що змінилося? Старий мотор замінили на новий – M54B20, який працює з так само новою коробкою передач ZF310. Такі модернізації потягнули за собою появу так званого широкого редуктора з передавальним числом 2,93. Підвіска пережила суттєві зміни: по-перше, на машину, як видно на фото, встановили пневмопідвіску, на опорах амортизаторів з’явилися шарнірні з’єднання, що дало більше можливостей для ручного її налаштування, а задні важелі замінили на дискові. До речі, гальмівну систему відповідно підсилили: під капотом додався вакуумний підсилювач гальм від старшої моделі в кузові E39. Гідропідсилювач тепер стоїть від новішого кузову E46. Попрацювали і над зовнішністю авто. Наприклад, протитуманні фари пройшли процедуру відновлення, а на колесах з’явилися диски Borbet типорозміру T R16 91 et30. Щоб мотор не так сильно лякав оточуючих та пасажирів своїм ревом, проведено знешумлення капоту. В салоні тепер стало набагато комфортніше, адже власник встановив кондиціонер від E30, спереду – спортивні сидіння, ззаду – новий диван з підголівниками й підлокітником, а також шторку. Водій тепер має повний бортовий комп’ютер, кермо Indianapolis Formel DTM і новий набір ключів у багажнику. Музику теж модернізовано – встановлено колонки BMW sound та твітери від E30. Дісталося й штурману у вигляді додаткового дзеркальця заднього огляду:
BMW 5 series
Все-таки німці вміли робити цікаві автомобілі. В епоху тотального квадратизму, коли дизайн будь-якого авто міг створити будь-який школяр, що навчився малювати квадрати, BMW умудрялося створювати цікаві автомобілі зі своїм особливим стилем. Зокрема, це дуже добре видно на прикладі цього BMW 518i 1995 року випуску. І прямо з майданчика OldCarLand-2019 таку машину продавали будь-кому з бажаючих: