Чи думав колись хтось із нас, що китайський автопром буде асоціюватися з виробництвом дорогих шведських суперкарів? Так, бренд Qoros зробив перший крок до появи такої асоціації. Так, Qoros Auto Co. Ltd тепер будуть встановлювати на автомобілі Qoros Sedan унікальний новий двигун, розроблений Крістіаном фон Кьонігсеггом. Такий мотор відрізняється повною відсутністю розподільчого валу, що наразі звучить дещо абсурдно. Це все одно що уявити метро без перепускних турнікетів, які й уможливлюють роботу цього транспорту.

Qoros, Qoros Sedan, Qoros Auto Co. Ltd, метро без, Renault 12

Седан Qoros 3 може стати першим автомобілем у світі, який отримає новий двигун

Справа в тому, що новий двигун на думку його винахідника має бути ефективніший порівняно з іншими сучасними моторами. Неймовірно, але показники крутного моменту двигуна, що, ймовірно, стоятиме під капотом і Qoros 3, більші приблизно на 47 %, а потужності на 45%. Разом із тим, витрати пального зменшаться на 15%, а викиди шкідливих речовин в атмосферу – на 35%. Треба визнати, що якими б інноваційними не були моделі іншого китайського автовиробника – Geely Emgrand, однак Qoros Auto Co. Ltd зі своєю моделлю Qoros 3 Sedan схоже взує їх вже у найближчий час.

Qoros, Qoros Sedan, Qoros Auto Co. Ltd, метро без, Renault 12

Особливістю нового мотора є те, що він позбавлений розподільчого валу

Грубо кажучи, конструкція мотора суттєво не змінилася, просто замість розподільчого валу функцію підйому і опускання клапанів виконують спеціальні актуатори, які керуються електронікою. Крім оптимізації і спрощення самого мотора, це дозволяє ефективніше змінювати фази газорозподілу, а також навіть відключати окремі циліндри.

Qoros, Qoros Sedan, Qoros Auto Co. Ltd, метро без, Renault 12

У дію клапани приводять спеціальні актуатори

Поки що китайці обіцяють помістити інноваційний двигун під капот автомобіля Qoros 3, який було запропоновано ще на автосалоні в Гуанчжоу. Так, найближчим часом Qoros Auto Co. Ltd планує проводити випробування таких машин. Неймовірно, але китайці можуть створити прецедент, єдині випустивши на ринок масовий двигун без розподільчого валу. Такі машини можуть стати навіть масовішими за популярний колись Renault 12, який був європейським авто. Схоже, що європейці втрачають свої позиції на світовому ринку.