Renault Kadjar: перший представник марки в класі
Зміст
Кількість автомобілів марки Renault на наших дорогах зашкалює. З іншого боку, приємно, що цей приріст стається й за рахунок таких красивих авто, як Renault Kadjar. Як на мене, це одна з небагатьох машин, від керування якою отримуєш саме естетичну насолоду. Kadjar по суті відкрив для Renault новий клас кросоверів – середньорозмірний SUV (Duster не враховуємо, бо то зовсім інша споживацька категорія і все-таки то стара добра й незнищенна Dacia). Що ще, крім естетики, може запропонувати цей Renault Kadjar 2018 року? Давайте розберемося детальніше!
У 2018 році імпортер презентував нове покоління уже легенди бездоріжжя – Renault Duster, тож пропонуємо і вам з ним ознайомитися!
Renault Kadjar: особливості імені й дизайну
Зовні Renault Kadjar прекрасний. Недарма ж він виграв, нехай маловідомий у нас, однак все ж таки вагомий у світі конкурс ContractHireAndLeasing.com Car of the Year Awards 2015. Янгольський погляд його фар із захватом проводжають не лише експресивні жінки, але й розсудливі чоловіки, яким притаманний холодний розрахунок. І, дійсно, подивіться на цю велетенську решітку радіатора з іще більшою емблемою, а також на головну оптику, в світлодіодних смужках якої продовжуються хромовані лінії решітки. Передній бампер виконано надзвичайно рельєфним і м’язистим, тому при певному освітленні може здатися, що поки ви залишаєте авто на парковці та йдете по своїх справах, Kadjar вирушає в качалку й накачує собі там м’язи. Та коли машина проїжджає повз, і погляд падає на задню частину Kadjar, починає здаватися, що то була не качалка, а вітамінки – настільки незрозуміло простувато виглядає кросовер ззаду. Подібна простакувата форма ліхтарів і заднього бампера ще личить молодшому за статусом Captur… Та й то, коли ми випробовували цього малюка, то дизайн задньої частини нас також якось не особливо збуджував. Тим не менше, хай би я тільки спробував пояснити свої претензії одному мужичку на парковці супермаркета, який буквально вистрибнув перед машиною і почав розпитувати, що за звір та чи це його рекламують по телевізору. Виявилося однак, що звіра він все ж переплутав, бо рекламують Duster. Та це не завадило йому ще кілька хвилин захоплено роздивлятися Kadjar, у тому числі й ззаду. І тут ми підійшли до ще одного цікавого питання по Renault Kadjar: ціна?! Звісно, коли цей випадковий естет дізнався ціни на топчик 2018 модельного року, то в його очах з’явилося глибоке розчарування, адже ціна складає в такому випадку близько 800 000 грн. Та глибоке розчарування змінилося легким, коли він почув вартість базового Renault Kadjar 2017 року, що дорівнювала приблизно 550 000 грн., зараз же Kadjar пропонують від 680 000! Погодьтеся, цікава пропозиція для тих, кому важливий «фешн», «стайл» і дорогі бутіки. До речі, уже з’явилися перші фото рестайлінгового Renault Kadjar 2019 року, і він став набагато брутальнішим…
Що стосується химерної назви моделі, то Renault заховав у назві Kadjar два слова: перша частина слова походить від quad – що має символізувати повний привід на чотири колеса (хоча така версія є лише в одній з комплектацій – топовій із дизелем на 130 к. с.), а друга – від французького jallaire, що позначає об’єкт, який раптово виникає звідкілясь. Примітно, що на початку минулого століття саме словом Kadjar транслітерував своє родове прізвище Qajar персидський шах. І цей збіг вважають невипадковим, адже ця родина у далекому 1900 році завезла перші авто в Іран… і це були саме Renault!
У найдорожчій комплектації Intense наш Renault Kadjar можна легко відрізнити за передньою Full LED-оптикою, і я не перестану співати дифірамби світлодіодним фарам. За їхньою допомогою дорогу видно майже як удень.
Та немаловажливо, що денні ходові вогні Renault Kadjar уже з базової комплектації будуть світлодіодними, а навіть з ними вночі видно як із непоганим ближнім світлом звичайних ламп.
У нижній частині переднього бампера Renault Kadjar розмістилися протитуманні фари зі звичайними лампами та хромованим «обладунком». У зовнішніх дзеркальцях заднього огляду відповідно до тренду майже всіх нинішніх авто вмонтовані повторювачі поворотів, стоять вони там у будь-якому оснащенні.
Також Renault Kadjar оснащено стильними рейлінгами сріблястого кольору, які при цьому не позбавлені функціональності.
Тестовий Renault Kadjar було укомплектовано 17-дюймовими легкосплавними дисками. Спершу я не надто гідно оцінив їхній візерунок, однак за час тест-драйву він почав мені подобатися все більше й більше. Так чи інакше, із січня 2018 року на автомобіль почали ставити нові диски Impulsion, хоча розмір покришок для них залишився таким самим – 215/60 R17.
З іншого боку, не так приємно, що, як і в базі, під підлогою багажника Renault Kadjar лежить всього лише 16-дюймова сталева запаска. Хотілося б, щоб це було лиття і 17-дюймове, як і диски на колесах.
Renault Kadjar: велика зручність і маленькі незручності салону
Тестовий Renault Kadjar було оснащено безключовою системою доступу, а, відповідно, у моїй кишені постійно лежала картка-ключ з білою кришечкою. Машина на момент тесту вже встигла пробігти доволі багато кілометрів (близько 30 000), тож і біла поверхня картки була вкрита подряпинами. Однак припускаю, що із салону ключ виглядав просто фантастично – обожнюю білий колір. Між іншим, кумедно, що рік тому ми випробовували білий Renault Megane Sedan, і в нього була картка-ключ червоного кольору. Цього ж разу червоний Kadjar мав картку-ключ білого кольору. На зворотньому, чорному, боці ключа знаходяться кнопки блокування/розблокування дверей, відкриття кришки багажника, а також увімкнення освітлення для пошуку машини на щільно забитій парковці.
Крім зручної системи доступу в салон, Renault Kadjar оснащують і звичайною базовою сигналізацією, хоча на неї сильно покладатися не варто й слід додавати інші системи безпеки. Стоїть тут з бази і центральний замок, з яким пов’язаний кумедний випадок. На центральній консолі, між дефлекторами обдуву знаходиться кнопка «аварійки», а під нею лакована поверхня із піктограмкою центрального замка. Я люблю замикати машину зсередини вручну, тож одразу тицьнув туди пальцем, гадаючи, що це кнопка, адже в деяких інших Renault саме на тому місці вона й знаходиться. Та насправді кнопки блокування/розблокування дверей знаходяться на дверному підлокітнику, а на консолі всього лише індикатор. Виправдовую свій «провтик» тим, що на індикаторі були не лише мої відбитки пальців…
Салон дивує своєю… кашкаєподібністю. Хоча тут немає чому дивуватися: уже багато років Renault і Nissan час від часу займаються палким коханням, а Kadjar – один з його плодів. Причиною є спільна з Nissan Qashqai платформа Renault-Nissan Common Module Family. Наприклад, кнопочки склопідйомників я вже десь бачив… і зовнішню та внутрішню дверні ручки… та й дзеркальця подібні. Я вже мовчу про блок клімат-контролю, який майже без змін перекочував з останніх моделей Nissan. Однак передня панель абсолютно авторська. Назвати її зразком сучасного мистецтва важко, звісно, та сірою також язик не повернеться назвати. Панель приладів повністю електронна, а її стилі можна змінювати, в тому числі й обрати одне з п’яти кольорових оформлень. Новий Kadjar пропонується із мультимедійною системою RLink-2, з-поміж функцій якої є голосовий контроль (щоправда, не в українському мовному режимі), навігація (чомусь гірше прописана, ніж у того ж таки Espace), з’єднання з телефоном через Bluetooth і… радіо (звісно, на FM- та AM-хвилі). Екран мультимедійної системи міг би бути й більшим, однак це аж ніяк не впливає на його функціональність. Одного разу, занурившись у її меню, прокинувся аж через півгодини від гіпнозу. Мені просто дах зносить від безлічі примочок, які вона пропонує. Не можу сказати, що усі