Протягом довгих років саме автомобілі Cadillac були втіленням американської мрії. Великі, стильні, просторі, оснащені, здавалося б, усім, чим можливо. І такі машини я знайшов на осінньому OldCarLand-2019. Це розкішний седан Fleetwood 1959 року, а також купе й кабріолети DeVille різних років. У ролі приємного бонусу – сучасне купе ATS Coupe і преміальний позашляховик Escalade EXT. Нижче ви й самі можете ними помилуватися.
Cadillac ATS Coupe
Cadillac Fleetwood
Про Cadillac Fleetwood хочеться сказати “Ось він! Власною персоною!”. І таке бажання з’явилося не просто так. Адже у 1950-і роки цей американський 5,7-метровий автомобіль був флагманською, а, відповідно, і найрозкішнішою моделлю в лінійці Cadillac. Оцініть самі – свого часу автомобіль був дорожчим за сам Rolls-Royce! Тож не дивно, що Fleetwood радо обирали не лише мільйонери, але й президенти і королі різних держав. Виготовлялася така машина лише протягом 1959 року. Версію Sixty Special оздоблювали м’якою шкірою та полірованим металом. До оснащення входило таке, навіть за нинішніми критеріями, сучасне обладнання: кондиціонер, круїз-контроль, радіо, електроприводи вікон та сидінь і підсилювач керма. Опційне оснащення також може здивувати – пневмопідвіска й розпилювач парфумів у салоні! Довжелезний капот ховає під собою велетенський 6,4-літровий двигун V8, у якого запряжені 325 к. с. Крутний момент на колеса від нього передається за допомогою автоматичної коробки передач на 4 швидкості. Максимальна швидкість такого корабля складає 200 км./год. Нижче більше технічних характеристик:
- Розміри (довжина/ширина/висота) – 5715/2060/1427 мм.
- Колісна база – 3302 мм.
- Тип кузова – седан
- Переднє розташування двигуна, задній привід
- Тип двигуна – бензиновий карбюраторний
- Робочий об’єм – 6390 куб. см.
- Кількість клапанів – 16
Cadillac DeVille
Ще одна американська легенда 1959 року – розкішний Cadillac DeVille. Це авто стало символічним для тих часів. Купе вийшло з-під пера відомого дизайнера тих років Харлі Ерла і стало уособленням так званого аеростилю. Ключовими елементами останнього була просто таки сила-силенна хрому в оздобленні й велетенські плавці на задніх крилах. При цьому форма задніх ліхтарів нагадувала кулі в польоті. Примітно, що видатним був не лише дизайн, а й технологічність машини, яка вважалася доволі інноваційною. Наприклад, в оснащення входили кондиціонер, круїз-контроль, радіо, електроприводи сидінь та вікон, а також гідропідсилювач керма. При цьому вже не дивує, що салон обшивався дорогою шкірою. Силовий агрегат не відрізнявся від Fleetwood – той же 6,4-літровий мотор V8 на 325 к. с., зкомпонований з 4-ступеневим автоматом. Максималка теж незмінна – 200 км./год. Технічні показники:
- Розміри (довжина/ширина/висота) – 5715/2037/1427 мм.
- Колісна база – 3302 мм.
- Переднє розташування двигуна, задній привід
- Тип двигуна – бензиновий карбюраторний
- Робочий об’єм – 6390 куб. см.
- Кількість клапанів – 16
Черговий американський авіаносець – розвиток моделі Cadillac DeVille у 1965-1970 роках. У 1966 саме ця модель стала наймасовішою з усього модельного ряду марки. Схожим дизайном володіли практично всі американські бренди 1960-х. Вишукані лінії DeVille 1959 року пішли в минуле. Тут уже переважають прямі лінії та гострі кути. Оптика вирізнялася своєю оригінальністю – здвоєні горизонтальні фари видозмінилися у вертикальну композицію. За рахунок цього решітка радіатора стала ще ширшою, а, відтак, візуально ширшим став і увесь автомобіль. В оздобленні інтер’єра американці не зрадили кореням, тож і в цій машині все оздоблено шкірою. Як і раніше в оснащенні присутній кондиціонер та набір електроприводів. Водночас, якщо довжина 5,7-метрової машини мало змінилася, то мотор тут вже зовсім інший – також V8, але тепер 7,0-літровий на 340 к. с. Та автомат втратив одну швидкість і став триступеневим. Хоч цьому DeVille вже багато років, але гігантський мотор досі шепоче, а не працює. Та й підвіска дарує комфорт, гідний сучасних преміум-седанів. Нижче більше технічної інформації:
- Розміри (довжина/ширина/висота) – 5690/2029/1412 мм.
- Колісна база – 3289 мм.
- Тип кузова – кабріолет
- Переднє розташування двигуна, задній привід
- Максимальна швидкість – 200 км./год.
- Тип двигуна – бензиновий карбюраторний
- Робочий об’єм – 7030 куб. см.
- Кількість клапанів – 16
А це логічне продовження моделі Cadillac DeVille у 1977-1984 роках. Американське купе не втратило своєї представницькості та з честю посідає гідне місце в лінійці класичних поколінь DeVille. П’яте покоління, що на фото, було особливим, адже його створили на відзнаку 75-ліття компанії Cadillac. Порівняно з автомобілем вище, версія 1977 року стала ще рубанішою, бампери масивніші з тою ж шаленою кількістю хрому, а от ліхтарі досі мали звичний вертикальний дизайн. У той час популярною стала опція вкриття частини даху вінілом, за що її називали cabriolet roof (дах кабріолета). Матеріали оздоблення салону вже трохи відрізнялися – відтепер це були велюр і дерево. До оснащення входили як раніше знайомі електроприводи сидінь, вікон та дзеркалець з круїз-контролем, так і технологічніші магнітола з цифровим дисплеєм, клімат-контроль і бортовий комп’ютер. З іншого боку, модель 1982 року могла здивувати й неприємно. Наприклад, на ці авто могли встановлювати 5,7-літровий дизель, що видавав… лише 125 к. с.! Покупці, що надавали перевагу бензиновим двигунам могли отримати 4,1-літровий інжекторний мотор на… 135 к. с. 🙁 Що ж, хоча б класичний автомат залишили без змін. Та це покоління досі могло похизуватися завидною плавністю ходу, через що машину називали сухопутною яхтою. Далі трохи технічних характеристик:
- Розміри (довжина/ширина/висота) – 5613/1941/1440 мм.
- Колісна база – 3084 мм.
- Переднє розташування двигуна, задній привід
- Максимальна швидкість – 180 км./год.
- Кількість циліндрів – 8
- Робочий об’єм – 4129 куб. см.
- Кількість клапанів – 16
- Коробка передач – автоматична 3-ступенева