Peugeot 2008 приваблює в першу чергу дизайном. Хоча, мушу зізнатися, із самого початку машина мені не надто сподобалася – якось простувато виглядає. Зовсім інше враження склалося під час тест-драйву – мені несподівано сподобався стиль цього кросовера. Звісно, моя думка дуже суб’єктивна, однак неймовірна популярність машини в Європі явно свідчить про хороший баланс споживацьких характеристики, у тому числі й зовнішньої привабливості.

Характерною рисою Peugeot 2008 являється сходинка на даху, покликана збільшити простір для голови задніх пасажирів усередині
Силові агрегати Peugeot 2008
Мені на тест-драйв дістався Peugeot 2008 з бензиновим турбодвигуном 1,2 л. на 3 циліндри, 110 к. с. з автоматом. В Україні цей компактний кросовер можна ще замовити з атмосферною версією на 82 к. с. і механічною коробкою передач. Менеджер автосалону також повідомив і про 130-сильну версію, однак 2008 її позбавлений. Натомість такий невеликий за об’ємом мотор стоїть на нинішньому флагмані кросоверного модельного ряду Peugeot – 5008. Подейкують, що подібний двигун не надто відчувається на важкій машині. Що ж, мені не вдалося це перевірити – машина не пропонувалася для випробувань.

Передню частину Peugeot 2008 французи ще більш-менш доопрацювали, а от задок досі, як на мене, залишається занадто пісним
Підвіска Peugeot 2008 складно назвати еталоном комфортності. Серію дрібних нерівностей вона передає аж надто чітко. А от великі ями ковтає навдивовижу гарно: після постійної вібрації на українській дорозі такої комфортної роботи в екстремальних випадках від неї не очікуєш. З іншого боку, суб’єктивно старша модель Peugeot 3008 жорсткіша.

Навіть у стандартній комплектації Peugeot 2008 ручки дверей оздоблені лакованим пластиком, а підлокітник обшитий тканиною

Передні сидіння Peugeot 2008 мають розвинену бокову підтримку, а передня панель оздоблена пластиком під карбон
Щодо кліренсу Peugeot 2008 офіційної інформації немає, однак представники салону власноруч міряли його під захистом двигуна – отримали цифру 180 мм., що дуже непогано для компактного кросовера. Та що важливіше – цей же захист не є українською опцією, яку пропонує салон, він іде з заводу на всіх машинах.

Менеджер автосалону стверджував, що кліренс Peugeot 2008 під заводським захистом двигуна складає 180 мм. Доволі суттєвий показник, хоча він не є заводським, це вимірювання вже в Україні
Комплектація Peugeot 2008
За містом на Peugeot 2008 буде зручно їхати, оскільки в топовій комплектації він уже оснащений круїз-контролем. Однак усі комплектації цього кросовера тією чи іншою мірою подібні одна до одної і відрізняються лише легкосплавними дисками, панорамним дахом, навігацією, системою Grip Control, а також задніми камерою та парктроніком. Тобто, грубо кажучи, в Україні комплектації лише дві. З іншого боку, на українському ринку не можна замовити шкіряний салон. Так виявилося, що завод вважає зайвою цю опцію з маркетингової точки зору. Так само ми не можемо замовити механіку з дизелем, лише з бензином. Більше того, ще донедавна в нас можна було зустріти лише автомат або робот із бензином, механіку почали везти не так давно. Ще раніше був і бензиновий двигун 1,6 л. На західному ж ринку комплектацій значно більше.
Раніше в Україні були й простіші комплектації без центрального екрану мультимедійки. Сучасні реалії такі, що український ринок більше споживає автомобілів з автоматами. Навіть компактний Peugeot 108 іде переважно з роботом. Західний же ринок звертає уваги на механіку, навіть якщо говорити про жінок і молодь. Те ж стосується й старших моделей 3008 і 5008 з механікою.

До простору на задньому ряді Peugeot 2008 питань не виникає, а от подушка дивана видається пласкуватою
Дизельні мотори з механічною коробкою мав і хетчбек Peugeot 208. Однак навіть для нього наразі такий варіант недоступний.
Менеджер Peugeot також стверджував, що ця модель може привабити і якістю антикорозійної обробки, адже гарантія на кузов складає 12 років.
З-поміж конкурентів моделі можна назвати Renault Captur, Nissan Juke, а також Suzuki Vitara, Mazda CX-3, частково Suzuki SX4.
Вартість топової комплектації Peugeot 2008 2018 року становить наразі 575 000 грн. Дешевша комплектація з механікою коштує 430 200 грн. Причому базове оснащення виглядає дуже привабливо не лише за рахунок ціни, а й за рахунок таких опцій як підігрів сидінь, датчики дощу та світла, двозонний клімат-контроль, 6 подушок безпеки, система курсової стійкості, протитуманні фари, електросклопідйомники з автоматичним режимом, електропривід дзеркалець, які складаються, система Grip Control, легкосплавні диски, система Start/Stop і парктронік.
Гарантія на Peugeot 2008 складає 2 роки без обмеження пробігу.

Об’єм багажного відділення Peugeot 2008 складає близько 400 л., чого має більш, ніж вистачити для середньої сім’ї
Повна комплектація базового Peugeot 2008 1.2 PureTech на 82 к. с. у комплектації Active:
- Протитуманні фари
- Круїз-контроль з обмежувачем швидкості
- Фронтальні та бокові подушки безпеки водія і переднього пасажира
- Шторки безпеки
- Імобілайзер
- Центральний замок
- Дистанційний ключ
- ABS (антиблокувальна система гальм)
- ASR (електрорегулювання гальмівних зусиль)
- AFU (система допомоги під час екстреного гальмування)
- ESP (система динамічної стабілізації)
- Hill Assist (допомога під час старту вгору)
- LED ходові вогні
- Автоматичне вмикання аварійної сигналізації під час різкого гальмування
- Електропідсилювач керма
- Двозонний клімат-контроль
- Бортовий комп’ютер
- Відображення на дисплеї температури зовнішнього повітря
- Задній парктронік
- Додаткове тонування скла задніх дверей і багажного відділення
- Датчик дощу і світла
- Індикатор пристібнутих пасків безпеки
- Передні й задні електросклопідйомники
- Електродзеркальця з підігрівом і функцією складання
- Сидіння водія, що регулюється по висоті
- Кишені в дверях
- Сенсорний 7-дюймовий екран
- Радіоприймач
- 6 динаміків
- USB-порт
- Функція Bluetooth
- Мультифункціональне кермо
- Колонка керма, що регулюється за висотою і глибиною
- Запасне колесо (докатка)
- Металевий захист двигуна
- Корпус зовнішніх дзеркалець заднього огляду пофарбований в колір кузова
- Спинка заднього сидіння, що складається в пропорції 1/3-2/3
- Два кріплення Isofix на задньому ряді
- Три підголівники заднього ряду
- Сталеві 16-дюймові диски.
Незабутні враження залишає й абсолютно новий Peugeot 508, який знову розірвав усі рамки й обіцяє бути надзвичайно популярним!
Поряд із Peugeot 2008 стояв унікальний для нашої країни класичний Peugeot 203!