У цій публікації ми підібрали максимум новинок з фестивалю OldCarLand-2016, що пройшов 30 вересня-2 жовтня. Серед них було багато ексклюзивних і просто цікавих та гарних автомобілів.
Творці цього баггі описують його як Buggy Clan Show Time for Rock Crawling, з чим важко не погодитися, враховуючи його гігантські колеса і відсутність яких-небудь звісів. Всюдихід оснащено двигуном V8 на 4,27 л. зкомпонованим з 4-ступеневою механічною коробкою передач і повним приводом:
Організатори стверджували, що цей ЛуАЗик збережений в оригінальному стані, хоча рівень тюнінгу видно наочно: додаткові фари, інші диски й шини, специфічний “кенгурятник”, сучасні сидіння та деякі інші:
Одне Audi привернуло увагу своєю скромною і прихованою агресією. Підійшовши ближче, я зрозумів, що не помилився, адже на цьому Audi V8 встановлено 4,2-літровий мотор, що працює в парі з 6-ступеневою механікою:
Напевно хтось уже бачив цей кумедний автомобільчик, обклеєний матеріалом, що зовні нагадує траву. Насправді це китайський електромобіль, який фактично став першим більш-менш масовим китайським електромобілем на території України. Щоправда, за 4 роки експлуатації запас його пробігу суттєво впав. Якщо початково він складав близько 100 км., то нині без дозарядки машина може проїхати близько 30 км.:
Фанати американського автопрому вирішили освіжити вже дещо нуднуватий вигляд стандартного Chrysler LHS, надавши йому нового відтінку, поставивши хромовані колісні диски і доробивши передній бампер. Нового стилю надали і… вирішили продати. Так, ця машина теж виставлялася на продаж:
На фестиваль приїхав ексклюзивний пікап Dodge Ram SRT 10, який має двигун від самого Dodge Viper – V-подібну “десятку” об’ємом 8,3 л. з потужністю 550 к. с. і крутним моментом 750 Нм. До речі, цей автомобіль також виставлявся на продаж із ціною 29 000$:
Цей Fiat 126 потрапив до України у 1989 році, однак повну реставрацію йому провели лише у 2016:
Ця Honda Civic відрізнялася не лише тим, що її хазяїн дбайливо пофарбував та перешив салон. Також він поставив розварені колеса, обладнав гвинтову підвіску, поставив кастом-вихлоп. Крім цього, внаслідок робіт над підвіскою кліренс став складати всього лише 2 см.:
Спостерігався також грамотний і симпатичний тюнінг, зокрема, цього Hyundai Getz, про власника якого і про саму машину можна дізнатися більше за хештегом #DarkMamont:
Було на фестивалі місце також і для комерції, але якої! На осінньому OldCarLand-2016 презентували розробку болотохода для справжніх чоловіків. Так, він має шини низького тиску і може навіть плавати. Його изначною особливістю є те, що навіть у воді болотохід з чотирма пасажирами на борту не замочує підлогу салону. Машина також оснащена тяговим пристроєм King 4WD 4000 Lbs, який можна встановити або спереду, або ззаду. Також допускається встановлювання електро- або бензинового двигуна, щоб пришвидшити рух на воді. Творці автомобіля вважають, що він чудово підійде любителям оффроуд, мисливства, риболовлі або просто для прокладки трофійних трас. Нижче технічні характеристики:
Рама/кузов – рама з інтегрованим каркасом кузова, саморобні.
Двигун – 2-циліндровий, бензиновий, 0,8 л.
Об’єм паливного бака – 22 л.
Витрати пального – 2 л./год.
Запалювання – електронне.
Міст передній – полегшений з блокуванням.
Міст задній – полегшений, з блокуванням Lock Right і посиленими піввісями.
КПП – 4-ступенева.
Колісні диски – саморобні, конусні, безкамерні.
Колеса – 1300х530х533 (51 дюйм х 21 дюйм х 21 дюйм), безкамерні.
Гальма – гідравлічні, трансмісійні.
Підвіска – стійки з пружинами з плаваючими сайлент-блоками.
Рульове управління – гідрооб’ємне.
Максимальна швидкість на суші – 55 км./год.
Максимальна швидкість на воді – 2-4 км./год.
Вага – 950 кг.
Кількість місць + вантажопідйомність – 4 людини + 100 кг.
Найцікавіше те, що подібну машину вам можуть змацструвати під індивідуальне замовлення:
На фестивалі був присутній Nissan Skyline R32 GT-S, який завезли на українську території ще у 2001 році, хоча нинішній власник придбав його лише в 2013. На одометрі загалом 302 000 км., хоча по Україні він накатав лише 122 000 км. Машина задньопривідна і має незвичайний двигун – бензиновий рядний 6-циліндровий 2,0-літровий з 24 клапанами моделі RB20DE зкомпонований з автоматичною коробкою передач. Із заводу автомобіль має систему HICAS – активного підрулювання задніх коліс. Нестокові в автомобілі амортизатори KYB Exel-G, пружини H&R-40, глушник HKS Hi Power, 4-поршневі гальма Sumitomo (Brembo), диски Enkei RPF1 з гумою 205/50 / 225/45 R17, проставки Vector 5*114.3-5*114.3 20 mm/25 mm, кермо Nardi, також трохи доопрацьовані пороги. Просто таки якийсь персонаж із симулятора Need For Speed:
Цей акуратний Opel Kadett C не лише експонувався, але й пропонувався на продаж. Так, поступово, маленькими кроками, в Україні починає формуватися ринок ретроавтомобілів:
Надзвичайно приємно, що на фестиваль приїжджають і такі розкішні американські автомобілі 1930-х рр. Цей Packard належав до напевно найпрестижнішої автомобільної марки США, машини якої виготовлялися з 1899 до 1962 років:
Посеред класичних радянських автомобілів скромно стояв цей монументальний американський седан початку 1990-х. Це Pontiac Bonneville II 3.8i V6. На жаль, його стан був не найкращим: фари і лобове скло мали багато тріщин. Однак це аж ніяк не вплинуло на красу цієї машини. Вочевидь власник цього авто стомився від такої екзотики, оскільки Pontiac продавався. А ми ж подамо ТТХ цього колись розкішного авто:
Кількість дверей – 4
Кількість місць – 5
Довжина – 5107 мм.
