У той час, як українські жінки підсіли на турецькі серіали, їхні чоловіки все активніше користуються турецькою технікою. Мало хто звертає увагу, але на українських дорогах порівняно багато маленьких туристичних автобусів від турецької компанії Otokar. У світі виробник доволі відомий, тож на виставці Busworld-2017 він продемонстрував свій новий концепт.

Яким насправді бачать транспорт майбутнього, можна дізнатися у відео вище

Габарити нового перспективного автобуса, що отримав назву Inner City Transport Concept, складають 8,38 м. в довжину, 2,33 м. в ширину, а також 2,93 м. у висоту.

Busworld 2017, Cummins ISBE 4.5, Inner City Transport Concept, Otokar, ZF

Задні ліхтарі виконано у формі довгої неперервної світлодіодної смуги

Особливості дизайну автобуса від Otokar

Турецький автобус вирізняє незвичний стайлінг. Передусім виділяється химерна перфорована панель під лобовим склом і маленькі фари в передньому бампері. А от поворотники самотужки буде важко знайти, адже вони виконані у формі вигнутих світлодіодних ліній вздовж тієї ж таки перфорованої панелі. На перший погляд може здатися, що задньої оптики також немає, однак вона зроблена аналогічним чином: довга лінія світлодіодів спочатку спускається з однієї стійки даху до бампера, а потім, пройшовши вздовж нього, знову підіймається вгору на іншій стійці.

Busworld 2017, Cummins ISBE 4.5, Inner City Transport Concept, Otokar, ZF

Автобус має 21 місце для сидіння + 4 відкидних крісла

Місткість автобуса від Otokar

На відміну від багатьох автобусів таких невеликих розмірів, підлога Otokar вздовж усієї довжини є низькою. При цьому машина вміщує доволі значну кількість пасажирів – 21 сидячий. І це не враховуючи ще 4 відкидних сидіння. На пасажирів, що їдуть стоячи, відведено ще 35 місць. Треба визнати – показники непогані, адже загальна місткість у такому випадку складає 60 людей!

Busworld 2017, Cummins ISBE 4.5, Inner City Transport Concept, Otokar, ZF

Місце водія має звичне компонування, важіль МКП під рукою

Силовий агрегат Otokar Inner City Transport Concept

На концепті Inner City Transport Concept встановлено традиційний турбодизельний двигун марки Cummins ISBE 4.5 відповідно на 4,5 л. Його потужність нормальна і не вражає – 145 к. с. за 2300 об./хв. Та й механічна 6-ступенева КПП, навіть для такого класу автобусів, вже не вважається нормою, однак виготовлена компанією ZF. Хоча саме це може сприяти появі автобусів на ринку України…