вони відповідають за практичність, але… Наприклад, ви можете обрати піктограмку курсора для навігації з більше, ніж десяти варіантів, куди входять як старі моделі Renault, так і концепти із сучасною модельною лінійкою. Можна тут знайти і програму очистки повітря. Машина ніби промовляє до вас: «Мсьє, від вас трохи смердить, однак я можу швиденько прибрати цей запах». Чесно, я поняття не маю, як вона очищає повітря, але вже є чим похизуватися перед друзями. І я мовчу про зручне меню аудіосистеми й телефонної книги, а з флешки та AUX-роз’єму можна навіть виводити фото і відео на екран мультимедійки. Верхня частина пластикової обшивки дверних карт і передньої панелі виконана з м’якого пластику, який не мав би видавати зайвих шумів. Власне, він їх і не видає, але на задньому ряді та в нижній частині салону стоїть твердий пластик. І такий же твердий пластик вмостили між м’якою верхньою зоною передньої панелі та лобовим склом. Таким чином вирішили питання зайвого простору, однак під час проїзду численних нерівностей дороги пластик грає. Та й під час гучного програвання музики у дверях щось дзвенить. Так привабити дівчину вже буде складнувато. Між іншим, щодо навігації. Під час руху подекуди вискакувало попередження про обмеження швидкості, а також про радар попереду. Хотілося би вірити, що в машині встановлено зчитувач дорожніх знаків, як це було в Espace, але, судячи з практики, знаки вже були зашиті в карту, тож дуже часто попередження обмеження швидкості хибували, а радари знаходилися прямо над тобою, коли до них «залишалося» ще метрів 60. Передній ряд дарує максимум простору. Причому я спеціально перевірив, наскільки зручно буде при максимально піднятому сидінні… і все одно місця для голови залишалося ще дуже багато. Ззаду також на недостатність місця для ніг скаржитися не доводиться. Навіть сидячи посередині заважатиме лише занадто тверда набивка центральної частини дивану. Сидіння водія і переднього пасажира в Renault Kadjar оснащені звичними регулюваннями глибини положення сидіння й кута нахилу спинки, а також висоти крісла. Разом із тим, водій може додатково відрегулювати поперекову підтримку ручкою з правого боку спинки, а от спинка пасажирського сидіння може складатися вперед, уможливлюючи перевезення довгомірів – для цього слугує важіль в торці її подушки. Та я б у топовій комплектації додав ще електропривід водійського сидіння. І не тому, що його реально не вистачає, а скоріше суто через статус топової модифікації.
У той же час оздоблення сидінь Renault Kadjar спершу може розчарувати, адже навіть у топовій комплектації вони йдуть з тканинною обшивкою. З іншого боку, вона наявна лише посередині сидінь, решту обшито шкірою. Та й візерунок тканини дуже химерний і спортивний, що виглядає чітко з огляду на стилістику салону.
Кермо Renault Kadjar обшите шкірою з приємним гладким профілем. Однак мені не дуже сподобалася надзвичайна твердість пластику керма – на дотик дещо дешево.
Renault Kadjar має стандартний набір подушок безпеки, власне, як і будь-який Renault французького розливу. Це фронтальна у серцевині керма, пасажирська в передній панелі, бокові в спинках передніх сидінь і, звісно, шторки в центральних стійках. Цей набір іде вже з базової комплектації.
Пасажирську фронтальну подушку Renault Kadjar можна легко відключити за допомогою перемикача між передньою панеллю і правими передніми дверима. Сподобалася дуже точна інфографіка, де чітко пояснюється, за яких умов можна перевозити дитину на передньому сидінні в дитячому кріслі.
Передні підголівники Renault Kadjar стилістично бездоганні. Великі, розкішної форми, обшиті шкірою, вони буквально провокують опустити голову на їхню поверхню. Залежно від висоти водія, за допомогою «кнопки» біля стійок підголівника, їх можна відрегулювати. Насправді набивка доволі тверда, однак голова комфортно лежить на поверхні.
