Осінній OldCarLand-2019 традиційно дав можливість відпочити і батькам, і їхнім дітям… і батькам від дітей. Адже для останніх проводилися заїзди на педальних машинках. А от батьки тим часом оглядали авто, що стартували в ретрораллі вулицями Києва, або ж насолоджувалися майстерним дрифтом, що проводився у звичному місці в дальньому кутку Музею авіації. Ну, і що казати, на фестивалі важко було залишитися голодним, бо ледь не з усіх точок віяло апетитними запахами. Тож поряд із купою фото з фестивалю, відвідувачі ще й були ситі. Як і я був ситий, і навіть перенасичений автівками Mercedes-Benz. Історію бізнес-класу взагалі можна було простежити буквально з 1938 року від моделі 230, що продовжується в різноманітних купе, седанах та універсалах кузовів W123 i W124. Історія ж нинішнього S-класу на фестивалі починалася з кузова W111 1963 року, продовжувалося в W108, сучаснішому W116 і закінчувалася легендарним кабаном W140. Усі ці машини ви можете побачити в підбірці нижче, а про деякі навіть прочитати. Тож приємного перегляду!
Перед оглядом цієї публікації пропоную також пробігтися по експозиції Mercedes-Benz із попереднього, весняного, OldCarLand-2019!
Mercedes-Benz 230
Зміст

Mercedes-Benz W123







Mercedes-Benz W124





Прекрасний зразок спортивної версії німецького Mercedes-Benz – E36 AMG 1995 року випуску – на OldCarLand-2019. Купе має мотор моделі M104 об’ємом 3,6 л. До елементів AMG, крім двигуна, належать цікавий обвіс, нестандартні колісні диски, вихлопна система, панель приладів та інші деталі:


Mercedes-Benz W111


Mercedes-Benz W108
Такі розкішні седани Mercedes-Benz W108 випускали протягом 1965-1972 років, а вперше показали на Франкфуртському автосалоні 1965. Ця модель разом із кузовом W109 була флагманською в модельному ряді німецького виробника. Хоча насправді машини були всього лише глибоко модернізованим попереднім поколінням у кузовах W111/W112. Кузов W109 відрізнявся від W108 лише збільшеною на 115 мм. колісною базою і саморегульованою пневмопідвіскою. Стилістику для нового покоління моделі продумав дизайнер з не надто хорошим прізвищем Поль Брак. Тим не менше, браку не було – конструктори свою роботу виконали якісно, тож машину добре сприйняли покупці не лише Німеччини, а й за її кордоном. Порівняно з попередником, W108 отримав нижчу поясну лінію, а, відповідно, і більшу площу засклення. Крім цього, на машині вперше почали встановлювати 14-дюймові колісні диски, а гальма всіх коліс зробили дисковими. На самому старті виробництва лінійка модифікацій складалася з трьох варіантів W108: 250S, 250SE й 300SE, а також однієї W109 – 300SEL. Силові агрегати встановлювалися непрості – всі були рядними “шістками” об’ємом від 2,5 до 3,0 л. Переломним став 1967 рік, коли під капотом седанів з’явився перший V8 на 6,3 л., до якого пізніше додалося ще два – на 3,5 і 4,5 л. За час виробництва загалом виготовили 383 361 екземпляр моделі W108/W109. А от на осінньому OldCarLand-2019 можна було насолодитися чудово відреставрованим W108 1968 року випуску:

Mercedes-Benz W116

Mercedes-Benz W126

Mercedes-Benz W140
