OldCarLand-2019 запам’ятався не лише екзотикою легковою. Хто б міг подумати, що комерційна машина може бути спортивною, причому ще й наскільки спортивною! На фестиваль привезли КрАЗ-5450 з танковим мотором, який виготовлений в єдиному екземплярі. І ця машина у свої кращі роки не стовбичила в гаражі – вона реально захищала прапор України на міжнародних кільцевих змаганнях, не поступаючись визнаним метрам у цій сфері. І цей КрАЗ я також обов’язково продемонструю у своїх наступних публікаціях. Але поки що звернемо увагу на неймовірно різноманітну добірку класичних і не дуже автомобілів Ford, яких здебільшого об’єднує їхній виключно гарний стан. Чого тільки варті представники одразу двох поколінь моделі Escort, а також Sierra, одна з яких взагалі була представлена у високопродуктивному виконанні від Cosworth. Істинно американські машини були відображені у відомій легенді fleet-продажів Crown Victoria та поколінні спортивних Mustang із 1990-х з 5,0-літровим мотором V8! А далі взагалі йдуть машини, які здатні розірвати уяву будь-якого автофаната – престижне купе Thunderbird, два покоління перших народних Ford – Model T і Model A, а також два представника європейського відділення марки – Cortina і Taunus. Обов’язково прогорніть цю статтю повністю, адже всі ці авто реально варті вашої уваги!
Хочете побачити більше Ford? Заходьте на мій фотозвіт по цій марці з попереднього OldCarLand!Ford Escort
Зміст
Ford Taunus
Ford Cortina
Суть цього британського Ford Cortina полягала в тому, щоб запропонувати покупцям недорогий автомобіль. Це машина першого покоління, що виготовлялася з 1962 до 1966 року на заводі в Ессексі. Попри, здавалося б, виключно масове спрямування, авто виявилося дуже продуктивним в автомобільних перегонах. Але не все так просто. Щоб брати участь у європейських кузовних чемпіонатах, машину готував знаменитий Lotus. За кермом спортивної Cortina були такі гонщики, як Джим Кларк і Джон Уітмор. Безпосередньо на фото показано Ford Cortina Super 1966 року випуску, який привезли на OldCarLand-2019. На територію України машина потрапила ще 1992 року, а нинішній власник помітив її на Волині. Авто оснащено 1,5-літровим мотором на 60 к. с. і 4-ступеневою механічною коробкою передач. Нижче додаю трохи технічних характеристик:
- Розміри (довжина/ширина/висота) – 4274/1588/1435 мм.
- Колісна база – 2489 мм.
- Компонування – переднє розташування двигуна, задній привід
- Максимальна швидкість – 132 км./год.
- Двигун – бензиновий карбюраторний
- Кількість циліндрів – 4
- Робочий об’єм – 1498 см³.
- Кількість клапанів – 8
Ford Sierra
Ford T
Цей Ford Model T 1923 року випуску, який я згадував у попередніх публікаціях, привертав просто шалену увагу. Адже на OldCarLand-2019 це був найстаріший автомобіль, що приїхав на фестиваль! Перша американська народна машина обладнана двигуном об’ємом 2896 см³. потужністю всього 20 к. с., але це все одно дозволяло розігнати її до 72 км./год. Конкретно екземпляр на фото належить автомобільному клубу “Фельдман Еко-парк”. Браво, чудова робота:
Ford A
А далі взагалі йде шок-контент – між Ford T вище і Ford A нижче лише два роки різниці, але наскільки вони різні! І стояли ці американські машини на OldCarLand-2019 поряд, щоб відвідувачі могли оцінити поступ часу на їхньому прикладі. Хоча з технічного боку це один і той же автомобіль з мотором об’ємом 2896 см³. потужністю 20 к. с. і максимальною швидкістю 72 км./год. Ще й привіз їх на фестиваль один і той же автомобільний клуб “Фельдман Еко-парк”:
Ford Crown Victoria
Ford Thunderbird
Друге покоління справжнього американського Ford Thunderbird вироблялося зовсім недовго – лише два роки протягом 1958-1960. Цей автомобіль недарма має таке яскраве забарвлення, та ще й у червоно-білих тонах. Саме у такий колір фарбувалося багато екземплярів моделі-конкурента – Chevrolet Corvette. Цією машиною Ford намагався відбити бажання покупців викладати гроші за Corvette. Насправді перше покоління Thunderbird виглядало далеко не так розкішно, як машина на фото – це була простіша і спортивніша машина. У той же час друге покоління повинно було бути статуснішим, а також розкішнішим. Треба визнати, ставка цієї компанії була виграшною – за той невеликий проміжок часу, коли виготовлялася модель, вона розійшлася тиражем у 200 000 екземплярів. Хоча з усіх тих тисяч в Україні таке авто лише одне – воно на фото і його можна було побачити вживу на OldCarLand-2019! За свій короткий вік Thunderbird вдалося здобути й доволі відомих прихильників, з-поміж яких варто виділити самого Джона Кеннеді. У велетенських 5,2 м. довжини цього купе дизайнерам вдалося вмістити чотиримісний салон, а також поважність і респектабельність поєднані з яскравістю. Між іншим, незабаром після цього авто, ті ж дизайнери створили неповторний Ford Mustang. Шкірою в салоні Thunderbird навіть тоді було важко когось здивувати, а от кондиціонер та радіо – дійсно технологічне на той час доповнення. Силовий агрегат на 7,0 л. потужністю 345 к. с. за допомогою 3-ступеневої автоматичної коробки передач міг розігнати цей корабель до 200 км./год. Далі трохи технічних характеристик:
- Розміри (довжина/ширина/висота) – 5217/1956/1427 мм.
- Колісна база – 2845 мм.
- Компонування – двигун спереду, задні ведучі колеса
- Тип двигуна – бензиновий карбюраторний
- Кількість циліндрів – 8
- Робочий об’єм – 7046 куб. см.
- Кількість клапанів – 16
Ford Mustang
А цей прекрасний Ford Mustang 1993 року випуску, на жаль, свого часу був недооцінений. Хоча, наприклад, модель, презентована на OldCarLand-2019, особливо гідна уваги. Адже під капотом цього американця встановлено 5,0-літровий V8, а машина відреставрована так, буцімто лише вчора полишила конвеєр заводу: