Навіть знаючи на очі усі електромобілі й гібридні авто в Україні, все одно дивуєшся, як багато їх уже можна зібрати в одному приміщенні, йдеться звісно ж про весняну виставку Plug-in Ukraine 2017, що відбулася у Києві. Причому автомобілі були абсолютно різного характеру – від преміальних до простих народних, які вже замовляють приватні підприємства для обслуговування своїх потреб. Нижче розповімо про них.

BMW i3 REX

Презентований BMW i3 REX виявився набагато просторішим всередині, ніж здається зовні. Його технічні характеристики такі:

  • витрата пального на 100 км. у комбінованому циклі – 0,6 л.;
  • викиди CO2 у комбінованому циклі – 12 г./км.;
  • витрата електроенергії у комбінованому циклі – 11,3 кВт/год. / 100 км.;
  • максимальна швидкість – 150 км./год.;
  • розгін з місця до 100 км./год. – 8,1 с.
Plug-In-Ukraine-2017, BMW i3 REX

BMW i3 REX

Час зарядження та запас ходу:

  • 0-80%: надшвидке (125 А, АС 50 кВт)/ швидке (32 А, АС 7,4 кВт)/ стандартне (16 А, Ас 3,7 кВт) – 0,7/3,8/7,5 год.;
  • 0-100%: надшвидке (125 А, АС 50 кВт)/ швидке (32 А, АС 7,4 кВт)/ стандартне (16 А, АС 3,7 кВт) – 1,3/4,8/9,8 год.;
  • пробіг на електротязі (NEDC) – 240 км.;
  • пробіг на електротязі (customer-oriented) – 220 км.;
  • ємність Li-Ion батареї високої напруги – 27,2 кВт/год.
Plug-In-Ukraine-2017, BMW i3 REX

BMW i3 REX. Передній ряд

Двигун: синхронний електричний двигун BMW.

Колісні диски: 19” легкосплавні диски BMW Star-spoke style 427 із шинами змішаного типу BMW Efficient Dynamics: передні – 5Jх19, 155/70 R19; задні – 5,5Jх19, 175/60 R19.

Безпека: подушки безпеки для водія і переднього пасажира; кріплення для дитячих сидінь ISOfix; інтелектуальна система пасивної безпеки.

Кузов і зовнішнє обладнання: галогенові фари дальнього і ближнього світла з регулюванням рівня світлового променя; система допомоги при паркуванні (PDC) заднім ходом; зовнішні дзеркальця Black High-gloss з інтегрованим світлодіодним покажчиком повороту.

Внутрішнє обладнання: дизайн інтер’єру Atelier (комбіноване оздоблення сидіння текстилем ‘Neutronic’ Aragats Grey, текстильна акцентована вставка BMW i Blue основи сидінь біля дверей, оздоблена текстилем кольору Aragats Grey карта дверей, панель приладів чорного кольору, панелі салону кольору Andesite Silver matt, шкіряне оздоблення керма чорного кольору з контрастною кільцевою вставкою BMW i Blue, стеля кольору Carum Spice Grey, чорний колір інтер’єру); перемикач автоматичної трансмісії, розташований на колонці керма (три режими їзди); електромеханічне стоянкове гальмо; кабель для заряджання автомобіля; контролер iDrive; регулювання колонки керма по нахилу і вильоту; спинка заднього сидіння, що складається в пропорції 50:50; кондиціонер із функцією рециркуляції і мікрофільтром; радіо Professional з 6,5-дюймовим монітором роздільною здатністю 800х480 пікселів і роз’ємами AUX-in, USB, а також Bluetooth; панель приладів з видовженим монітором на 5,7 дюйми; кнопка Start/Stop для запуску і зупинки двигуна; центральний замок з електронним імобілайзером.

Опційне обладнання:

колір кузова Capparis White з акцентованою вставкою BMW i Blue; болти-секретки для коліс; індикатор тиску в шинах; велюрові килимки; знак аварійної зупинки і аптечка; підігрів передніх сидінь; оздоблювальні планки салону з цінної породи дерева Eucalyptus matt; світлодіодні фари; пакет допомоги паркування Park Assistant (камера заднього огляду, система допомоги при паркуванні й переднім ходом, активна система допомоги при паркуванні Park Assistant); пакет Comfort (мультифункціональна система на кермі, дзеркальця заднього огляду з автоматичним затемненням, передній підлокітник, пакет для зберігання речей, датчик дощу і освітлення, автоматичний 2-зонний клімат-контроль, круїз-контроль з функцією гальмування).

Plug-In-Ukraine-2017, BMW i3 REX

BMW i3 REX. Задній ряд

Hyundai Ioniq

Hyundai Ioniq Electric

Hyundai Ioniq скоріше не автомобіль, а платформа, на якій створили три авто з різними силовими агрегатами. Спільне у них лише одне – у будь-якому з випадків задіяно електромотор. Таким чином корейський бренд входить у нішу електрифікованих авто на рівні з іншими іменитими автовиробниками. На виставці було презентовано два варіанти, модифікацію Ioniq Plug-in Hybrid вирішили не показувати, щоправда, у неї й показники запасу ходу на одному електромоторі не рекордні – лише 50 км. Перевагою такого силового агрегата є те, що батарею можна заряджати примусово від зовнішнього джерела живлення. Водночас звичніший Ioniq Hybrid, обладнаний бензиновим і електродвигуном з високим крутним моментом, оснащений спортивною 6-ступеневою коробкою з подвійним зчепленням, що дозволяє не лише економити пальне, а й отримувати задоволення від їзди. У той же час Ioniq Electric має потужний електромотор, який отримує енергію від літій-іонного полімерного акумулятора підвищеної ємності, що дозволяє автомобілю долати відстань у 280 км. до повної розрядки.

Plug-In Ukraine 2017, Hyundai Ioniq electric

Hyundai Ioniq Electric

Зовні автомобіль відрізняється нетиповим дизайном. З іншого боку, його форми загалом не вибиваються з фірмового стилю компанії Hyundai. Кожен елемент витончений, неначе перед нами якийсь французький або італійський автомобіль. Але усі лінії підпорядковані тому, щоб у кінцевому підсумку автомобіль з’їдав якомога менше пального. Зокрема, це стосується спеціально розроблених для моделі легкосплавних дисків. Щоб додати автомобілю незвичності, панель решітки зробили контрастною, в інший тон; відповідно до сучасних тенденцій фари на Hyundai Ioniq світлодіодні, так само, як і денні ходові вогні в бампері; по низу бампера встановили спідничку мідного кольору, за рахунок чого автомобіль добре впізнаваний.

Plug-In Ukraine 2017, Hyundai Ioniq Electric

Hyundai Ioniq Electric. Передній ряд

Hyundai Ioniq Electric репрезентує собою бачення компанією Hyundai автомобілів майбутнього. І майбутнього, позбавленого шкідливих викидів. Так, автомобіль абсолютно безпечний для навколишнього середовища. При цьому машина надзвичайно продумана, адже навіть коефіцієнт аеродинамічного спротиву складає лише 0,24. А п’ять посадкових місць роблять машину зручною і практичною у щоденному використанні. Заряджається Hyundai Ioniq Electric або стандартним зарядним пристроєм типу АС-5-контактний, або ж пристроєм швидкої зарядки DC. Світлодіодні фари на такій машині – це не лише краща видимість, але й менше споживання електроенергії. На автомобіль встановлюють спеціальний адаптивний інтелектуальний круїз-контроль, датчик якого захований за емблемою марки на решітці. Також Hyundai Ioniq Electric оснащено двома портами для зарядки. Перший використовується, коли авто заряджається від побутової мережі або від стандартної зарядки. А другий порт пристосований для швидких зарядок, коли 80% енергії накопичується вже за 23 хвилини.