Крайні задні підголівники також можуть в першу чергу здивувати дизайном, до того ж із бази вони регулюються за висотою, а середній можна опустити, щоб він не заважав дивитися крізь салонне дзеркальце заднього огляду. У Renault зазначають, що вони мають спеціальну охоплюючу форму, однак мені важко щось сказати про їхню практичність, адже основну частину часу я проводив за кермом. Практично, що у всіх комплектаціях Renault Kadjar матиме кріплення для встановлення дитячого сидіння, закриті спеціальними пластиковими заглушками, за що окремий плюс в дизайнерський актив машини. З бази автомобіль оснащено й повноцінними триточковими пасками безпеки для усіх трьох задніх пасажирів. Є й сигналізація про непристібнуті паски всіх п’яти пасажирів, що знаходиться на панелі приладів, причому з базової комплектації! Однак вирішено це питання специфічним чином. Якщо придиратися, то може здатися не надто інформативним, що незалежно від наявності пасажирів ззаду, світяться червоні іконки. Коли ж пасажири пристібаються, вони починають світитися зеленим – тоді все стає набагато зрозуміліше. Задній ряд сидінь було оснащено й підлокітником із двома підсклянниками.
Чомусь лише з топової комплектації Renault Kadjar отримує хоч і незначне, але все ж таки тонування скла задніх дверей.
З базової комплектації Renault Kadjar має як передні, так і задні електросклопідйомники, однак традиційно причеплюся до того, що автоматичний режим є лише у водія – щоб закрити або відкрити скло в інших дверях, потрібно тримати кнопки до кінця.
Зовнішні дзеркальця заднього огляду Renault Kadjar з базової комплектації оснащені електроприводом у вигляді перемикача між дзеркальцями, а також джойстика регулювання за напрямками. Крім цього, взимку вони підігріваються.
А от що не знайдеш у базовій комплектації Renault Kadjar, а лише в топі – це електропривід автоматичного складання дзеркалець. До речі, блок їхнього електроприводу також запозичений від моделей Nissan.
У Renault Kadjar встановлено функцію запуску двигуна з кнопки Start/Stop, допомога при екстреному гальмуванні й система слідкування за дорожньою розміткою (що важливо – чутливість її сенсорів можна регулювати і за високої чутливості вона працює фантастично, зчитуючи навіть дуже стару затерту розмітку). Я давно встиг оцінити систему кругового… кругової чутливості. Напевно, так буде краще сказати, адже попри наявність камери заднього огляду, за рештою трьох сторін орієнтуєшся на звук і візуальне попередження. Можливо, не настільки ефективно, як додаткові камери, однак допомога все одно чимала під час маневрування. Я вже мовчу про допомогу з паркуванням, коли автомобіль самостійно паркує машину – ти лише тисни педаль газу й гальм, як то радить система. Між іншим є можливість трьох видів парковок – перпендикулярної, паралельної і діагональної. Діагональна явно запозичена від Nissan, адже в того ж таки Espace із подібною системою я такого не зустрічав. Більше того, автомобіль може вас ще й вивезти з паралельної парковки.
На фоні співбрендових моделей, а також з огляду на багату базову комплектацію дещо здивувало, що внутрішнє дзеркальце заднього огляду Renault Kadjar має ручне перемикання режиму день/ніч, а не автоматичне. З іншого боку, не настільки це вже й критично, адже наша машина була 2016 року випуску, а з 2017 року найдорожча комплектація отримує електрохромне дзеркальце базово. Більше того, якщо замовляється панорамний дах, то подібне дзеркальце є також обов’язковою опцією.
Прерогативою топової комплектації Renault Kadjar є й так званий пакет «Навігація», куди, крім безумовно добре працюючої навігаційки, входить і чудова мультимедійна система RLink2, знайома нам за іншими моделями Renault. Однак, як я уже зазначав, тут її геометричні розміри дещо відрізняються – екран лише 7 дюймів. Про інтерфейс мультимедійки можете трохи більше переглянути у відео.
