Погодьтеся, не кожного дня можна зустріти ретроавто, якщо взяти до уваги нашу бідну на автомобільну історію країну із сірими містами, невихованими людьми (виняток становлять лише декілька західних регіонів) та низькою освіченістю населення. Саме тому неймовірно дивує, коли заходиш у звичайнісінький невеличкий автосалон, а там стоїть класичний автомобіль. Та ще й рідкісний. Та ще й 1949 року…
Мова про Peugeot 203. Судячи з усього, автосалон, у нашому випадку це дилер Peugeot – Ілта, є повноправним власником автомобіля, придбавши його ще 2005 року в якогось колекціонера. На той момент машина була в не надто гарному стані. Деяких деталей не вистачало, тож докуповувати їх доводилося у тих же колекціонерів. Звісно, не українських, а в закордонних, оскільки навіть компанія Peugeot не могла їх надати. Окрема майстерня займалася реставрацією авто кілька років. У автосалоні запевняють, що стан машини зараз практично не відрізняється від того, який авто мало 60 років, під час сходження з конвеєру. Однак за детальнішого огляду видно, що деякі гумові деталі, переважно зовні, потріскані й відживають своє. А от решта справді розкішна…
Технічні характеристики Peugeot 203 1949 року
- Тип кузова – седан
- Габарити (довжина/ширина/висота), мм. – 4350/1620/1500
- База, мм. – 2580
- Колія передня/задня, мм. – 1320/1320
- Споряджена маса, кг. – 910
- Об’єм баку, л. – 50
- Тип дигуна – бензиновий карбюраторний
- Кількість циліндрів – чотири
- Об’єм двигуна, куб. см. – 1290
- Потужність, к. с. / об./хв. – 42 / 4500
- Тип приводу – задній
- КПП – механічна чотириступенева
- Гальма передні/задні – барабанні/барабанні
- Підвіска передня/задня – незалежна/залежна
- Шини – 6,00-16
- Максимальна швидкість – 115 км./год.
- Витрата пального, траса/місто, л./100 км. – 7,5/9
Загалом цей Peugeot 203 може придбати будь-хто, якщо в кишені лежать зайві 698 000 грн. 🙂
А насправді приїздили ми в автосалон “Ілта” задля того, що випробувати компактний французький кросовер Peugeot 2008!