Довгоочікуваний багатьма автосалон у Франкфурті нещодавно розпочав свою роботу і безліч професіоналів, а також просто автолюбителів можуть приєднатися до прекрасного у світі техніки і технологій. Однак серед прекрасного завжди може знайтися щось іще прекрасніше, тож компанія Porsche скористалася такою можливістю і представила на автозбіговиську свою новітню неперевершену модель – Mission E Concept. Навіть із самої назви нескладно здогадатися, що мова йде про екологічно чистий, а у цьому випадку ще й повністю на електротязі, автомобіль. До його здібностей входить підтримка швидкого зарядження, та головне – представники Porsche стверджують, що авто здатне подолати увесь Нюрбургринг всього за 8 хвилин, що є дуже непоганим результатом!
Конструктивно силовий агрегат електричного Porsche складається з двох синхронних моторів із двома постійними магнітами. Така ж технологія була використана на “ле-манівському” 919 Spyder. На виході отримали 447 кВт або цілих 600 к. с., звісно ж для такої потуги вистачає сил, щоб розігнати легкий спорткар до “сотні” всього за 3,5 с., а відмітку у 200 км./год. машина долає за 12 секунд, чого деяким автівкам не вистачає, щоб розігнатися і до 100 км./год. Як і в іншого представника електромобільної індустрії – Tesla – Porsche виготовило свою фірмову 800-вольтову зарядну систему, яка за якихось 15 хвилин зарядить вашу “електричну Місію” до 85% від повного заряду. Останнього вистачає аж на 500 км. Окрім зазначеного, машина укомплектована індукційною зарядною котушкою, що дозволяє використовувати і безпровідний метод заряджання.
Насправді у згаданій фірмовій зарядці прихована і своєрідна проблема. Оскільки їхня інфраструктура відсутня, то немає чіткого розуміння, як заряджати автомобіль. Однак “поршівці” запевняють, що у випадку серійної реалізації концепту, машину можна буде заряджати і від звичайних зарядних станцій, щоправда, втрачається така перевага, як час зарядки. З двома показниками, які надзвичайно важливі для спорткара – легкість і баланс ваги на передній і задній вісі – вирішені вже перевіреними шляхами. Щоб полегшити автомобіль, кузов виготовили з алюмінію, сталі, а також вуглеволокна. Задля правильного розподілу маси батарею розмістили вздовж усього днища машини, фактично від вісі до вісі, на кожній з яких розташований електродвигун. Такий прийом, запозичений у конкурента Tesla дозволяє також проводити швидку заміну батареї, полегшуючи доступ до неї.
Всередині Porsche Mission E Concept позбавлений центрального тунелю, притаманного автівкам з ДВЗ, тож замість нього з’явилося багато простору ,який дизайнери уміло використали під простір для різногабаритних речей. Салон концепта нагадує братню Panamera, з індивідуальним ковшоподібним кріслом для кожного з чотирьох пасажирів, кузов, щоправда – 4-дверний седан. Панель приладів зорієнтована на водія, а спеціальні датчики постійно відстежують, куди спрямований його погляд. Звичні елементи керування системами медіа та іншими дублюються на кермі.
Цей автомобіль також не позбавлений елементу “інстаграмності”, оскільки оснащений спеціальною камерою, що розпізнає обличчя водія і пропонує перетворити його у певний емотикон, поділившись ним у соцмережі разом із даними про швидкість авто і маршрут. Але не розумію, навіщо це потрібно, адже вочевидь вираз обличчя у власника цього транспортного засобу завжди буде задоволений. Тим паче, що центральна консоль оснащена системою, що дозволяє рухами руки керувати медіаплеєром та кондиціонуванням повітря. Що ж, за правильної ціни і сервісної політики Porsche може перебрати естафету царювання на ринку електромобілів, адже нещодавно стало відомо, що у компанії Tesla, імовірно, певні проблеми із сервісною підтримкою своїх уже проданих автівок.