Ніссанівський блок двозонного клімат-контролю в Renault Kadjar не став одкровенням, однак мушу визнати – окремий блок зручніше, ніж керування кліматом з мультимедійки, як це зроблено в Espace або Megane Sedan. Двома «крутилками» регулюється температура в двох зонах, а із зовнішнього боку від них знаходяться кнопки увімкнення обігріву лобового скла і другої зони клімат-контролю. Справа від лівої «крутилки» двома вертикально розташованими кнопками регулюється напрямок обдуву. Зверху знаходиться вибір швидкості вентилятора і увімкнення кондиціонера, а знизу активація власне режиму клімат-контролю кліматичної системи і рециркуляції повітря.
З базової комплектації покупці Renault Kadjar матимуть опцію підігріву заднього скла, завдяки чому сніг узимку з нього зчищати буде легше.
Приємне враження справила і функція двоступеневого підігріву сидінь, доступна вже з базової комплектації Renault Kadjar. Ще приємнішим і зручнішим було розташування його кнопок – вертикальне, перед центральним боксом. Таким чином, пальці природньо лягають на кнопки, не вимагаючи зайвого вивертання кисті руки.
Сидіння Kadjar ідеально спроектовані для чотирьох пасажирів. І в них дійсно зручно, хочеться розслабитися, увімкнути круїз, музику і їхати кудись далеко-далеко… поки не потрапляєш колесом у якусь ямку з колісних арок чується глухий стук, а кузов здригається від удару. Та й пластик підіграє кузову. Попри м’яку верхню частину в районі переднього ряду під час проїзду нерівностей пластик грає як чималий оркестр. Для такої машини це несерйозно, адже до появи Koleos Kadjar був топовим кросовером модельного ряду Renault в Україні, й такі моменти прикрі. Багажне відділення авто запам’ятовується функцією EasyBreak, яка включає в себе два важеля на бокових панелях під поличкою багажника. Потягнувши кожен із них, спинка заднього ряду падає вперед, збільшуючи стандартно не дуже великий багажник об’ємом 409 л. Ще й підлога при цьому буде рівна!
Renault Kadjar: розрив шаблону базової комплектації
На нашому авто було встановлено 1,5-літровий турбодизельний двигун на 110 к. с. і 250 Нм. Крім нього, в лінійці є модифікація Renault Kadjar 1,2 TCE на 130 к. с. та ще один турбодизель на ті ж 130 «конячок». Я якось не сумнівався, що нашого силового агрегата вистачить для Kadjar, бо раніше вже його випробовував на минулому й новому поколінні Duster, а також легковому Megane Sedan, але… його таки трохи не вистачило. По суті, двигун ідеальний для любителя економити, тому що жодного разу він не провокував мене «натиснути на педальку» сильніше. Та й навіть якщо натиснути, динаміка не така вже й ураганна, щоб хотілося повторювати ці відчуття знову і знову, притому, що формальний розгін до 100 км./год. доволі таки адекватний – 11,9 с. Тому… ловимо задоволення від того, що тягнемося по місту зі швидкістю 50 км./год. і витрачаємо всього 5,2 л./100 км. Одного разу навіть вдалося досягнути позначки в 4,7 л./100 км. І ці витрати дійсно феноменальні! По суті з показниками, яких вдалося досягнути, враховуючи тягнучки Києва, на одному баку можна проїхати близько 1200 км. Покатавшись по місту близько тижня, зі шкали рівня пального зникло лише дві позначки… Дві позначки, Карл! І запасу ходу залишалося ще на 800 з гаком км. І це за умов, коли з-за керма буквально не вилазив. Навіть за водою до бювету через два квартали я також їздив на машині. Ви, можливо, скажете – хвилинку, виходить на одному баку можна їздити близько місяця? Не знаю, я їздив на машині лише півтора тижні. 1,5-літровий турбодизель вважається не лише найекономнішим в модельній лінійці, але й найекологічнішим, викидаючи лише 99 г./км. CO2.
Тож якщо бажаєте економити ще більше пального і готові пожертвувати певними динамічними характеристиками, Renault Kadjar пропонує режим ECO, який вмикається великою кнопкою з відповідним надписом зліва від керма. Цим режимом авто оснащено в усіх комплектаціях.
