Audi, яка ще років 20 тому займала досить таки скромну позицію середньостатистичних автомобілів для середнього класу, нині викликає захоплення своєю беззаперечною преміальністю. Інша справа Porsche, що завжди захоплював і затримував на собі погляди перехожих. Тож від об’єднання зусиль двох метрів автомобілебудування можна очікувати лише ексклюзивного результату. Цього разу такий результат проявиться у появі нових моторів, ними ж пізніше зможуть скористатися інші, братні по корпорації, бренди Volkswagen, Bentley, та, головне, Lamborghini.
Воюватимуть на території Audi, оскільки робота проводиться над новітніми V6 i V8. Та чи можна сьогодні говорити про те, що це не сфера Porsche? Згадаймо найбільш дохідні моделі Cayenne i Panamera, які мають досить умовне відношення до легендарних “поршівських” опозитників з минулого століття. Загальну концепцію моторів уже оприлюднили: кут розвалу циліндрів складатиме 90º, а об’єм кожного з них дорівнюватиме 500 кубикам, тобто V6 відповідно матиме робочий об’єм 3,0 л., а V8 відповідно 4,0 л. Як бачимо, двигуни будуть досить таки середніх розмірів для спорткарів, імовірно, їх можна буде використати і на тому ж VW Passat, і на нових генераціях Porsche Cayenne, і на шаленому Audi R8.
У подальшому двигуни будуть змінювати, залежно від вимог ринку, зокрема, передбачається електронний наддув замість звичних турбін, а об’єм, звісно, ж також може стати різним, залежно від комплектації авто та його ціни. Попередньо лінійка має назву KoVoMo, яка першопочатково все ж оселиться під капотами тих же Porsche i Audi.