Plug-In Ukraine 2017, Hyundai Ioniq Electric

Hyundai Ioniq Electric. Задній ряд

Силовий агрегат Hyundai Ioniq Electric повністю безшумний. Його високий крутний момент дозволяє вже зі старту відчути гарну динаміку прискорення. Плавність ходу й інші системи можна регулювати за допомогою інтелектуальних налаштувань режимів Eco, Normal i Sport. Не забули й про рекуперацію енергії під час їзди накатом. Із самих назв режимів зрозуміло, що в Eco силовий агрегат зорієнтований на максимально ефективне використання енергії, в той час як Sport дозволяє додати ще 30 Нм крутного моменту – до 295 Нм загалом. Навіть ефективністю рекуперації можна керувати за допомогою спеціальних пелюстків за кермом. А керування трансмісією винесено на нестандартний пульт. Розміщені одразу перед підлокітником кнопки згруповані у спеціальний блок: D – відповідає за режим Драйв, N – нейтраль, R – увімкнення задньої передачі, P – паркінг.

Оскільки Hyundai Ioniq  – електромобіль, то й усі системи зорієнтовані на нівеляцію його слабкої сторони – дальності пробігу. Так, акумулятор виконали максимально легким і компактним ємністю 28 кВт/год. Розміщений під дном автомобіля, він також сприяє нижчому центру ваги і кращій керованості. Завдяки цьому максимальна потужність електромотора досягає 98 кВт. Передавати усю тягу на колеса допомагає одноступеневий редуктор. Про залишок пробігу водія повідомить спеціальна кольорова панель приладів. У самій конструкції авто використано не лише надміцні сталі, але й легкий алюміній. Електромотор же працює на постійних синхронних магнітах.

Усередині добре простежується знайомий стиль Hyundai. Нам вдалося посидіти у цій машині й переконатися, що усі деталі виконані максимально якісно, навіть від твердого пластику залишається приємне відчуття. Особливістю моделі є D-подібне кермо, а модифікації Electric  – стильні вставки мідного кольору. Кольорова панель приладів виконана цифровою з високою роздільною здатністю, надає водію інформацію як про швидкість, так і про заряд батареї та його використання. Опосередковано про обраний режим руху можна дізнатися за допомогою кольорової гами і стилю 7-дюймового дисплея панелі приладів. Досить унікальною являється система бездротової зарядки смартфонів, однак вона працюватиме лише з сумісними телефонами. Ще більшої зручності додає система попереджування про забутий у салоні смартфон. Як компанія, що себе поважає, свою нову модель Hyundai піарить, зокрема, мультимедійкою з 8-дюймовим монітором і вбудованими додатками Apple CarPlay i Android Auto. Також в Hyundai Ioniq Elctric доступна нова навігаційна платформа.

Hyundai Ioniq Electric оснащено аж 7 подушками безпеки. Більшій безпеці руху сприяють і камери огляду, радар і ультразвукові датчики. Зокрема, за їхньої допомоги система утримання смуги руху LKAS не лише попередить про виїзд зі смуги, але й поверне автомобіль назад. Система виявлення сліпих зон BSD повідомить про наявність іншого транспорту під час зміни смуги руху. Ця ж система попередить, якщо виїжджаючи з парковки заднім ходом в районі траєкторії руху авто їхатиме інший автомобіль. Система автоматичного аварійного гальмування AEB повідомить водія про небезпеку зіткнення з іншою машиною або пішоходом, а врешті частково чи повністю зупинить Ioniq. У разі небезпечних ситуацій не постраждають навіть коліна водія, адже для них також передбачено подушку безпеки. А ось адаптивний круїз-контроль ASCC дозволить автоматично зменшувати або збільшувати швидкість до переднього автомобіля до заздалегідь встановленого параметра, підтримуючи дистанцію між транспортними засобами. У режимі Stop&go Hyundai Ioniq завжди буде підтримувати встановлену дистанцію. Щоб активувати цю систему, після зупинки потрібно лише трохи натиснути на педаль газу.

У решті Hyundai Ioniq Electric володіє тим же набором опцій, що й звичайні автомобілі: хромованими дверними ручками, люком з електроприводом, хромованими накладками на пороги, звуковою системою Infinity Premium, вентиляцією передніх сидінь, підігрівом передніх і задніх сидінь, а також вбудованим блоком управління зарядним пристроєм.

Перелік доступних кольорів кузова також широкий: білий Polar white WAW, сріблястий Platinum silver T8S, темніший Aurora silver TS7, чорний Phantom black NKA, жовтий Blazing yellow WY7, синій Marina blue N4B, помаранчевий Phoenix orange RY9. Салон може бути обшитий як тканиною, так і шкірою. Колеса виключно 16-дюймові. Технічні характеристики моделі:

  • викиди CO2 – 0 г./км.;
  • загальна довжина – 4470 мм.;
  • загальна ширина – 1820 мм.;
  • загальна висота – 1450 мм.;
  • колісна база – 2700 мм.;
  • передня колія – 1555 мм.;
  • задня колія – 1564 мм.;
  • висота стелі спереду/ззаду (без люка) – 994/950 мм.;
  • простір для ніг спереду/ззаду – 1073/906 мм.;
  • ширина салону на рівні плечей пасажирів спереду/ззаду – 1425/1396 мм.;
  • об’єм багажника – 455 л.
Plug-In Ukraine 2017, Hyundai Ioniq Electric

Hyundai Ioniq Electric. Електродвигун

Hyundai Ioniq Hybrid

Зовнішнє оформлення гібридної версії Hyundai Ioniq Hybrid відрізняють бі-ксенонові HID фари, які ніби вливаються в шестикутну решітку радіатора; бампер прикрасили накладкою синього кольору.

Plug-In Ukraine 2017, Hyundai Ioniq Hybrid

Hyundai Ioniq Hybrid

Оригінальності зовнішній стилістиці Hyundai Ioniq Hybrid надає практично рівна лінія даху, що плавно переходить у задній спойлер. Це додає і ефектності, і ефективності формам цього ліфтбеко-хетчбека. Завдяки своєму коефіцієнту аеродинамічного спротиву – у Hyundai Ioniq Hybrid один з найаеродинамічніших кузовів. Відповідно й викиди в атмосферу стають меншими. Не останню роль у ефективності нового кузова відіграють нові заслінки в решітці радіатора, що автоматично закриваються і відкриваються в кілька етапів для підвищення аеродинаміки. Енергоефективність забезпечують повністю світлодіодні задні ліхтарі. Навіть біля денних ходових вогнів передбачено повітрозабірники, які спрямовують набігаючий потік повітря навколо коліс.

Plug-In Ukraine 2017, Hyundai Ioniq Hybrid

Hyundai Ioniq Hybrid. Салон

Під час створення Hyundai Ioniq Hybrid творці намагалися звести в одному автомобілі максимально високу продуктивність, плавність ходу і гарну керованість. Щоб автомобіль мав змогу вже зі старту рвати з місця, крутний момент електромотора доступний вже з самого початку, у чому ми змогли переконатися, проїхавшись на тестовому авто. Для швидшого перемикання передач тут встановлено трансмісію з двома зчепленнями. Усього у коробки 6 швидкостей. Як і в електричній версії, тут є можливість вибрати режим Eco або Sport.

Plug-In Ukraine 2017, Hyundai Ioniq Hybrid

Hyundai Ioniq Hybrid. Багажний відсік

Спеціально для Hyundai Ioniq Hybrid розробили бензиновий двигун із системою прямого впорскування об’ємом 1,6 л. (1580 куб. см.) GDI потужністю 105 к. с./5700 об./хв. і крутним моментом 147 Нм/4000 об./хв. із найкращою в класі тепловою ефективністю і системою зміни фаз газорозподілу Dual CVVT. Двигун покликаний не лише економити пальне, але й надавати задоволення від керування. Разом із ним працює електромотор і літій-іонний полімерний акумулятор. Особливістю кузова автомобіля є конструкція з легких сплавів сталі, що вкупі з налаштуваннями задньої підвіски і низьким центром ваги дозволяє дуже добре відчувати машину в віражах. Ємність акумулятора складає 1,56 кВт/год., він забезпечує непогані показники рекуперації енергії. Бензиновому мотору повинен відповідати і електромотор. Його особливістю є можливість рухатися лише на електротязі зі швидкістю 120 км./год. При цьому потужність електродвигуна складає 32 кВт, а крутний момент – 170 Нм. Працює він на постійних синхронних магнітах.

Салон Hyundai Ioniq Hybrid виконано максимально просторим. Творці моделі намагалися довести ергономіку до ідеалу. На відміну від електричної версії, тут декоративні панелі мають синій відтінок.

Як і для багатьох інших авто, для гібрида Hyundai Ioniq Hybrid доступна камера заднього огляду, передбачено навіть спеціальний відсік для планшета під центральним підлокітником.

Для Hyundai Ioniq Hybrid доступні два інших кольори – сірий Iron gray YT3 і коричневий Demitasse brown RB4. Для обшивки салону використовується тканина дещо іншого типу, а також доступна шкіра світлого кольору. На вибір можна обрати легкосплавні диски радіусом 15 або 17 дюймів. Технічні характеристики:

  • максимальна потужність електричного двигуна – 43,5 к. с.;
  • вихідна потужність акумулятора – 42 кВт;
  • витрати пального – 3,4-3,9 л./100 км.;
  • викиди CO2 – 79-92 г./км.;
  • об’єм багажника – 550 л.
Plug-In Ukraine 2017, Hyundai Ioniq Hybrid

Hyundai Ioniq Hybrid. Гібридний силовий агрегат

Kia

Kia Niro

Kia Niro є абсолютно новим автомобілем у модельній лінійці автомобілів Kia.

Plug-In-Ukraine-2017-Kia-Niro

Kia Niro

Kia Niro оснащено паралельною гібридною силовою установкою, яка здатна використовувати бензиновий двигун і електромотор як поодинці, так і одночасно. Це дозволяє як динамічно пересуватися, так і краще економити пальне. Бензиновий двигун об’ємом 1,6 л. модельної лінійки Kappa GDI працює за циклом Аткінсона. Сумарно силовий агрегат видає потужність у 141 к. с. Легка літій-іонна полімерна батарея ємністю 1,56 кВт оснащена покращеними системами управління і охолодження, розташували її під пасажирським сидінням. Таким чином дещо звільнився простір для багажу. Електромотор має потужність 32 кВт і в гібридному режимі їзди допомагає бензиновому мотору справлятися з підвищеними навантаженнями, а під час сповільнення вмикається система рекуперації, що заряджає батарею. Роботизована 6-ступенева коробка передач DCT з двома зчепленнями володіє пришвидшеним алгоритмом зміни передач.

Plug-In Ukraine 2017, Kia Niro

Kia Niro. Передній ряд

Kia Niro, як і братній Hyundai Ioniq, обладнаний системами, що полегшують керування та роблять його безпечнішим, зокрема, системою автоматичного екстреного гальмування AEB, яка використовуючи інформацію з радара і стереокамери, самостійно розпізнає небезпеку зіткнення з автомобілем або наїзду на пішохода. AEB попередить водія, але якщо реакції не буде, то й самостійно зупинить авто. Також Kia Niro підкаже водію, якщо машина виїде за межу смуги. Адаптивний круїз-контроль дозволить не заморочуватися з підтримкою безпечної відстані до переднього авто, дотримуючи її автоматично. Система моніторингу сліпих зон вже стала стандартною для багатьох авто і дозволяє вчасно дізнатися про автомобіль у мертвій зоні.

Plug-In Ukraine 2017, Kia Niro

Kia Niro. Задній ряд

Салон Kia Niro розрахований на 5 пасажирів і достатню кількість багажу. Серед комплектації автомобіля є підігрів керма, що дуже зручно в українських реаліях, можливість заряджати, наприклад, свій смартфон через роз’єм USB або розетку на 220 В. Одна з цікавих опцій автомобіля – система протидії запріванню лобового скла, яка, реагуючи на показники сенсорів, автоматично вмикає обдув. Крім підігріву сидінь, у шалену спеку врятує ще й їхня вентиляція.

Кузов Kia Niro на 53% складений з деталей із посиленої сталі, завдяки чому покращили жорсткість кузова. У 24 точках структури кузова, на які припадають найбільші навантаження, використано сталь гарячого штампування. За рахунок цих вдосконалень підвищилися також безпека та керованість авто. Також у конструкції використано 140 м. структурного клею. Капот і кришка багажника зроблені з алюмінію, тож загальна маса авто зменшилася на 11 кг. Також за безпеку руху відповідає базова система стабілізації, що ефективно розподіляє гальмівні зусилля в повороті. Набір 7 подушок безпеки складається з фронтальних, бічних, шторок, а також подушки для колін водія.

Мультимедійна система Kia Niro оснащена вбудованою навігацією, кольоровим сенсорним дисплеєм і додатками Android Auto i Apple Car Play. У ніші під центральною консоллю є поличка, куди можна покласти телефон і водночас його зарядити. Конструктори автомобіля вирішили, що камера заднього огляду, розміщена в корпусі склоочисника, буде менше забруднюватися, тож її розмістили там. За роботу зовнішнього освітлення також може відповідати електроніка, якщо перевести перемикач на підкермовому важелі в положення Auto. Щоб додати акустичного комфорту, штатна аудіосистема JBL потужністю 320 Вт володіє 8 динаміками і технологією покращення звуку. У автомобілі встановлено двозонний клімат-контроль, що дозволяє регулювати температуру для водійської та пасажирської зон окремо. До того ж в машині встановлено іонізатор повітря. На відміну від звичайних датчиків тиску в шинах, система моніторингу в Kia Niro повідомить, навіть якщо тиск недостатньо оптимальний для економії пального.

Kia Niro не являється черговим нудним гібридом. Це кросовер, який володіє спеціально розробленим для нього дизайном. Класичний хід для економії пального – шини зі зниженим спротивом коченню, що також допомагає економити. Оскільки під дном автомобілів часто утворюються вихори повітря, які знижують аеродинаміку машини, то в Kia Niro випускна система, деталі шасі й трансмісії закриті спеціальним аеродинамічним екраном. Жалюзі радіатора на малих швидкостях повністю відкриті задля кращого охолодження радіатора, в той час як на високих – закриваються з міркувань аеродинаміки. Бампер автомобіля спроектований таким чином, щоб потік повітря ефективніше його огинав. Задній дифузор виконує ту ж функцію, але з корми автомобіля. Таку ж роль виконує і спойлер на кришці багажника.

Kia Niro може фарбуватися в такі кольори: білосніжний, блискучий метал, платиновий графіт, чорна перлина, небесно-блакитний, космічний синій і густа кава. Також на вибір доступні 16- і 18-дюймові легкосплавні диски. Технічні характеристики:

  • потужність (двигун+гібридна установка) – 105 к. с./5700 об./хв. + 43,5 к. с./1798-2500 об./хв. (141 к. с./5700 об./хв.);
  • крутний момент – 265 Нм/1000-2400 об./хв.;
  • гальма передні – дискові вентильовані;
  • гальма задні – дискові;
  • максимальна швидкість – 162 км./год.;
  • розгін до 100 км./год. – 11,5 с.;
  • споживання пального (комбінований цикл) – від 3,8 л./100 км.;
  • довжина/ширина/висота – 4355/1805/1535 (1545 з урахуванням рейлінгів) мм.;
  • колісна база – 2700 мм.;
  • передня/задня колія – 1555/1569 мм.;
  • передній/задній звіс – 870/785 мм.
Plug-In Ukraine 2017, Kia Niro

Kia Niro. Багажний відсік

Kia Soul EV

Kia Soul EV по максимуму оснащений рішеннями, які дозволяють йому мінімізувати витрати енергії, наприклад, навіть система обігріву салона вдосконалена, адже вона використовує тепло від рідини охолодження електромотора. Те ж стосується і системи кондиціонування салону, яка обладнана функцією індивідуального охолодження, наприклад, лише місця водія, в той час як решта салону не охолоджуватиметься. Також під час зарядки можна попередньо нагріти або охолодити салон, що дозволить сісти у вже комфортний мікроклімат та зекономити заряд. Однозначною перевагою електромотора є 100% крутного моменту, доступні вже зі старту, та й максималка у 145 км./год. не є мізерною. Звісно ж, така машина оснащена і системою рекуперації енергії. Kia Soul EV може заряджатися від абсолютної більшості зарядок, якими сьогодні активно поповнюється вся територія України. Оскільки в наших умовах кожен зайвий кілометр на вагу золота, розробники авто потурбувалися про ефективну витрату електричного “пального”. Точно спрогнозувати, скільки кілометрів проїде цей електричний кросовер, однак, неможливо, оскільки цей показник сильно залежить від рівня зарядки батареї, роботи систем гальмування, кондиціонування і обігріву салону.

Plug-In-Ukraine-2017-Kia-Soul-EV

Kia Soul EV

На передній панелі Kia Soul EV красується 8-дюймовий кольоровий дисплей. За його допомогою можна керувати параметрами роботи різних систем, мультимедіа і навігацією. Панель приладів являє собою екран діагоналлю 3,5 дюйми, тут же відображаються усі показники тріп-комп’ютера. Останній зорієнтує водія про пройдену дистанцію, а також про залишок пробігу. За простором автомобіль не викликає жодних нарікань. Дизайн інтер’єру володіє багатьма нестандартними рішеннями, до того ж значна частина деталей виготовлена зі вторинної сировини. Kia Soul EV оснащений індикатором зарядження, що складається з трьох світлодіодів. Його добре видно і зовні автомобіля.

Plug-In Ukraine 2017, Kia Soul EV

Kia Soul EV. Передній ряд

Об’єм багажного відділення Kia Soul EV складає 281 л., чого з головою вистачить для міського кросовера. Під підлогою багажника продумали спеціальний органайзер, за допомогою якого можна впорядковувати цінні речі, інструменти, а також ховати кабель заряджання. Звісно ж, об’єм відсіку можна збільшити, склавши спинки заднього сидіння у співвідношенні 60/40.

Plug-In Ukraine 2017, Kia Soul EV

Kia Soul EV. Задній ряд

На швидкостях до 20 км./год. Kia Soul EV здатен імітувати роботу двигуна внутрішнього згоряння, щоб пішоходи чули його наближення. За безпеку пасажирів відповідають 6 подушок безпеки: дві фронтальних, дві бокових і шторки.

Plug-In Ukraine 2017, Kia Soul EV

Kia Soul EV. Багажний відсік

Примітно, що експерти ADAC оцінили Kia Soul EV, назвавши його одним з найвигідніших електромобілів. Зручно, що повна зарядка за змінного струму на 220 В, 6,6 кВт займе менш 5 годин. Традиційно для автомобілів Kia, електричний Soul оснащено системою Flex Steer, яка дозволяє змінювати реакції керма залежно від трьох режимів роботи підсилювача. Ручне гальмо також виконано електричним. Позаду облаштовано камеру заднього огляду, щоб водій краще орієнтувався у просторі позаду автомобіля. Не дивно, що й керування аудіосистемою облаштовано на кермі, що дозволяє водію менше відволікатися від дороги.

Ємність батареї Kia Soul EV складає 27 кВт/год., що дозволяє проїхати на одному заряді 212 км. Максимальна потужність силової установки – 111 к. с., а розгін до 100 км./год. займає 11,2 с. Не в останню чергу це можливо завдяки тому, що легкий електромотор володіє крутним моментом 285 Нм. Батарея літій-іонна полімерна. Заряджається вона за допомогою портів швидкої і стандартної зарядки, що заховані за правою частиною панелі на колишній решітці радіатора.

Kia Soul EV фарбують у такі кольори: біла перлина + електронний блакитний (на фото), морський блакитний + білий, матовий білий, титанове срібло і чорний + червоний. На модель встановлюють спеціальні 16-дюймові легкосплавні диски, які за допомогою свого дизайну знижують аеродинамічний спротив. Технічні характеристики:

  • довжина/ширина/висота – 4140/1800/1593 мм.;
  • колісна база – 2570 мм.;
  • звіс передній/задній – 840/730 мм.;
  • колія передня/задня – 1576/1588 мм.;
  • максимальна потужність електромотора – 81,4 кВт;
  • потужність батареї – 90 кВт;
  • викиди CO2 – 0 г./км.
Plug-In Ukraine 2017, Kia Soul EV

Kia Soul EV. Електродвигун

Lexus RX450h

На виставці було презентовано й престижні авто, зокрема, зразок Lexus RX450h, який я перед цим бачив ще у кількох торгових центрах. Вочевидь, дуже привабливий експозиційний зразок. І тут є що виставляти. Нижче наведемо його технічні характеристики:

  • робочий об’єм двигуна внутрішнього згоряння – 3456 куб. см.;
  • тип – 24-Valve, DOHC, Dual VVT-iW;
  • тип пального – бензин з октановим числом 95 або вище;
  • максимальна потужність – 193 кВт (262 к. с.)/6000 об./хв.;
  • максимальний крутний момент – 335 Нм/4600 об./хв.;
  • максимальна потужність гібридного приводу – 313 к. с.;
  • тип високовольтної батареї – Ni-MH;
  • трансмісія – гібридна безступенева;
  • привід – повний;
  • диски – R20;
  • шини – 235/55;
  • мінімальний кліренс – 195 мм.;
  • максимальна швидкість – 200 км./год.;
  • розгін 0-100 км./год. – 7,7 с.;
  • коефіцієнт аеродинамічного спротиву (Cd) – 0,33;
  • витрати пального у міському/позаміському/комбінованому циклі – 5,3/5,3/5,3 л./100 км.;
  • викиди CO2 у міському/позаміському/комбінованому циклі – 122/123/122 г./км.;
  • відповідність екологічним нормам – Euro 6;
  • тип підсилювача керма – електро;
  • передні/задні гальма – дискові вентильовані/дискові вентильовані;
  • передня/задня підвіска – МакФерсон/двоважільна;
  • споряджена маса мін./макс. – 2100/2210 кг.;
  • повна – 2715 кг.;
  • довжина/ширина зі складеними дзеркальцями/висота – 4890/1895/1685 мм.;
  • колісна база – 2790 мм.;
  • колія передня/задня – 1640/1630 мм.;
  • звіс передній/задній – 1080/1020 мм.;
  • об’єм багажного відділення – 453 л.;
  • об’єм паливного бака – 65 л.
Plug-In Ukraine 2017, Lexus RX450h

Lexus RX450h

Комплектація Luxury (найдорожча) для Lexus RX450h: колісні диски з легкого сплаву, дизайн AL3; задній спойлер; рейлінги на даху; бризковики; тимчасове запасне колесо; світлодіодні фари ближнього та дальнього світла; AHS – система адаптивного дальнього світла; датчик освітлення; світлодіодні ходові вогні денного світла; світлодіодні лампи освітлення поворотів; світлодіодні протитуманні фари; світлодіодні задні габаритні ліхтарі та стоп-сигнали; секвентальні світлодіодні сигнали поворотів передніх фар та задніх ліхтарів; освітлення зони порогів; підігрів лобового скла (зона щіток); склоочисники з датчиком дощу; електропривід передніх та задніх склопідйомників; шумопоглинаюче лобове скло; шумопоглинаюче скло передніх дверей із водовідштовхувальним покриттям; скло із захистом від ультрафіолетового випромінювання; тоноване заднє скло та скло задніх дверей; електрорегулювання, обігрів, електропривід складання, автоматичне затемнення і повторювачі сигналів повороту, інтегровані в корпус зовнішніх дзеркалець заднього огляду; внутрішнє дзеркальце заднього огляду з автоматичним затемненням; ACC – адаптивний круїз-контроль; підігрів, електрорегулювання положення за висотою та глибиною, керування телефоном, аудіосистемою, активація функції голосового управління з мультифункціонального керма; система комфортної посадки/висадки (автоматичний відвід керма/сидіння водія); датчики паркування передні та задні; EPB – електромеханічне паркувальне гальмо; PVM – система панорамного огляду з передньою, задньою та двома боковими камерами; BSM – система моніторингу “сліпих” зон; RCTA – система сповіщення про наближення автомобілів під час руху заднім ходом; підготовка під з’єднання Bluetooth; електропривід дверей багажника; безконтактний сенсор відчинення дверей багажника; люк з електроприводом; сонцезахисні шторки вікон задніх бокових дверей; роз’єм AUX; роз’єм USB; розетка 12 В; підігрів і вентиляція, електрорегулювання положення у 10 напрямках і підтримка попереку передніх сидінь з електрорегулюванням у 4 напрямках передніх сидінь; підігрів, спинки з механічним регулюванням кута нахилу, а також можливість механічно скласти спинки задніх сидінь у співвідношенні 40/20/40; функція пам’яті положень сидіння водія і переднього пасажира, а також зовнішніх дзеркалець заднього огляду; клімат-контроль; незалежне регулювання температури зон водій/пасажир; автоматична рециркуляція повітря; Nano-e – система іонізації повітря в салоні; 4,2-дюймовий багатофункціональний TFT-дисплей на панелі приладів; 12,3-дюймовий кольоровий дисплей EMV із системою дистанційного керування Remote Touch; навігаційна система Lexus; пристрій бездротової зарядки смартфона; радіоприймач; DAB – цифрове радіо; аудіосистема Mark Levinson з DVD-програвачем та 15 динаміками і сабвуфером; аналоговий годинник з GPS; оздоблення керма комбінованою шкірою та деревом; оздоблення селектора АКПП комбінованою шкірою; оздоблення сидінь комбінованою семіаніліновою шкірою; декоративні вставки з дерева; фонове підсвічування вставок передньої панелі; накладки порогів дверей із підсвічуванням; перемикач режимів їзди Eco/Normal/Sport/Sport+; AVS – адаптивна система регулювання жорсткості підвіски; HAC – система допомоги старту на підйомі; ABS – антиблокувальна гальмівна система; BAS – підсилювач екстреного гальмування; TRC – протибуксувальна система; EBD – електронна система розподілу гальмівного зусилля; EBS – сигнал екстреного гальмування; VDIM – система інтегрованого керування динамікою; VSC – система курсової стійкості автомобіля; TPWS – система попередження про зниження тиску в шинах; PCS – система передаварійної безпеки; TSR – система розпізнавання дорожніх знаків; LDA – система попередження з’їзду зі смуги руху з функцією допомоги утримання в смузі; LKA – система допомоги утримання в смузі під час руху з активованим адаптивним круїз-контролем; VSW – система попередження про втому водія; двоступенева двокамерна подушка безпеки водія і переднього пасажира; подушка для колін водія; подушка безпеки в подушці сидіння переднього пасажира; бокові подушки безпеки для водія, переднього пасажира, а також 2 ряду сидінь; захисні шторки переднього та заднього ряду сидінь; передні сидіння з активними підголівниками; ремені безпеки з переднатяжними пристроями та силовими обмежувачами; сигналізація; датчик проникнення; датчик розбиття скла; кнопка запуску двигуна Start; електронна система безключового доступу Smart Entry; система подвійного блокування передніх дверей; автоматичні замки дверей із функцією замикання під час руху.

Plug-In Ukraine 2017, Lexus RX450h

Lexus RX450h. Передній ряд

Plug-In Ukraine 2017, Lexus RX450h

Lexus RX450h. Задній ряд

Plug-In Ukraine 2017, Lexus RX450h

Lexus RX450h. Багажний відсік

Plug-In Ukraine 2017, Lexus RX450h

Lexus RX450h. Гібридна силова установка

Nissan Leaf Cargo

Компанія EcoFactor винайшла цікавий спосіб популяризації електромобілів в Україні, тож створила автомобіль для комерційних перевезень – Nissan Leaf Cargo.

Пробіг на одному заряді складатиме 140 або 230 км., якщо встановити батарею підвищеної ємності.

За необхідності автомобілю зможуть додати індивідуальних рис замовлення, залежно від того, що потребуватиме клієнт. Вважається, що такі авто навіть із таким мінімальним пробігом, будуть здатні успішно інтегруватися в бізнес.

Передбачається також можливість створення модифікації із базою Long або кузовом Pick-up, до того ж такі авто можна буде дооснастити спецінвентарем.

Технічні характеристики:

  • споряджена маса – 1580 кг.;
  • коробка передач – одноступеневий редуктор;
  • привід – передній;
  • тип електродвигуна – BLDC;
  • потужність двигуна – 109 к. с.;
  • крутний момент – 280 Нм;
  • ємність батареї – 24-50 кВт/год.;
  • тип батареї – Li-Ion;
  • зарядка від 220 V – 7 год.;
  • зарядка від 380 V – 3,5 год.;
  • розгін до 100 км./год. – 12 с.;
  • максимальна швидкість – 150 км./год.;
  • гальма передні/задні – дискові/дискові;
  • колісна база – 2700 мм.;
  • довжина – 4260 мм.;
  • передній/задній звіс – 960/750 мм.;
  • передня/задня колія – 1600/1600 мм.;
  • кліренс – 186/151 мм.;
  • висота – 1850 мм.;
  • висота порогу багажного відсіку – 620 мм.;
  • висота завантаження – 1150 мм.;
  • висота багажного відсіку – 1240 мм.;
  • ширина без/із зовнішніми дзеркальцями – 1720/2060 мм.;
  • ширина отвору задніх дверейу нижній/верхній частині кузова – 1300/1170 мм.

Комплектація Nissan Leaf Cargo: антиблокувальна система ABS; система стабілізації авто ESP; система контролю тяги TCS; система динамічного контролю стійкості VDS; датчики тиску в шинах TPMS; фронтальні подушки безпеки; центральний замок з дистанційним керуванням; датчик непристібнутих пасків безпеки; електрорегулювання і підігрів дзеркалець; електропідсилювач керма.

Plug-In Ukraine 2017, Nissan Leaf Cargo

Nissan Leaf Cargo

Renault

Renault Zoe

Компанія Renault привозила на виставку Plug-in Ukraine 2017 кілька електромобілів, деякі з яких приїхали прямо з Франції. Серед них – Renault Zoe. Наведемо характеристики автомобіля у максимальному виконанні Intense:

  • тип двигуна – електричний;
  • максимальна потужність – 68 кВт (92 к. с.);
  • максимальний крутний момент – 225 Нм;
  • привід – передній;
  • максимальна швидкість – 135 км./год.;
  • розгін з 0-50 км./год. / 0-80 км./год. / 0-100 км./год. – 4,1 / 8,6 / 13,2 с.;
  • витрати електроенергії стандартні – 133 Вт*год./км.;
  • викиди CO2 – 0;
  • коробка перемикання передач – редуктор;
  • акумуляторна батарея – літій-іонна;
  • вага батареї – 305 кг.;
  • ємність – 41 кВт/год.;
  • напруга батареї – 400 В;
  • зарядний пристрій – адаптивний 1-3-фазний 2-22 кВт;
  • час зарядки від розетки побутової (10 А) – 25 год.;
  • від 3,7 кВт (1 фаза 16 А) – 15 год.;
  • від 7,4 кВт (1 фаза 32 А) – 7 год. 25 хв.;
  • від 11 кВт (3 фази 16 А) – 4 год. 30 хв.;
  • від 22 кВт (3 фази 32 А) – 2 год. 40 хв.;
  • від 43 кВт (3 фази 63 А) – 1 год. 40 хв. (80% заряду батареї);
  • запас ходу NEDC з шинами 15” або 16” – 403 км.;
  • середній запас ходу реальний влітку – 300 км.;
  • середній запас ходу реальний взимку – 200 км.;
  • запас ходу NEDC з шинами 17” – 367 км.;
  • споряджена маса автомобіля – 1480 кг.;
  • повна маса автомобіля (GVW) – 1966 кг.;
  • вантажопідйомність – 486 кг.;
  • максимально дозволена маса причепа – пересування з причепом не передбачене;
  • об’єм багажного відділення під багажною поличкою – 338 л.;
  • зі складеними задніми сидіннями від підлоги до стелі – 1225 л.;
  • колісна база – 2588 мм.;
  • довжина – 4084 мм.;
  • передній/задній звіс – 839/657 мм.;
  • передня/задня колія – 1511/1510 мм.;
  • ширина без зовнішніх дзеркалець/із зовнішніми дзеркальцями – 1730/1945 мм.;
  • висота без навантаження – 1562 мм.;
  • висота без навантаження з відкритими дверима багажного відсіку – 2028 мм.;
  • кліренс при навантаженні – 120 мм.;
  • довжина салону від панелі приладів до спинки заднього ряду сидінь – 1678 мм.;
  • ширина на рівні ліктів на передніх/задніх сидіннях – 1384/1390 мм.;
  • ширина на рівні плечей на передніх/задніх сидіннях – 1365/1320 мм.;
  • висота від подушки переднього/заднього сидіння до стелі при нахилі 14 градусів – 904/826 мм.;
  • максимальна ширина отвору багажного відділення – 941 мм.;
  • ширина нижньої частини отвору багажного відсіку – 899 мм.;
  • ширина всередині багажного відділу між колісними арками – 1037 мм.;
  • висота отвору багажного відділення – 685 мм.;
  • максимальна довжина завантаження зі складеними задніми сидіннями – 1426 мм.;
  • висота багажного відділення до полички – 622 мм.;
  • довжина завантаження до заднього сидіння – 560 мм.;
  • діаметр розвороту (від бордюра до бордюра) – 10,56 м.;
  • шини – Michelin Energy E-V 195/55 R16.
Plug-In Ukraine 2017, Renault Zoe

Renault Zoe

Максимальна комплектація Renault Zoe Intense з маркуванням INT MB 17RP в Україні могла би коштувати 943840 грн. і включала би таке оснащення: ABS, EBD, EBA – антиблокувальну систему, систему розподілу гальмівного зусилля і систему допомоги при екстреному гальмуванні; ESP, ASR – систему курсової стійкості й антипробуксовувальну систему; фронтальні та бокові подушки безпеки водія і пасажира; сигнал про непристібнутий пасок безпеки водія; кріплення для встановлення дитячого сидіння ISOfix; регулювання передніх пасків безпеки з переднатягувачами за висотою; задні 3-точкові паски безпеки; центральний замок з дистанційним управлінням; 3 підголівники заднього ряду сидінь; датчик тиску в шинах; бокові повторювачі поворотів у дзеркальцях заднього огляду; денні ходові вогні; комплект для ремонту шин (замість запасного колеса); захисні щитки на гальмівні диски; карту-ключ “вільні руки”; клімат-контроль; круїз-контроль; задній парктронік; еко-режим з можливістю економії електроенергії до 10%; регулювання керма по висоті й глибині; автоматичне увімкнення ближнього світла фар і очищувача вітрового скла з датчиком дощу; електросклопідіймачі задніх та передніх дверей з імпульсним режимом водійського; підігрів передніх сидінь; обігрів заднього скла; сидіння заднього ряду, що складаються; тканинну обшивку сидінь салону чорного кольору з водовідштовхувальною обробкою Teflon і темним виконанням салону; дзеркальця заднього огляду з електрорегулюванням та обігрівом, що автоматично складаються; легкосплавні диски Aerotronic; тоноване зеленим переднє скло, сірим ззаднє; мультимедійну систему Rlink Evolution із сенсорним ємнісним екраном 7”, розпізнаванням голосу, навігацією TomTom Z.E. Live зі стандартною картографією, Bluetooth, hands-free, MP3, радіо, 3,5-мм. jack, USB, 4х35 Вт “3D Sound by Arkamys” із 4 передніми і 2 задніми динаміками, подвійною антеною і підкермовим управлінням; збільшеним запасом ходу батареї до 400 км.; звуковим попередженням пішоходів “Z.E. Voice”; кабелем 6,5 м. для зарядки батареї від зарядного пристрою Mode3 Type2.

За додаткову платню можна дозамовити такі опції: підготовку для встановлення сигналізації, центральний замок Superlock (окремо відчиняються багажник, двері водія, двері пасажира) (972 грн.); задній парктронік з камерою заднього огляду (4997 грн); пакет з блакитними вставками в салоні (строчка обшивки сидінь, смужка панелі приладів, оздоблення отворів вентиляції, передніх гучномовців, важеля перемикання передач) (3609 грн.); фарба металік (8328 грн.); додаткова картографія Європи (1943 грн.); кабель 6,5 м. для зарядки батареї від побутової розетки 220 В (11104 грн.); підготовка для системи обміну автомобілями “car sharing” (5552 грн.).

Plug-In Ukraine 2017, Renault Zoe

Renault Zoe. Передній ряд

Plug-In Ukraine 2017, Renault Zoe

Renault Zoe. Задній ряд

Plug-In Ukraine 2017, Renault Zoe

Renault Zoe. Багажний відсік

Renault Kangoo Z.E.

Renault Kangoo Z.E. цілком може стати першим широковживаним комерційним електромобілем на території України, адже деякі підприємства вже проявляють до нього посилений інтерес. Нижче наведемо технічні характеристики цього автомобіля з довжиною L2:

  • об’єм вантажного відділення мінімальний/максимальний – 1,3/3,4 куб. м.;
  • двигун – 5AM;
  • тип – електричний;
  • максимальна потужність – 44 кВт (60 к. с.);
  • максимальний крутний момент – 226 Нм;
  • привід – передній;
  • максимальна швидкість – 130 км./год.;
  • розгін з 0-50 км./год. – 6 с.;
  • 0-100 км./год. у базовій комплектації – 22,4 с.;
  • коробка перемикання передач – механічний редуктор;
  • акумуляторна батарея – літій-іонна;
  • вага – 260 кг.;
  • ємність – 22 кВт/год.;
  • напруга батареї – 240-400 В;
  • час зарядки від 0% до 100% – 8 год.;
  • час зарядки від 20% до 80% – 4 год. 30 хв.;
  • максимальна потужність, що споживається в мережі 220 В, одна фаза, стандартна зарядка – 3 кВт/16 А;
  • тип роз’ємів стандартної зарядки – тип 2 на автомобілі/Тип 2 на зарядній станції;
  • витрати електроенергії стандартні – 155 Вт*год./км.;
  • викиди CO2 – 0 г./км.;
  • максимальний запас ходу на одній повній зарядці батареї (NEDC) – 170 км.;
  • максимальний запас ходу на одній повній зарядці батареї, реальний – до 125 км.;
  • споряджена маса – 1553 кг.;
  • повна маса (GVW) – 2260 кг.;
  • вантажопідйомність – 650 кг.;
  • колісна база – 3081 мм.;
  • довжина – 4666 мм.;
  • передній/задній звіс – 875/710 кг.;
  • передня/задня колія – 1521/1533 мм.;
  • ширина без/із зовнішніми дзеркальцями – 1829/2138 мм.;
  • висота (задні двері закриті) – 1802 мм.;
  • довжина вантажного відсіку (по підлозі) – 1328 мм.;
  • довжина вантажного відсіку (робоча) – 1008 мм.;
  • ширина вантажного відсіку – 1219 мм.;
  • відстань між колісними арками – 1145 мм.;
  • висота багажного відділення – 1154 мм.;
  • кліренс – 185 мм.;
  • діаметр розвороту (від бордюра до бордюра) – 11,9 м.;
  • колеса і шини – 195/65 R15.
Plug-In Ukraine 2017, Renault Kangoo Z.E.

Renault Kangoo Z.E.

Пасажирський Renault Kangoo Z.E. на 5 місць у версії Pass Maxi (код версії F L21BCMZFPB) буде коштувати 885544 грн. Такі гроші можуть коштувати такі опції: ABS і система допомоги при екстреному гальмуванні EBA; система курсової стійкості (ESP) + система, що полегшує початок руху на схилі й запобігає скочуванню автомобіля назад на крутому підйомі (HSA); фронтальна подушка безпеки; сигнал про непристібнутий пасок безпеки водія; регулювання передніх пасків безпеки за висотою з переднатягувачами; центральний замок з дистанційним управлінням (ключ з 2-ма кнопками); звукове попередження пішоходів про наближення електромобіля; дискові гальма; еко-режим: економія витрат електроенергії до 10%; бортовий комп’ютер; легке тонування скла; резервуар для пального на додатковий обігрів салону; електросклопідйомники для передніх дверей; дзеркальця заднього огляду з електрорегулюванням та обігрівом; обшивка сидінь салону чорного та сірого кольорів; стікер ZE Electric на задніх дверях; кабель 16 А для зарядки батареї  від зарядного пристрою; сталеві 15-дюймові диски з повнорозмірними ковпаками; сидіння заднього ряду, що складається в пропорції 1/3 і 2/3; підголівники заднього ряду сидінь; повітроводи для задніх сидінь; покращене пластикове оздоблення бокових панелей вантажного відсіку; багажні двері зі склом, що відкриваються на 180 градусів; обігрів заднього скла; задній склоочисник; фіксоване скло в лівій боковій панелі; праві зсувні двері з фіксованим склом; фіксоване скло ззаду в лівій і правій бокових панелях; комплект для ремонту шин (замінює запасне колесо); ящик для рукавичок із дверцятами.

За додаткову платню на автомобіль встановлять такі опції: кондиціонер з фільтром тонкого очищення (15546 грн.); круїз-контроль (3165 грн.); фронтальну подушку безпеки переднього пасажира (3054 грн.); передні бокові подушки (7912 грн.); дзеркальце в сонцезахисному козирку (416 грн.); дзеркальця заднього огляду з електрорегулюванням та обігрівом, що автоматично складаються (1388 грн.); сидіння водія, що регулюється за висотою (2498 грн.); попільничку + прикурювач (833 грн.); підлокітник (1388 грн.); електросклопідйомники для передніх дверей із імпульсним водійським (1027 грн.); задній парктронік (4164 грн.); автоматичне включення ближнього світла фар та очищувач вітрового скла з датчиком дощу (4497 грн.); мультимедійну систему Rlink 2.0 з навігацією і стандартною картографією + CD, Bluetooth, USB з управлінням під кермом (16656 грн.); підігрів передніх сидінь (2332 грн.); протитуманні фари (2915 грн.); ліві зсувні двері з фіксованим склом (8050 грн.); ліві зсувні двері зі склом, що відкривається (8328 грн.); праві зсувні двері зі склом, що відкривається (1444 грн.); металеву фіксовану перегородку між 2 рядом сидінь та вантажним відсіком (11104 грн.); фіксовані кріпильні кільця на стінах багажного відділення і на підлозі (666 грн.); сріблясту накладку на передній бампер (потребує замовлення опції Протитуманні фари PROJAB) (3609 грн.); верхнє речове відділення (полиця над вітровим склом) (972 грн.); денні ходові вогні (1943 грн.); блок для підключення додаткового обладнання (5552 грн.); проводку для адаптації додаткового обладнання (2776 грн.); гумовий настил у вантажному відсіку (2637 грн.); кабель 10 А 2 кВт для зарядки батареї від побутової розетки 220 В (11104 грн.); кабель для зарядки батареї від зарядного пристрою 6 м. (12492 грн.); фарбу металік (7301 грн.).

Водночас зекономити можна, відмовившись від таких опцій, як цільнометалеві багажні двері, що відкриваються на 180 градусів (-333 грн.) і стікери ZE Electric на задніх дверях (-278 грн.).

Гарантія на електромобіль складає стандартних 3 роки або 100000 км. пробігу, однак на двигун і акумуляторну батарею діє гарантія в 5 років або 100000 км. пробігу.

Plug-In Ukraine 2017, Renault Kangoo Z.E.

Renault Kangoo Z.E. Салон

Plug-In Ukraine 2017, Renault Kangoo Z.E.

Renault Kangoo Z.E. Багажний відсік

Toyota RAV-4

Toyota RAV4 у гібридному виконанні цього року завоювала доволі престижну в Україні нагороду Авто року 2017 у номінації “Електромобілі та гібриди”. Загалом же після рестайлінгу автомобіль став набагато цікавішим, а в такій еко-модифікації ще й економічною.

Plug-In Ukraine 2017, Toyota RAV4

Toyota RAV4

У найдорожчій комплектації Passion Toyota RAV4 пропонує такий список оснащення: задній інтегрований спойлер; легкосплавні колісні диски з шинами 235/55 R18; антена “плавник акули” на даху; кермо та ручка важеля КПП оздоблені комбінованою шкірою; оздоблення сидінь комбінованою шкірою; оздоблення дверних карт штучною шкірою; оздоблення переднього центрального підлокітника комбінованою шкірою; вставка панелі приладів зі штучної шкіри; електропідсилювач керма; регулювання мультифункціонального керма за висотою та глибиною; управління аудіосистемою та телефоном з керма; підігрів керма; сонцезахисні козирки облаштовані дзеркальцями з підсвічуванням; камера заднього огляду з динамічною проекцією; круїз-контроль; система безключового доступу до автомобіля та запуску двигуна Smart Entry&Start; електропривід дверей багажного відділення; система безконтактного керування дверима багажного відділення; система камер кругового огляду з функцією панорамного виду PVM; система моніторингу “сліпих зон” BSM; система попередження про поперечний рух ззаду під час виїзду з парковки заднім ходом – RCTA; передні й задні сенсори паркування; система попередження про падіння тиску в шинах TPWS; функція пам’яті на 2 положення сидіння водія; електрорегулювання положення, а також електропривід регулювання поперекової підтримки для сидіння водія; дворежимний підігрів передніх сидінь; центральний підлокітник із функцією зсування; підігрів бокових сидінь другого ряду сидінь; підлокітник із підсклянниками; складані спинки заднього ряду в пропорції 40:60 з регулюванням нахилу; клімат-контроль; незалежне регулювання температури зон водій/пасажир; індикатор низького рівня рідини в бачку омивача; підсвічування панелі приладів Optitron з регулюванням яскравості; мультиінформаційний кольоровий дисплей 4,2 дюйми на панелі приладів; аудіосистема Toyota Touch 2 (радіо, MP3, WMA) з кольоровим багатофункціональним сенсорним дисплеєм 7 дюймів та 6 динаміками; система безпровідного зв’язку за протоколом Bluetooth; лінійний вхід AUX та порт для підключення USB-пристроїв або iPod/iPhone; розетка 12 В у нижній частині центральної консолі; додаткова розетка 12 В у нижній частині центральної консолі; розетка 12 В для пасажирів 2-го ряду сидінь; прожекторні світлодіодні фари головного світла; автоматичний коректор кута нахилу фар; високонапірні висувні омивачі фар; світлодіодні денні ходові вогні; сенсор освітлення; система головного освітлення з автоматичним відключенням Follow me home; передні протитуманні фари; світлодіодні габаритні вогні та стоп-сигнали; задні світлодіодні протитуманні ліхтарі; електросклопідйомники всіх дверей із функцією Auto водійського; тоноване скло задніх дверей і дверей багажного відділення; склоочисники з сенсором дощу; обігрів усієї поверхні лобового скла та форсунок омивача з автотаймером; внтурішнє дзеркальце заднього огляду з автоматичним затемненням; електропривід регулювання і складання, а також обігрів зовнішніх дзеркалець заднього огляду з автотаймером; антиблокувальна система гальмування з системою допомоги при екстреному гальмуванні та електронною системою розподілу гальмівного зусилля ABS+BA+EBD; система стабілізації автомобіля VSC; протибуксувальна система TRC; система стабілізації автомобіля з причепом TSC; система допомоги під час старту вгору HAC; фронтальні подушки безпеки для водія та переднього пасажира, бокові для переднього ряду, а також для колін водія; захисні шторки для переднього та заднього ряду; вимикач фронтальної подушки безпеки переднього пасажира; переднатяжні пристрої з силовими обмежувачами (передні сидіння); візуальне та звукове попередження про непристібнуті паски безпеки; передні сидіння з механізмом зменшення ризику травми шиї; кріплення дитячого крісла стандарту ISOfix у крайніх сидіннях заднього ряду; імобілайзер; центральний замок з дистанційним керуванням.

Plug-In Ukraine 2017, Toyota RAV4

Toyota RAV4. Передній ряд

Технічні характеристики Toyota RAV4:

  • довжина/ширина/висота – 4605/1845/1685 мм.;
  • передня/задня колія (із шинами 235/55 R18) – 1570(1560)/1570(1560) мм.;
  • передній/задній звіс – 930/1015 мм.;
  • висота з рейлінгами – 1775 мм.;
  • робочий об’єм двигуна – 2494 куб. см.;
  • тип – бензиновий L4, 16-клапанний, VVT-i;
  • максимальна потужність – 145 кВт (197 к. с.)/5700 об./хв.;
  • максимальний крутний момент – 210 Нм/2000-2800 об./хв.;
  • стандарт токсичності вихлопу – Euro V;
  • тип трансмісії – планетарна передача E-CVT;
  • кількість передач – 6 умовних;
  • привід – повний;
  • максимальна швидкість – 180 км./год.;
  • прискорення 0-100 км./год. – 8,3 с.;
  • витрати пального (міський/заміський/комбінований) – 5,7/5,6/5,7 л./100 км.;
  • об’єм паливного бака – 56 л.;
  • підвіска передня – незалежна, пружинна зі стійками McPherson і стабілізатором поперечної стійкості;
  • підвіска задня – незалежна, пружинна зі стійками, двоважільна з повздовжніми балками і стабілізатором поперечної стійкості;
  • мінімальний кліренс – 187 мм.;
  • мінімальний радіус повороту (по колесах) – 5,3-5,6 м.;
  • мінімальний радіус повороту (по кузову) – 5,7-6 м.;
  • споряджена маса – 1765-1860 кг.;
  • максимально допустима маса – 2270 кг.;
  • об’єм багажного відділення з піднятими спинками задніх сидінь – 501 л.;
  • зі складеними спинками задніх сидінь – 1633 л.
Plug-In Ukraine 2017, Toyota RAV4

Toyota RAV4. Задній ряд

Toyota RAV4 може фарбуватися у білий колір, білий перламутр, сріблястий, сірий, чорний, темно-синій, темно-червоний, бронзовий і темно-коричневий кольори.

Plug-In Ukraine 2017, Toyota RAV4

Toyota RAV4. Багажний відсік

Plug-In Ukraine 2017, Toyota RAV4

Toyota RAV4. Силовий агрегат

E433 “Vitovt Max Electro”

Електробус E433 “Vitovt Max Electro” поки що не став буденним явищем для наших міських пейзажів. З одного боку цю машину можна назвати тролейбусом, однак з іншого – це повноцінний автобус. Таким чином, це золота середина між цими двома варіантами, яка увібрала в себе найкращі їхні якості. Крім показаного на фото, модель може бути ще тривісною, з’єднаною. Але у будь-якому разі електробус матиме низьку підлогу і привід на задній міст. Традиційно для сучасного транспорту електробус обладнано можливостями для перевезення осіб з обмеженою рухливістю. От що доволі практично, так це можливість експлуатації за температур від -40 градусів по Цельсію до +40 градусів по Цельсію.

Plug-In-Ukraine-2017-E433-Vitovt-Max-Electro

E420 “Vitovt Max Electro”

Особливістю електробуса E433 “Vitovt Max Electro” в тому, що він має систему накопичувачів енергії на базі суперконденсаторів. Це забезпечує незначний пробіг, однак заряджатися електробус може на кінцевих зупинках. Модель виділяють нестандартний для навіть для сучасних автобусів дизайн, зовнішня обшивказ композитних матеріалів, збільшена база, а також застосування CAN-технологій. Металеві елементи електробуса захищені антикоррозійним захистом та лакофарбовим покриттям. Кузов несучий, вагонного компонування, висота порогів на рівні 340 мм. Колісні арки, які найбільше піддаються соляним атаками, зроблено з нержавіючої сталі. Серед оснащення кузова дорсткий настил підлоги з ламінованої вогнетривкої фанери. Поверх неї постелили м’який, зносостійкий лінолеум для транспорту. Зсередини електробус обшили пластиком і алюмінієвими панелями. Двері виконано двосторковими, виносно-зсувного типу, для тривісної моделі їх 4 штуки. Їх обладнано системами протизащемлення і аварійного відкриття ззовні та зсередини, а також сигналізацією для передачі бажання пасажирів вийти. Вітрове скло панорамне, гнуте, безпечне, вклеєне в каркас кузова, без кольору. Бокове скло закалене, тоноване, також безпечне і вклеєне в каркас кузова. Сидіння роздільного типу встановлені вздовж лівого і правого бортів за схемою 2+1 і 2+2. З обидвох сторін облаштовані дзеркальця заднього огляду із системою підігріву та керування з кабіни водія. Сама кабіна відокремлена від салону скляною перегородкою з дверима для виходу і форточкою для продажу квитків. У кабіні встановлене дзеркальце для огляду салону. М’яке сидіння водія має регулювання за висотою, глибиною та кутом нахилу спинки й подушки, а також пневмопідресорювання. Колонка керма травмобезпечна, також регулюється за висотою і кутом нахилу. Для інвалідів передбачено спеціальну аппарель, що дозволяє в’їхати в електробус на колясці, ситему нахилу кузова (кнілинг), спеціально пердебачене місце для коляски з системою утримання, систему зв’язку з водієм, а також окремі місця для пасажирів з інвалідністю. Передню вісь портального типу зробили керованою. Друга вісь тривісного електробуса теж портального типу, підтримуюча. Задній міст портального типу – ведучий. Vitovt Max Electro оснащений електронною системою керування рівнем підлоги, що забезпечує м’якість ходу, може підняти кузов на 90 мм. для кращої прохідності, а також надає умови для функції кнілинга. Електрооснащення моделі E433 складається з накопичувачів електроенергії на базі суперконденсаторів, силового (тягового) електроприводу, тягового асинхронного двигуна змінного струму, допоміжного електрооснащення і систем керування. Усе воно розміщене в задньому відсіку під боковими люками у верхній частині салону і на даху в герметичному корпусі. Потужність електродвигуна – 210 кВт. Хоч на легковиках електронна CAN-система з’явилася давно, однак на автобуси потрапила лише зараз, вона забезпечує керування системами машини і діагностику його технічного стану. Ця інформація передається на кольоровий РК-дисплей великого формату, що встановлений на пульті водія. Опалення кабіни електробуса електрокалориферне на базі опалювача 6 кВт. Салон же опалюється чотирма рівномірно розподіленими автономними опалювачами сумарною потужністю 20 кВт. Вентиляція салону традиційно забезпечується зсувними форточками та вентиляторами в даху електробуса. Водій же має кондиціонер. Інформаційна система складається зі світлодіодних переднього, заднього і бокового маршрутних вказівників. У салоні встановлено два табло з “біжучим рядком”, які суміщені з голосовим інформатором. Система змащування електробуса автоматична централізована. Два РК-дисплеї у салоні відображають інформацію і про маршрут, і про зупинки, часу їзди та рекламну інформацію. В електробусі встановлено лічильники електроенергії. Окремо Vitovt оснастили системою глобального позиціонування, автономною системою пожежогасіння, системою відеонагляду з опційною конфігурацією, яка включає вивід інформації на окремий РК-дисплей в кабіні водія з можливістю її запису. Технічні характеристики:

  • довжина/ширина/висота – 18600/2550/3145 мм.;
  • колісна база передньої секції – 6780 мм.;
  • колісна база між заднім колесом передньої секції та задньою віссю – 6870 мм.;
  • передній/задній звіс – 1360/3400 мм.;
  • висота (враховуючи оснащення на даху) – 3430 мм.;
  • відстань від заднього колеса передньої секції до центру з’єднання секцій – 1830 мм.;
  • відстань від задньої вісі до центру з’єднання секцій – 5040 мм.;
  • ширина з дзеркальцями заднього огляду – 2900 мм.;
  • колія передня/задня – 1836/2096 мм.;
  • запас автономного ходу – 12 км.;
  • час зарядки при залишку 30% – 5 хв.;
  • пасажиромісткість – 153 чол.;
  • кількість місць для сидіння – 38;
  • маса спорядженого електробуса – 17600 кг.;
  • максимальна технічна маса – 28000 кг.;
  • максимальна встановлена швидкість – 60 км./год.;
  • діапазон номінальних робочих напруг системи суперконденсаторів – 420-600 В;
  • ефективний запас енергії – 34 кВт/год.;
  • стандартний зарядний струм – 400 А;
  • максимальний зарядний струм (20 с.) – 800 А;
  • маса – 1000 кг.;
  • строк служби – 10 років.

Такі електробуси виготовляє білоруське підприємство Білкоммунмаш, яке більше відоме в інших містах та країнах поряд за моделями БКМ-321. На виставці було представлено двовісний варіант електробуса E420, який має дещо відмінні характеристики від тривісного. Без “б”, це один з найцікавіших зразків громадського транспорту, який коли-небудь виготовляли:

  • пасажиромісткість – 90 чол.;
  • кількість місць для сидіння – 29;
  • маса спорядженого електробуса – 11900 кг.;
  • максимальна технічна маса – 18000 кг.;
  • ефективний запас енергії – 20 кВт/год.;
  • стандартний зарядний струм – 250 А;
  • маса – 700 кг.
Plug-In Ukraine 2017, E433 Vitovt Max Electro

E420 “Vitovt Max Electro”. Салон

А представлені на ринку України електроквадроцикли можна переглянути тут!