Коробка теж знайома за іншими моделями Renault – це 6-ступенева роботизована КП з подвійним зчепленням EDC. І якщо раніше сюрпризів вона не підносила, то на Kadjar під час старту на крутий підйом автомат тупо підставляв не ту, вищу, передачу. Внаслідок цього мотор починає дрижати, як у новачка на механіці, коли він не додає достатньо газу. Причому, знявши режим Eco, який дещо гасить реакції двигуна, ситуація суттєво не покращувалася. Відтак, доводилося переходити в ручний режим КП і скидати передачу вниз, тоді все ставало на свої місця.
До речі, як і в преміального мінівена Renault Espace, на центральному екрані панелі приладів Renault Kadjar знаходиться індикатор режимів коробки передач, причому доступна ця опція з бази – для механічної коробки індикатор увімкненої швидкості також встановлюється.
Як і братня модель від Nissan, Renault Kadjar доступний з переднім та з повним приводом залежно від комплектації. Наш варіант мав передньопривідне компонування, та й узагалі з дизелем 1,5 л. повний і не пропонується.
Renault Kadjar сміливо можна називати сімейним автомобілем, точніше стильним сімейним автомобілем. Однак із жалем мушу визнати, що наші дороги не підходять під налаштування підвіски цього кросовера. Якщо їздити спокійно і оминати усі вибоїни, то результат ще доволі непоганий. Але коли потрапляєш на серію неглибоких ям або ж колесо падає у глибоку ритвину, то з-під колісних арок чутно гуркіт і стук. Та й взагалі підвіска вирізняється доволі жорсткою роботою, хоча, звісно, бачив я й жорсткіші авто.
До реакцій на поворот керма Renault Kadjar у мене суттєвих претензій немає: з одного боку, якщо авто позиціонується як таке, що годиться для активного відпочинку, то хотілося би точніших реакцій, але й наявних для звичайного руху українськими дорогами більш, ніж вистачає. З базової комплектації автомобіль дозволяє контролювати тиск у шинах за допомогою спеціальної системи, інформація з якої подається на екранчик під центральним монітором панелі приладів. Щоправда, для отримання якихось даних треба буде проїхати деяку відстань після запуску мотора, розігрівши шини – «на холодну» система не працює.
Renault Kadjar у топовій комплектації відрізняється наявністю передніх і задніх парктроніків у бампері, які по суті заміняють собою систему кругового огляду, адже спрямовані вони не лише вперед-назад, але й убік. Також над номерним знаком висить камера заднього огляду з траекторною лінією, забарвленою в різні кольори для орієнтування, наскільки далеко залишається до критичної зустрічі з перешкодою.
Очікував я і різкішої реакції гальм на натискання педалі з огляду на спортивний, пригодницький статус Renault Kadjar. Однак для спокійної та врівноваженої їзди їх також вистачає. Базовий набір систем безпеки вражає: поряд з антиблокувальною системою гальм (ABS) встановлено й систему розподілу гальмівних зусиль (EBV) і навіть систему допомоги при екстреному гальмуванні (AFU).
Приємно дивує в Renault Kadjar і наявність електронного стоянкового гальма вже з базової комплектації!
І попри певні недоліки роботи автомата, який недостатньо комфортно працює під час старту вгору, Renault Kadjar страхує система допомоги при старті на підйомі, утримуючи автомобіль певний час, доки водій не перенесе ногу на педаль газу. Причому така система теж є вже з базової комплектації!
У стандартному оснащенні покупець Renault Kadjar отримує навіть систему стабілізації ESP, а також антибуксувальну систему ASR. Та щоб уникнути бокового притирання до іншої машини, кросовер матиме систему стеження за сліпими зонами лише у топі. Так, у випадку появи іншого авто в мертвій зоні зовнішніх дзеркалець заднього огляду, у їхніх куточках починає світитися піктограмка, яка попереджає про небезпеку.
На обидвох підкермових перемикачах є позначки Auto, якими активуються відповідно датчики дощу і світла. Якщо датчик світла на Renault Kadjar спрацьовує цілком нормально, то під час незначного дощу скло встигає залити щільною плівкою крапель перед тим, як спрацює датчик. Тягнутися в пробці з такою роботою ще більш-менш комфортно, а от на швидкості чи на трасі доведеться вручну вмикати склоочисники, щоб покращити видимість.