Ширина – 1892 мм.
Висота – 1415 мм.
Колісна база – 2815 мм.
Колія передня – 1545 мм.
Колія задня – 1547 мм.
Кліренс – 140 мм.
Мінімальний об’єм багажника – 506 л.
Споряджена маса автомобіля – 1565 кг.
Діаметр розвороту – 9,9 м.
Розташування двигуна – спереду, поперек
Об’єм двигуна – 3791 куб. см.
Розташування циліндрів – V-подібне
Кількість циліндрів – 6
Хід поршня – 86,36 мм.
Діаметр циліндра – 96,52 мм.
Ступінь стиснення – 9
Кількість клапанів на циліндр – 2
Система живлення – розподілене впорскування
Потужність – 172 к. с./4800 об./хв.
Крутний момент – 298 Нм./3200 об./хв.
Тип пального – А-92
Привід – передній
Кількість передач в АКПП – 4
Передавальне відношення головної пари – 2,84
Передня підвіска – амортизаційні стійки
Задня підвіска – гвинтова пружина
Передні гальма – дискові вентильовані
Задні гальма – барабанні (гальмівна система з ABS)
Тип рульового управління – шестерня-рейка (з гідропідсилювачем керма)
Об’єм паливного бака – 68 л.
Максимальна швидкість – 190 км./год.
Витрати пального (міський/заміський цикл) – 16/10 л./100 км.
Розмір шин – 215/65 R15
Поколінню 1990-х було особливо приємно підійти до стенду майстерні Vintage Motors, яка представила колись відому усім маршрутку RAF-2203. Її реставрація була закінчена зовсім недавно – у 2015 році. Свого часу цей мікроавтобус вагонного компонування був наймасовішим радянським транспортним засобом для пасажирських перевезень. Не останню роль у цьому відіграв тривалий строк випуску моделі на Ризькій автомобільній фабриці – з 1976 до 1997 року. Але не лише пасажирськими перевезеннями запам’ятався цей невеличкий мікроавтобус – його використовували і як службовий транспорт, карети швидкої допомоги, різноманітні відомчі автомобілі. Однак цей чудовий автомобіль у приватну власність чомусь не продавався аж до розпаду СРСР, що було дуже типово. Кузов був несучим, цільнометалевим, підлога в салоні зроблена з вологостійкої фанери. На жаль, більшість агрегатів задля економії використовувалися від ГАЗ-24, однак передня підвіска і рульове управління були власної розробки, що вже суттєво виділяло цю машину як на той час. Далі трохи технічних характеристик, наданих самою майстернею Vintage Motors:
Кількість місць – 11
Довжина/Ширина/Висота – 4980/2035/1970 мм.
Споряджена/повна маса – 1815/2710 кг.
Тип двигуна – бензиновий, карбюраторний, верхньоклапанний, рядний (85 к. с.).
Коробка передач – механічна чотириступенева.
Передня підвіска – незалежна важільна на витих пружинах з телескопічними амортизаторами і стабілізатором поперекової стійкості.
Задня підвіска – залежна на напівеліптичних ресорах з телескопічними амотризаторами.
Гальма – барабанні, з двома незалежними контурами приводу і двома гідровакуумними підсилювачами.
Шини – камерні, роміром 185/82R15.
Витрати пального – 11,8 л./100 км.
Максимальна швидкість – 120 км./год.
Майстерня OldCarService – співорганізатор фествалю – серед інших своїх автомобілів представила цю Skoda 100. Машина виготовлялася на той час у Чехословаччині і мала задньомоторне компонування. Це перший автомобіль-мільйонник Skoda, адже їх було випущено 1 079 708. Далі трохи інформації про автомобіль від майстерні:
Максимальна швидкість – 110 км./год.
Витрати пального – 7 л./100 км.
Об’єм двигуна – 1,0 л.
Потужність – 45 к. с.
Роки випуску – 1969-1977.
На осінній OldCarLand-2016 приїхала і ця симпатична Subaru Impreza, яка свого часу була іконою молоді та й досі нею лишається. машина має так званий custom-кузов із розширеними крилами:
Щоб машина дарма не стояла в гаражі, власник цього Wartburg вирішив отримати з неї хоча б якийсь зиск, показавши на фестивалі та виставивши на продаж за символічну суму в 13 000 грн. Автомобіль по-своєму дуже цікавий, наприклад, мотор тут стоїть вже карбюраторний 4-циліндровий від VW Golf 1.3 з автопідсосом. Двигун зкомпоновано з механічною 4-ступеневою коробкою передач, а потужність передаєтсья на передню вісь. Цікаво, що цей автомобіль ще належить до старої школи і має рамний кузов. Попри не найкращий стан цей Wartburg приїхав своїм ходом, тож той, хто хоче покопирсатися в доволі екзотичній машині зможе скористатися можливістю:
Автомобілі з минулого, весняного OldCarLand-2016 ви можете переглянути за цим покликанням.