Peugeot 2008 приваблює в першу чергу дизайном. Хоча, мушу зізнатися, із самого початку машина мені не надто сподобалася – якось простувато виглядає. Зовсім інше враження склалося під час тест-драйву – мені несподівано сподобався стиль цього кросовера. Звісно, моя думка дуже суб’єктивна, однак неймовірна популярність машини в Європі явно свідчить про хороший баланс споживацьких характеристики, у тому числі й зовнішньої привабливості.
Силові агрегати Peugeot 2008
Мені на тест-драйв дістався Peugeot 2008 з бензиновим турбодвигуном 1,2 л. на 3 циліндри, 110 к. с. з автоматом. В Україні цей компактний кросовер можна ще замовити з атмосферною версією на 82 к. с. і механічною коробкою передач. Менеджер автосалону також повідомив і про 130-сильну версію, однак 2008 її позбавлений. Натомість такий невеликий за об’ємом мотор стоїть на нинішньому флагмані кросоверного модельного ряду Peugeot – 5008. Подейкують, що подібний двигун не надто відчувається на важкій машині. Що ж, мені не вдалося це перевірити – машина не пропонувалася для випробувань.
Підвіска Peugeot 2008 складно назвати еталоном комфортності. Серію дрібних нерівностей вона передає аж надто чітко. А от великі ями ковтає навдивовижу гарно: після постійної вібрації на українській дорозі такої комфортної роботи в екстремальних випадках від неї не очікуєш. З іншого боку, суб’єктивно старша модель Peugeot 3008 жорсткіша.
Щодо кліренсу Peugeot 2008 офіційної інформації немає, однак представники салону власноруч міряли його під захистом двигуна – отримали цифру 180 мм., що дуже непогано для компактного кросовера. Та що важливіше – цей же захист не є українською опцією, яку пропонує салон, він іде з заводу на всіх машинах.
Комплектація Peugeot 2008
За містом на Peugeot 2008 буде зручно їхати, оскільки в топовій комплектації він уже оснащений круїз-контролем. Однак усі комплектації цього кросовера тією чи іншою мірою подібні одна до одної і відрізняються лише легкосплавними дисками, панорамним дахом, навігацією, системою Grip Control, а також задніми камерою та парктроніком. Тобто, грубо кажучи, в Україні комплектації лише дві. З іншого боку, на українському ринку не можна замовити шкіряний салон. Так виявилося, що завод вважає зайвою цю опцію з маркетингової точки зору. Так само ми не можемо замовити механіку з дизелем, лише з бензином. Більше того, ще донедавна в нас можна було зустріти лише автомат або робот із бензином, механіку почали везти не так давно. Ще раніше був і бензиновий двигун 1,6 л. На західному ж ринку комплектацій значно більше.
Раніше в Україні були й простіші комплектації без центрального екрану мультимедійки. Сучасні реалії такі, що український ринок більше споживає автомобілів з автоматами. Навіть компактний Peugeot 108 іде переважно з роботом. Західний же ринок звертає уваги на механіку, навіть якщо говорити про жінок і молодь. Те ж стосується й старших моделей 3008 і 5008 з механікою.
Дизельні мотори з механічною коробкою мав і хетчбек Peugeot 208. Однак навіть для нього наразі такий варіант недоступний.
Менеджер Peugeot також стверджував, що ця модель може привабити і якістю антикорозійної обробки, адже гарантія на кузов складає 12 років.
З-поміж конкурентів моделі можна назвати Renault Captur, Nissan Juke, а також Suzuki Vitara, Mazda CX-3, частково Suzuki SX4.
Вартість топової комплектації Peugeot 2008 2018 року становить наразі 575 000 грн. Дешевша комплектація з механікою коштує 430 200 грн. Причому базове оснащення виглядає дуже привабливо не лише за рахунок ціни, а й за рахунок таких опцій як підігрів сидінь, датчики дощу та світла, двозонний клімат-контроль, 6 подушок безпеки, система курсової стійкості, протитуманні фари, електросклопідйомники з автоматичним режимом, електропривід дзеркалець, які складаються, система Grip Control, легкосплавні диски, система Start/Stop і парктронік.
Гарантія на Peugeot 2008 складає 2 роки без обмеження пробігу.
Повна комплектація базового Peugeot 2008 1.2 PureTech на 82 к. с. у комплектації Active:
- Протитуманні фари
- Круїз-контроль з обмежувачем швидкості
- Фронтальні та бокові подушки безпеки водія і переднього пасажира
- Шторки безпеки
- Імобілайзер
- Центральний замок
- Дистанційний ключ
- ABS (антиблокувальна система гальм)
- ASR (електрорегулювання гальмівних зусиль)
- AFU (система допомоги під час екстреного гальмування)
- ESP (система динамічної стабілізації)
- Hill Assist (допомога під час старту вгору)
- LED ходові вогні
- Автоматичне вмикання аварійної сигналізації під час різкого гальмування
- Електропідсилювач керма
- Двозонний клімат-контроль
- Бортовий комп’ютер
- Відображення на дисплеї температури зовнішнього повітря
- Задній парктронік
- Додаткове тонування скла задніх дверей і багажного відділення
- Датчик дощу і світла
- Індикатор пристібнутих пасків безпеки
- Передні й задні електросклопідйомники
- Електродзеркальця з підігрівом і функцією складання
- Сидіння водія, що регулюється по висоті
- Кишені в дверях
- Сенсорний 7-дюймовий екран
- Радіоприймач
- 6 динаміків
- USB-порт
- Функція Bluetooth
- Мультифункціональне кермо
- Колонка керма, що регулюється за висотою і глибиною
- Запасне колесо (докатка)
- Металевий захист двигуна
- Корпус зовнішніх дзеркалець заднього огляду пофарбований в колір кузова
- Спинка заднього сидіння, що складається в пропорції 1/3-2/3
- Два кріплення Isofix на задньому ряді
- Три підголівники заднього ряду
- Сталеві 16-дюймові диски.
Незабутні враження залишає й абсолютно новий Peugeot 508, який знову розірвав усі рамки й обіцяє бути надзвичайно популярним!
Поряд із Peugeot 2008 стояв унікальний для нашої країни класичний Peugeot 203!