Мені було надзвичайно приємно дізнатися, що круїз-контроль перестає бути привілегією дорогих комплектацій, і в Renault Kadjar він присутній уже в базі. Вибір між режимом обмеження максимальної швидкості та самого круїз-контролю знаходиться на центральному тунелі, біля кнопки стоянкового гальма. На лівій же спиці керма розмістили основні органи регулювання роботи круїзу. Кнопкою R відновлюємо дію раніше зафіксованої швидкості, а кнопка O якраз його й фіксує. Оперативно змінювати швидкість можна і за допомогою перемикача +/-, збільшуючи або зменшуючи задане значення з кроком у 2 км./год., що надзвичайно зручно.
Renault Kadjar: висновки про прекрасне
Після тижня тест-драйву я точно зрозумів одне: Renault Kadjar – автомобіль не для всіх. Якщо кожен ваш ранок починається з розкладання речей паралельно і перпендикулярно, а під час обіду ви розв’язуєте арифметичні рівняння – Kadjar ви не купите. Якщо ваш дохід сягає мільйону доларів на місяць, ви цей кросовер також не придбаєте… просто тому, що ви можете дозволити собі дорожчий автомобіль. Але! Якщо для вас не чуже відчуття прекрасного, якщо земля біля вашого під’їзду засаджена квітами, і щодня ви малюєте мінімум 10 картин, то Renault Kadjar саме для вас. Він змушує вас захоплюватися його зовнішністю, змушує посміхатися за кермом… посміхатися навіть попри свої незначні недоліки. До цього додається й цілком адекватна гарантія, як на європейський автомобіль, адже на Renault Kadjar вона сягає 3 років або 100 000 км. пробігу.
Renault Kadjar, характеристики |
|
Характеристики кузова | |
Кількість місць | 5 |
Довжина/Ширина (з дзеркальцями)/Висота (враховуючи рейлінги/з відкритими дверима багажного відсіку), мм. | 4449/1836(2058)/1607(1613/2069) |
Колісна база, мм. | 2646 |
Передня/задня колія, мм. | 1556/1542 |
Передній/задній звіс, мм. | 897/906 |
Висота порогу багажного відсіку без завантаження, мм. | 761 |
Дорожній просвіт (із навантаженням), мм. | 200(186) |
Ширина переднього/заднього ряду на рівні ліктів, мм. | 1480/1455 |
Відстань від подушки переднього/заднього сидіння до даху, мм. | 905/910 |
Відстань для колін пасажирів заднього ряду, мм. | 220 |
Глибина(з розкладеною/складеною спинкою заднього ряду/зі складеною спинкою переднього пасажирського сидіння)/ширина (між арками) багажного відділення, мм. | (864/1620/2563)/1099 |
Об’єм багажного відсіку похідний/зі складеною спинкою заднього ряду, л. | 409/1478 |
Споряджена/повна маса, кг. | 1473/1984 |
Максимальна маса причепа з гальмами/без, кг. | 1450/750 |
Об’єм паливного баку, л. | 65 |
Кут в’їзду/з’їзду | 18°/28° |
Характеристики двигуна | |
Тип, к-сть циліндрів/клапанів | дизельний, 4/8 |
Об’єм, куб. см. | 1461 |
Потужність, кВт (к. с.) / об./хв. | 81(110)/4000 |
Крутний момент, Нм / об./хв. | 250/1750 |
Впорскування | Безпосереднє Common Rail |
Клас токсичності | Euro V |
Характеристики трансмісії | |
Привід | передній |
Коробка передач | автоматична, 6-ступенева EDC |
Ходові характеристики | |
Гальма передні/задні | дискові вентильовані/дискові |
Розмір шин | 215/60 R17 |
Максимальна швидкість, км./год. | 181 |
Розгін 0-100 км./год., с. | 12 |
Викиди CO2, г./км. | 125 |
Витрати пального місто/траса/середні, л./100 км. | 5,4/4,3/4,7 |