У Херсоні минулого року були помічені ремонтники доріг для авто, що працювали за “новітніми” європейськими технологіями. Опису цієї технології, якій піддавалася нещасна дорога, слід надати більше уваги.
Процедура пекельного ремонту дороги
- Робітники, брудні й злі, як чорти, розкидали щось схоже одночасно на глину і відсів по ямках дороги.
- Розкидали вони цю пекельну суміш з доісторичного трактора.
- За цією процесією йшла інша, котра зі ще древнішого, ніж трактор, відра забризкувала ці ямки.
- Завершував цю ходу трохи молодший мінікаток, який з усіх сил старався вирівняти те, що натворили “папєрєднікі”.
Правда, чимось змахує на бюджетний сценарій триллера про пекло?
Хоча таку пекельну технологію язик не повертається назвати бюджетною, бо методику розкидання, напевно, обрали дорогу. Адже одну відремонтовану таким чином ямку мерія оцінила як мінімум в $200. Хоча після подібного ремонту, вона виглядає як дорога 2009 року востаннє ремонтована.
Кількість же працівників настільки невиправдано велика, що складається таке враження, буцімто всьому складу мерії довелося забезпечити всіх своїх бідних родичів хоч якоюсь роботою.
Тішить хоча б те, що ремонтували не в дощ і не в сніг, що стало вже буденним явищем.
Цей ремонт став схожим на епідемію, оскільки нещодавно його помітили і в столиці. Хоча слід відмітити, що транспорт був новішим, а робітники мали презентабельніший вигляд і кількість їхня значно менша. Напевно, в київській мерії значно менше “бідних родичів”.
Приклад ремонту доріг, водночас хороший і поганий, у відео нижче. Чому так – здогадайтеся самі:
Не лише ремонтники, але й аграрії псують українські дороги. Який між ними зв’язок – читайте тут!