У сьогоднішній публікації, присвяченій OldCarLand-2019, основна увага присвячена унікальному Ford Model T, який посідав особливе місце в експозиції поряд з іще кількома добре збереженими автомобілями інших брендів. З іншого боку, важко було пройти повз деяких янгтаймерів цього бренду, яких ми звикли бачити у геть жахливому стані. Але на фестивалі авто виглядали прекрасно! Одним словом, дивіться самі.
Переглядайте також минулорічну експозицію авто марки Ford на OldCarLand-2018!Ford Orion
Ford Model T
Автомобіль, що особливо не потребує представлення – Ford Model T. Назва, яку не чув хіба що лінивий, назва, яка стала загальною. Ця, на перший погляд, більше карета, ніж автомобіль, виготовлялася з 1908 року аж до 1927! І це був перший автомобіль, про який сміливо можна говорити, що він – серійна модель. Адже саме з нього у світі розпочалося конвеєрне виробництво машин. Завдяки такому рішенню авто, як явище, стало доступним для дещо нижчих верств населення. Для унаочнення – на той момент новий Ford Model T коштував 352 долари, а це означає, що будь-який працівник підприємства міг придбати собі такий лише за дві зарплати. Разом із тим в цій моделі чітко простежувалася економія на найпростіших речах, а враховуючи, що в ті часи машини в принципі були простими, то економили по суті на необхідному. Зокрема, порівняно з іншими авто, Model T перших випусків навіть не мали дверей водія, а лобове скло та спідометр йшли як додаткові опції. Про бензонасос доводилося лише мріяти – пальне до двигуна потрапляло самотоком, тож, самі розумієте, заїзд на пагорб був проблематичним, інколи навіть доводилося робити це заднім ходом. Тим не менше, ця модель стала одним із найпопулярніших автомобілів у світі – всього таких було зроблено 16,5 млн. одиниць. На жаль, на фото недостатньо оригінальний екземпляр, та це не робить його менш ексклюзивним, а навіть цікавішим, адже авто створено 1909 року, тоді як кузов машина має вже 1921. Такий ексклюзивчик зберігається у запорізького клубу “Фаетон”. Насправді автомобіль має дуже невеликі розміри: довжина складає лише 3350 мм., а ширина – 1650 мм. Водночас машина надзвичайно висока – 1860 мм. База, при цьому, навіть за сучасними мірками нормальна – 2540 мм. Хоч автомобілі тих років більше нагадують високі позашляховики, однак перед нами звичайний седан. Компонування Model T також класичне – двигун спереду, але привід відбувається на задні колеса. Двигун, до речі, бензиновий чотирициліндровий карбюраторний з нижнім розташуванням восьми клапанів. Об’єм був більш, ніж серйозним – 2900 см³., однак потужність дорівнювала лише 20 к. с., а максимальна швидкість досягала лише 70 км./год. Від двигуна на колеса потужність передавала планетарна передача. Саме екземпляр на фото зміг здобути перемогу на дев’ятому фестивалі OldCarLand, що пройшов восени 2018 року:
Ford Sierra
Просто старий і красивий німецький седан Ford Sierra DOHC 2.0, який на початках незалежності України став для наших людей замінником вітчизняного автопрому, що за рівнем комфорту наближався до труни. Зараз те ж можна сказати і про це авто, якщо порівнювати із сучасниками, але навіщо… На OldCarLand-2019 можна було побачити, як приблизно виглядала така машина, зійшовши з конвеєра:
Здавалося б, Ford – історично легендарна американська марка. Однак Ford Sierra Cosworth 2.0 Turbo явно зроблений не за американським рецептом. Для американця йому не вистачає довжини, кліренсу й хрому. А от німецьку руку видно дуже добре – низько посаджений седан з агресивним обвісом. На OldCarLand-2019 – це був один із шоу-стопперів, адже двигун цього автомобіля 1991 року випуску здатен видавати 330 к. с.:
Ford Ranger
Подивіться на цей Ford Ranger Edge 2001 року випуску. Вам нічого не здається дивним? Таке враження, що авто лише нещодавно виїхало зі стін заводу або, як мінімум, з тюнінг-ательє. Що ж, цей повнопривідний пікап навряд тільки вчора виїхав за заводські ворота, адже вище ми вже сказали, що машина 2001 року. Однак її пробіг наразі лише 14 500 км., що приблизно дорівнює 1 року помірної експлуатації. І такий ексклюзивчик власник вирішив продати на майданчику OldCarLand-2019: