Поки Порошенко і його весела команда практикується в роздаванні фальшивих обіцянок та відмовах у спілкуванні з російськими журналістами, жодна справа не вирішується. Так, усі вже давно плюнули на забезпечення нормального стану доріг (увага, йдеться про шляхи магістральні, а не грунтівки місцевого значення). А оскільки такий стан сприяє підвищеному рівню ДТП, то знову не вигадали нічого кращого, ніж забороняти і забороняти. Жертвою заборон стала дорога Т-19-04 Білопілля-Терни-Липова і Долина-Гадяч, на якій фактично не залишилося живого місця від полотна. З 25.01.2017 р. на 89+100 і 104+450 км. ввели обмеження на транзит великогабаритного вантажного транспорту масою більше 10 тон. Ця ділянка тягнеться від межі Сумської та Полтавської областей до перетину з дорогами О-1702014 Гадяч-Сватки-Синівка та О-1702015 Гадяч-Великі Будища.
Але навіть якщо це обмеження ввели – чи буде воно справді діяти? Гадаю, що ні. Так звана поліція справді зупинятиме усі ваговози, однак не штрафуватиме їх і не розвертатиме. Поліція традиційно братиме хабаря, як вони це робили раніше і роблять зараз. А ваговоз буде їхати далі, просто позбувшись певної суми. Тож найближчим часом, зокрема, на вказаній ділянці дороги ситуація не зміниться, скоріше погіршиться. А ми й далі будемо їздити і вбивати підвіски своїх авто. До речі, дати ремонту траси Т-19-04 заявлені досить розмито – у 2017 році. Тому чекайте… протягом усього 2017 року.